• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    Nathaniel

    'Okee, zij is gestoord' mompel ik, en ga recht zitten.
    Ik gris het Ehbo tasje uit mijn tas en doe wat jodium in mijn wonden en verband erover. Nou ja, dan moet ik een nieuw mes halen. Snel ren ik terug naar de hoorn en kijk goed uit. Ik gris snel een van de laatste messen weg, en ren weer het bos in. Snel klim ik een hoge boom in. Ik pak wat runderreepjes uit mijn tas, en eet ze op.


    El Diablo.

    Kirsten D8

    Ik bekeek mijn wond opnieuw. Fuck , dit was een diepe wond. Het bloed stroomde er nog steeds uit , ik walgde ervan. Ik hoorde geritsel van takken. Snel keek ik even om me heen. Niks. Het geritsel hoorde ik opnieuw. Ik keek omhoog. Er vloog een rood doosje naar beneden en het kwam op mijn gezicht terecht. ''What the..'' Het was een EHBO-doos. ''Thanks!'', riep ik en ik rende weg. Ik weet niet waar heen , maar dan kon me niks schelen. Ik had nu tenminste een EHBO doos , want ik had ook helemaal geen rugzak of iets dergelijks meegenomen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Guinevere Sightwood

    Met mijn boog nog steeds gespannen blijf ik even staan, en richt mijn pijl steeds mee met de mensen die wegrennen, maar schiet niet. Toen zag ik opeens een jongen terugrennen naar de Hoorn, en een paar wapens pakken, snel schiet ik, maar hij rende net optijd weg. 'Shit.' mompelde ik. Ik besloot maar te gaan lopen, het bos in. De heletijd kwam ik niemand tegen. Op een gegeven moment begon het al wat donkerder te worden, ze hadden zeker haast. Ik besloot in een boom te klimmen en bond mezelf aan de boom vast. Ik deed mijn rugzak open. Naast het touw zaten er nog jodium, een regencape, een lege fles en een mes in. Dat mes zou ook nog wel als een goed wapen kunnen dienen, bedacht ik bij mezelf. Ah shit, moest ik mezelf natuurlijk weer in mijn vinger snijden. Ik stopte mijn vinger in mijn mond en deed alle spullen weer terug in de tas. Ik deed mijn ogen dicht. Waarschijnlijk zal ik wel niet kunnen slapen, maar ik moest in ieder geval rusten.


    how dare you speak of grace

    [Wil iemand Elenore of Xavier vermoorden? Je doet maar, ik ben totaal niet mee. Elenore loopt in het bos en Xavier staat bij de hoorn.]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 19:34 ]


    kindness is never a burden.

    [Nathaniel wil ze wel doen x3 ]


    El Diablo.

    [Doe maar. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Nathaniel

    Ik spring zuchtend weer van tak naar tak naar beneden, en loop door het bos. Ondertussen kom ik iemand tegen (Elenore), en ik loop stil en snel naar haar toe. Ik steek haar neer en het kanon gaat af, ik pak het mes weer. Misschien ben ik dan toch moordlustig, zoals Dora zei.. Nou ja, dan maakt het niet meer uit toch? Ik laat ze zien wat een 12-jarige kan! Ik ren terug naar de hoorn en zie nog iemand (Xavier). Daar gaat nummer 3. Ik steek snel het mes in zijn nek, en weer gaat een kanon af. Ik pak mijn mes. Jep, vanaf nu ben ik moordlustig..


    El Diablo.

    [Ciao mensen, veel plezier nog met de RPG. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Kirsten D8

    Snel loop ik naar een riviertje. Ik spring van steen naar steen en kom uiteindelijk bij de overkant. Even keek ik om me heen en ik zag een grot. Ik glipte erin en liet mijn ademhaling rusten. Dat was een dom kind. Een EHBO doos laten vallen. Ik grinnik en maak het doosje open. Snel pak ik een flesje jodium en doe het op mijn wonden. Ik doe mijn kiezen op elkaar , zo pijn doe het. Ik wikkel er ook nog even verband erover heen en ik stap de grot weer uit. Ik heb helemaal geen wapen en ik heb maar een kleine kans om te winnen.

    [.. Le ciao]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Wil iemand Nathaniel meeten?]


    El Diablo.

    [Le me Nathaniel meeten, Guinevere zit ergens in een boom (:]


    how dare you speak of grace

    Nathaniel

    'Na een tijdje klom ik toch weer in een boom, en liep wat op de takken.
    Opeens zag ik iemand, en bleef staan. Even zien, wie was dat.. Ik voelde wat bloed van het mes op mijn shirt vallen, maar het maakt niet uit.


    El Diablo.

    Guinevere

    Ik hoorde gekraak en geritsel onder me en schoot gelijk een beetje naar voren. Iemand probeerde in dezelfde boom te klimmen als ik. Gelijk pakte ik mijn boog en richtte een pijl naar beneden, maar hij zat zo recht onder me dat ik hem sowieso niet kon raken. 'Ga weg of ik schiet.' siste ik. Voorzichtig maakte ik mijn touw los en ging op de grote boomtak staan waar ik net nog op zat.


    how dare you speak of grace

    James [District 4]

    Eindelijk namen we rust en Syniral maakte een drietand. 'Ik wil een speer, ik heb alles geprobeerd tijdens de trainingssessie maar alleen de speer lukte. Ik begiftig dan mijn pijl ook wel. Ow, vallen zetten kan ik ook wel, maar dat is niet echt een wapen.' Ik opende mijn rugzakje en zag de inhoud: jodium en een flesje. 'We kunnen in iedergeval drinken.' Ik pakte de speer van het Capitool en gooide hem in een boom. 'We kunnen hem wel gebruiken voor vallen.' Ik liep naar de speer toe en bekeek de pijl.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    Ik kijk even omhoog, en al heel snel zat ik op dezelfde tak. 'En waarom zou je dat doen?' grijns ik. Tja, ik was klein. Maar dat maakt niks uit..


    El Diablo.