• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc
    Carmella Jae Bianchi - Chantrea


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Gereserveerd - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Chryse Aldene Epione - Chantrea
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {HAha, ik zal er voor zorgen dat Sky de tekening te zien krijgt XD Ik denk dat ik hem op ga hangen aan het prikbord van de school ofzo XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield
    Samen lopen we naar binnen.
    'Hier kom ik zo vaak,' zeg ik dan zacht tegen haar. En ik trek het hek achter me dicht, zodat niemand van buiten zag dat er iemand binnen was. 'En ik weet het, ik ben zo'n schatje,' en ik lach zachtjes. 'Oja, Alexi, als ik jou was, zou ik zo ver mogelijk bij Jake vandaan gaan liggen.' ze wist niet waar ik het over had waarschijnlijk, want Jake had vast niet tegen haar vertelt [OMFG, IK HEB EEN DEJAVU.] dat hij op haar ging liggen. Dan vraag ik aan haar:
    'En, heb jij nog wat meegemaakt dernet?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Carmella Jae Bianchi
    Mijn ogen gingen door de kantine heen, die vooral stil en leeg was. De meeste leerlingen liepen door de gangen, waren buiten aan het roken of rondlopen. Maar ik had zin in rust, in stilte.
    Met een zucht liet ik de klapdeuren achter me dichtvallen, bond mijn blonde krullen bijeen tot een staart en ergerde me aan dat ene plukje dat er altijd net buiten viel en langs mijn wang streek.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ghehehhe, is goed hoor :3 Dan gaat Sky ook wel tekenen :Y) want Sky houdt ook van tekenen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Dammnn.. Moet gaan.. Tot later ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oke, byee (:

    Kan Carmella nog ergens anders heen dan? xd]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alexi Parker
    'Behalve dat er een vriend van Jaky me stalkte in het bos? Niet veel. O wacht ik heb gezwommen.' grinnik ik en begin de kasten af te gaan tot ik iets zie die me interesseert. 'Weet je toevallig hoe hij heet?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    'Dus jij bent ook lastiggevallen?' zeg ik dan. Dan sla ik een hand voor mijn mond, ik wilde Alexi niet vertellen over dat Jake me gezoend had. 'En aangezien diegene je stalkte zal het waarschijnlijk Axton zijn.' praatte ik er snel over heen. Dan kom ik uit bij een kast, waar mijn favoriete boek staat. Ik pak hem eruit en wrijf dan even over de kaft. Geweldig boek was dit toch.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Than not?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Jake is buiten nog wat aan het rondzwerven;]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    Ik kijk haar even verbaast aan als ze vraagt of ik OOK ben lastiggevallen, maar besluit er toch niet op in te gaan. Als ze me het wil zeggen zal ze het me wel zeggen.
    'Axton.' ik neem de naam even in me op. 'Vreemde naam.' zeg ik dan maar.
    Ik kijk even naar het boek in haar handen. 'Wat is dat?' vraag ik doelend op het boek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler (demon)
    Doelloos kijk ik wat in het rond op zoek naar iemand die me kan helpen. Misschien moet ik me maar hopeloos voordoen bij een meisje. Doen alsof ik een sukkel ben die smoor is op iemand en niet weet hoe hij het moet aanpakken. Het is een stom spel maar het kan helpen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mijn topics, samenvatting ? ;o


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [eerste dag op school, sommige kamers zijn al verdeelt, Jake & Axton hebben een weddenschap afgesprokken om om het snelst Alexi te verleiden, Damien en Nathan zitten in de kantine , Sky en Alexi in de verboden sectie van de bib,... Morgen beginnen de lessen maar]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    'Dit boek, dit is het beste boek aller tijden geschreven,' zeg ik. En ik sla het open. Ik ga naar mijn favoriete bladzijde, schraap even mijn keel en begin dan voor te dragen. Het was Romeo en Juliet, de sterfscène van Juliet. En toen ik klaar was, klapte ik het boek dicht. 'Shakespeare.' zei ik toen, op antwoord van haar vraag welk boek dat was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.