• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    Guinevere | District 12

    Ik bleef nog even zitten maar krabbelde daarna overeind. Zou ik de anderen waarschuwen? Opgegeten worden gunde ik niemand. Ik dacht even na en begon toen maar te lopen. Op zoek naar dat joch dat me net in mijn arm had gestoken.


    how dare you speak of grace

    Dora || District 6

    Ze kwam weer bij.
    "Ook hoi." En toen zag ik Nathaniel in een boom. Ik wist niet of hij al de hele tijd naar ons keek.
    Het meisje schoot een pijltje naar hem, en raakte hem. Hij trok het eruit.
    "Meisje, pas op! Hij is een beroeps!" Schreeuwde ik. En ik gooide mijn mes.
    Hij kwam diep in zijn hand terecht. Misschien wel er doorheen. Hij viel weer op de grond, besmeurd van het bloed. Ik pakte hem snel op.
    Het leek me te gevaarlijk om hier te blijven. Eindelijk snapte ik de Hunger games. Het gaat om het vermoorden van je tegenstanders. Maar ik kon dat meisje niet vermoorden.
    Ik griste de tas van het meisje mee, en rende. En rende. En rende.
    Tot ik bij een verlaten stuk bos kwam.


    If we burn, you burn with us. <3

    Nathaniel

    Ik grom wat, en trek het mes uit mijn hand. Shit, een snee.
    Recht door mijn hand..
    Ik kreun wat van de pijn en zoek verband op.
    Het zou niet genoeg zijn maar het zou werken tegen het bloeden.
    Grommend ren ik de richting op waar Dora heen ging..


    El Diablo.

    Takara [District 11]

    'Beroeps?' Riep ik haar na toen ze met mijn tas wegrende. 'Dat zijn alleen 1,2 en 4 hoor! En hij komt volgensmij uit 8!' Maar ik wist al dat ze me niet meer gehoord had. Ik stond op en rende ook weg. Weg van Dora en de jongen. Na een tijdje klom ik in een boom. Ik had de fles meegenomen. Die zat namelijk niet in de tas, Dora was hem vergeten er weer in te doen nadat ze het water over mijn arm had gegooid. Maar ja ik had geen jodium dus eigenlijk had ik er niks aan. Wat haatte ik de Hunger games toch!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jason
    Ik had de konijn opgegeten en ik had nu geen honger meer. Ik pakte mijn rugzak op en gooide hem over mijn rug. Ik pakte voor de zekerheid al een mes in mijn handen en hielt hem stevig vast. Ik liep door het bos en keek goed om me heen of ik ergens een tribuut zag.

    CarrotCurls schreef:
    Nathaniel

    Ik grom wat, en trek het mes uit mijn hand. Shit, een snee.
    Recht door mijn hand..
    Ik kreun wat van de pijn en zoek verband op.
    Het zou niet genoeg zijn maar het zou werken tegen het bloeden.
    Grommend ren ik de richting op waar Dora heen ging..


    Slimbo, het mes valt op de grond, en ik raap hem op. :P


    If we burn, you burn with us. <3

    Dora || District 6

    Ik ging uiteindelijk maar in een boom zitten, en keek naar de inhoud van de rugzak.
    Een slaapzak, een touw, 2 flessen jodium, een klein mesje en een boterham met honing. Dom van me dat ik het flesje water niet heb meegenomen.
    Ik at het broodje op. Het was heerlijk, maar dat kwam vooral ook omdat ik niets had gegeten.
    Nathaniel zou me zeker weten gaan zoeken, als hij genoeg hersteld was van zijn verwondingen. Het pijltje met gif eraan, en zijn doorgesneden hand.
    Hij zou me willen vermoorden, want hij was een beroeps. En voor de beroeps moet je oppassen. Dat wist ik nu wel zeker. Mijn mentor zou trots op me zijn.


    If we burn, you burn with us. <3

    Takara [District 11]

    Ik kom uit de boom en liep een stukje. Ik had mijn arm vastgebonden met een paar stevige buigbare takken en een stukje stof van mijn broek. Toen kwam ik Jason tegen. Ik pakte mijn pijlenkoker en blies een pijltje. In zijn rug. Op de plek waar zijn hart zat.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James [District 4]

    Ik pakte een tak en probeerde hem net z scherp te maken als de capitoolspeer. Toen klonk er opeens een piepend geluid. Wat was dat. Ik keek om me heen en zag een parachute aankomen vliegen. Hij lande voor een boom en ik rende erheen. Er lag een briefje op: Jullie zullen vast wel honger hebben. Ik draaide het potje open en zag dat er groenachtig, zoutig brood inzat. Het brood van ons district. 'Syniral! We hebben brood!' riep ik en ik liep naar haar toe om het te laten zien. Zij was al bijna klaar met haar drietand en keek op.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik kom pas vrijdag/zaterdag weer. Morgen en overmorgen zijn allemaal toetsen :3 Sorry.]


    I meant to love you

    Dora || District 6
    Ik verveelde me. Ik was rusteloos. Ik had geen honger en dorst meer, had 2 messen en nog genoeg energie om nog een paar uur door te gaan. Ik had geen wonden, afgezien van de schaafwondjes bij mijn benen, door de takken in het bos. En ik wist zeker dat niemand nog in dit stukje bos was geweest. Er waren nergens voetsporen te zien in de donkere aarde, het was er ongewoon stil.
    Ik rukte wat boomschors van de boom en at wat.

    @Takara: Wat voor werking hebben die giftige pijltjes op je lichaam? Ga je langzaam dood, word je verlamd, heb je nog een week te leven... enz.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:22 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Kirsten D8

    Ik hield van kinds af aan niet van aanvallen. Maar nu , nu heb ik het nodig om te overleven , en dat is een tikje anders. Ik ren met de bessen en het konijn naar een boom en klim erin. Het konijn eet ik wel een andere keer op , als die er is tenminste. Als ik ongeveer 15 á 20 meter van de grond ben , eet ik de bessen op en ga rustig van het uitzicht genieten.
    Opeens vliegt er een pijl langs mijn gezicht. Mijn wang raakt hem net niet. ''What the..'', mompel ik. De pijl komt in de boom vast te zitten en ik pak hem. Ik kijk om me heen en ik zie een meisje beneden grijnzen. ''Dat ga ik je nog betaald zetten..'', dreig ik. Ik richt de pijl op haar , zonder boog. Het gaat er langs , maar het maakt wel een mooie snee in haar bovenarm. ''Alsjeblieft'', zeg ik terug. ''Ow.. Fuck..'', mompelt ze. ''Ik zie wel nog een keer.. Als je niet bent vermoord of zo..'', zeg ik terug en de voetstappen van het meisje worden waziger. Ik ga rustig met mijn hoofd tegen de boom aanzitten en geniet van alle geluiden die om me heen te horen zijn.

    [Lang stuk , yup.. Ik kom pas vrijdag/zaterdag terug. Ik ga op kamp XX Misschien vanavond nog een stuk .. IDK ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Austin
    Nog steeds liep ik door het bos en ik was nog steeds geen tribuut tegen gekomen. Ik raakte een beetje verveeld en liep wat sneller. Ik hoopte dat ik er zo wel één tegen zou komen.

    [@Dora uhhh ff wat bedenken:P Ja ik heb wat: je wordt doodsziek. Als je al verzwakt bent ga je wss dood. Je kan genezen door: Pijlen eruit te trekken en te gaan spoelen met schoon water en veel rust te nemen. xd]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Takara [District 11]

    Ik rende snel weg van Jason en kwam Austin tegen. Ook naar hem blies ik een pijltje. Raak. In zijn buik. Hij kijkt er naar en haalt hem eruit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!