• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    Guinevere

    Ik grijnsde even. 'Heb je enig idee waar je aan meedoet jochie?' Hij zat nu en ik stond, als ik nu 1 vinger bewoog zou mijn pijl zo door zijn hoofd zitten. 'Luister, ik kan je nu doodschieten en je uit je lijden verlossen, of ik kan je langzaam opensnijden en gif in je lijf brengen, waardoor je aan een pijnlijke, spastische dood zal sterven. Make your choice.' zei ik terwijl ik mijn boog nog iets strakker trok.


    how dare you speak of grace

    Nathaniel

    Ik grijns, en grinnik wat. Snel ren ik naar haar toe en trap de pijlen en boog uit haar hand. 'Wat zei je.' grijns ik.


    El Diablo.

    [wil iemand Takara meeten?]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Guinevere

    Mijn boog en pijl vielen zo'n tien meter naar beneden, uit de boom. 'Ik heb nog steeds mijn handen kleintje.' zei ik grijnzend en binnen een seconde had ik mijn hand al stevig om zijn keel geklemd. 'Nou, zal ik je laten stikken? Of gooi ik je uit de boom?' vroeg ik triomfantelijk.


    how dare you speak of grace

    ( Heeft Takara zin in een raar meisje? Dora is van de partij. )


    If we burn, you burn with us. <3

    Nathaniel

    'En ik heb nog steeds een mes' grom ik, en steek het recht door haar pols. Ze laat los en heel snel ben ik weer weg. Ik heb een nieuw doel.. Ik ga dit winnen..


    El Diablo.

    Primrose12 schreef:
    ( Heeft Takara zin in een raar meisje? Dora is van de partij. )


    [ja is goed:D waar zit je? ps ik ben weg: voetbal kijken:P]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Guinevere

    'Ah, godverdomme!' Ik liet hem los en greep met mijn andere hand naar mijn pols. Hij heeft gewoon mijn pols doorboort. Tussen de botten door, ik had gelukkig niets gebroken. Behendig klom hij weer naar beneden. Ik gromde en ging hem toen gelijk achterna. Ik probeerde me niet op de pijn te concentreren en bleef hem alleen maar achterna rennen terwijl ik soms wat pijlen afschoot.


    how dare you speak of grace

    Nathaniel

    Grijnzend keek ik om, en ontweek de pijlen. Ik ren sneller en sneller en klim heel snel een hoge boom in. Vanaf daar spring ik over takken en verdwijn dan..


    El Diablo.

    Guinevere

    Ik spande nog net mijn boog maar wist dat het geen zin meer had om te schieten, hij was al weg. Nu pas begon de pijn in mijn pols echt te steken en ik zakte neer op de grond. Ik beet op mijn onderlip, precies in mijn tas zat dan weer geen EHBO doos. Opeens hoorde ik een vreemd geluid. Een soort gepiep. Natuurlijk! Een parachute! De parachute kwam aangevlogen en bevestigde zich aan een boom. Snel en behendig klom ik omhoog en maakte de parachute open. Een briefje. Pak die kleine. Ik grijnsde en maakte het doosje open dat erbij zat. Zalf, voor mijn wond. Dat zou wel van pas komen. Ik klom weer naar beneden en ging tegen een steen zitten. Voorzichtig smeerde ik wat op. Dat voelde al gelijk veel beter.


    how dare you speak of grace

    ( Diep in het bos. Ben nu weg, leren. Tot morgenochtend allemaal. )


    If we burn, you burn with us. <3

    [oke voetbal is saaiXD]


    Takara [District 11]

    Ik liep wat rond toen ik een meisje tegen kwam. 'Hallo? Dora?' Ik had haar al wel eens gezien tijdens de trainingssessie. Knettergek was zij. Dus besluit ik haar een beetje te vertrouwen, misschien heb ik er wat aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Sorry reageer beetje erg laat]
    Jason Treves~district 3
    Het luide geluid van de gong bereikt mijn oor en ik begin hard te rennen. Ik ren naar de hoorn en gris een paar messen mee. Ik ren richting het bos en pak ondertussen een rugzak mee.

    ( Fuck het leren. Quizlet is veel leuker. )

    Dora || District 6
    Ik sprong weer uit mijn boom. Ik zat vol energie. En ik begon te lopen.
    "Hallo? Dora?" Ik schrok, en keek achterom.
    Achter me stond een meisje. Ik wist haar naam niet meer. Misschien was ze zo'n beroeps, zoals Nathaniel. Maar als dat zo was, waarom vermoorde ze me dan niet? Terwijl we geen bondgenoten waren, zoals ik met Nathaniel was?
    Eigenlijk was ik blij om haar te zien. Ik kan niet goed alleen zijn.
    Dus ik glimlachte blij.
    "Hoi."


    If we burn, you burn with us. <3

    [voetbal is saai , dus ben hierheen verhuisd..]

    Kirsten D8
    Ik keek om me heen en zag verderop een meisje , met een mes in haar handen. Ze had haar rug naar me toegekeerd dus ik kon haar makkelijk aanvallen , toch? Ik glimlachte bij het idee en ik sloop er naartoe. Ik duwde haar de grond op en pakte haar mes uit haar handen , ik zat nu bovenop haar. ''Thanks'', zei ik en ik maakte een diepe snee in haar bovenarm. Het was het meisje van District 7. Ik grijnsde terwijl ze paniekerig naar me keek. Ze verbaasde zich zeker omdat haar niet gelijk vermoordde , ach nou ja.. Ik liep weer weg. Het bos weer in.


    I don't want you to die, I want you to suffer.