• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    Avan

    Ik wist dat ik geen kans had. 'Dood me maar gewoon, sadist.'


    how dare you speak of grace

    Alexys

    Ik grijns gemeen, en laat het mes erin zitten. Ik pak een ander mes en begin in zijn arm te snijden. 'Wat is langzaam moorden toch leuk.' lach ik.


    El Diablo.

    Takara [District 11]

    Ik krijg nog een mes in mijn rug maar die komt niet erg diep. Ik hoor iemand vallen en ik kijk heel snel achter me Austin ligt op de grond en een meisje rent weg. Ik klim snel in een boom en hoop dat Austin achter dat meisje aangaat. Oke best wel gemeen omdat ze mijn leven heeft gered, maar ja, zo zijn de hungergames. Vanuit de boom zie ik dat Austin opstaat, mijn richting opkijkt en dat achter het meisje aangaat. Gelukkig. Oke nieuw plan: Niemand meer vertrouwen en niemand meer aanvallen tenzij hij of zij half dood is. Ik pak mijn water en zie dat de fles lek gegaan is door het mes. Shit, nu heb ik niks meer behalve mijn pijlenkoker met nog 2 pijlen, ik had geprobeerd austin te raken. Dat was niet gelukt. Ik strompel naar een riviertje en laat mijn wonden even weken. De rivier kleurt helemaal rood van het bloed en ik weet als er nu iemand komt dan ga ik dood. Ik denk na: Hoe zou het met Dora gaan? En wat doet ze met mijn spullen!?


    [Dora nog een keer meeten?]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [krijg ik nog een reactie van 'Kirsten'?]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 17:56 ]

    [oww ik ga uit eten dus ben weg x]

    quin98 schreef:
    [krijg ik nog een reactie van 'Kirsten'?]


    [Yup , morgen want ik was net bij een kennis en ik ga nu pas eten dan ga ik voetbal kijken :$]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 20:37 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ow oke is goed :)]

    Moonly schreef:

    [Dora nog een keer meeten?]


    [ Ja hoor. xd. Ik ben in een verlaten deel van het bos, bij een beekje.]


    If we burn, you burn with us. <3

    Kirsten D8
    ''AAUWW'', schreeuw ik het uit van de pijn. Die ene Austin stak me gewoon. Ugh , ik kijk naar de wond. Het is iets onder mijn schouder. Ik haat hem nu al. Die Austin. En , als ik je iemand laat struikelen betekend toch niet gelijk dat je haar kan verwonden?

    [Weehh :P Ik heb een nieuwe London shirt gekocht , blijkt het ook uit Italië zijn te gekomen.. :D Gaat jullie niks aan , maar t moest ff kwijt ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Austin
    Ik kijk haar even aan terwijl ze hard Auw roept. 'Ik zal je maar sparen'grijns ik en loop daarna gauw van haar weg. Ik weet dat ze me nu achteraan kan gaan en me kan verwonden,maar als ze slim is doet ze het niet,want dan eet ik niet of ze daarna nog leeft.

    Kirsten D8
    ''Ik krijg je nog wel ..'', mompel ik. Ik loop naar de grot en pak mijn verbanddoos. Ik had die maar gewoon bij de grot gelaten , want ik had ook geen rugzak of zo. Ik pak de verband eruit en maak mijn wond schoon. Het brandt.
    Ik loop weer de grot uit en kijk om me heen. Waar is Austin? Ik zal hem wel nog een keer krijgen. Niet nu , misschien niet vandaag maar wel ooit.

    [Ik ga om 6u bowlen..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Takara

    Ik waade een stukje door het meer en kwam Dora tegen. Ik bukte maar dora had me al gezien. 'Hoi Dora.' zei ik met tegenzin. 'Hoe gaat het?' Mijn armwond ging weer open en de rivier kleurde weer rood. 'Shit!' riep ik en dora keek op.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik liep rustig door het bos en wachten tot ik weer een tribuut tegenkwam. Dat gaat waarschijnlijk weer lang duren. Ik haal mijn rugzak van mijn rug en neem gauw een paar slokken water. Ik eet wat van het brood en leg het daarna terug en gooi mijn rugzak weer over mijn schouder. Ik zocht naar een meertje om mijn fles bij te vullen.

    Alexys

    na een tijdje heb ik toch gewoon het mes door zijn keel gestoken en weg gegaan.
    Laten we is zien... Wat ga ik doen..

    [Wie wil Alexys tegen komen?]


    El Diablo.

    CarrotCurls schreef:
    Alexys

    na een tijdje heb ik toch gewoon het mes door zijn keel gestoken en weg gegaan.
    Laten we is zien... Wat ga ik doen..

    [Wie wil Alexys tegen komen?]


    [Le Guinevere (;]


    how dare you speak of grace