Kirsten D8
Ik hield van kinds af aan niet van aanvallen. Maar nu , nu heb ik het nodig om te overleven , en dat is een tikje anders. Ik ren met de bessen en het konijn naar een boom en klim erin. Het konijn eet ik wel een andere keer op , als die er is tenminste. Als ik ongeveer 15 á 20 meter van de grond ben , eet ik de bessen op en ga rustig van het uitzicht genieten.
Opeens vliegt er een pijl langs mijn gezicht. Mijn wang raakt hem net niet. ''What the..'', mompel ik. De pijl komt in de boom vast te zitten en ik pak hem. Ik kijk om me heen en ik zie een meisje beneden grijnzen. ''Dat ga ik je nog betaald zetten..'', dreig ik. Ik richt de pijl op haar , zonder boog. Het gaat er langs , maar het maakt wel een mooie snee in haar bovenarm. ''Alsjeblieft'', zeg ik terug. ''Ow.. Fuck..'', mompelt ze. ''Ik zie wel nog een keer.. Als je niet bent vermoord of zo..'', zeg ik terug en de voetstappen van het meisje worden waziger. Ik ga rustig met mijn hoofd tegen de boom aanzitten en geniet van alle geluiden die om me heen te horen zijn.
[Lang stuk , yup.. Ik kom pas vrijdag/zaterdag terug. Ik ga op kamp XX Misschien vanavond nog een stuk .. IDK ]
I don't want you to die, I want you to suffer.