• Regels;

• Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

Topic 2

[ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]

how dare you speak of grace

Austin
    Een meisje laat me struikelen en ik grom gemeen, Ik pak haar later nog wel. Ik spring op en ren veder. Ik zie Takara nergens meer dus klim maar een boom in. Ik trek mijn shirt even omhoog waar een bloedvlek is ingekomen. Ik maakt het schoon met wat water en dep het dan droog met mijn shirt. Ik doe er een beetje verband over en laat me dan tegen de boom aanvallen. Ik moet echt meer wapens en zo zien te krijgen. Na een paar minuten zitten klim ik er weer uit en loop door het bos heen,geen idee waarheen.Ik pak een mes uit mijn riem en hou hem stevig vast.

[Ik wil er wel meeten,ik schrijf het stukje wel even. Gewoon gewond of erg gewond? Tja of dood maar dat heb ik liever nie xD]

[Gewoon gewond dan haha ;P ]

I don't want you to die, I want you to suffer.

Austin
    Ik kijk even goed door de bosjes en zie het meisje wat me liet struikelen lopen en ik grijns even gemeen. Ik moest haar nog terugpakken en dat is nu een geweldig moment. Ik kom voorzichtig dichterbij zonder dat ze het merkt en daarna spring ik voor haar en steek mijn mes net onder haar schouder. 'Jou moest ik nog terugpakken'grijns ik gemeen.

Dora || District 6

Ik merkte pas dat ik in slaap gevallen was in die boom, toen ik wakker werd. In de verte hoorde ik gegil. Ik vroeg me af of er een massa-aanval had plaats gevonden of zo. Misschien Nathaniel die dat meisje vermoorde, die allebei mijn bondgenoten waren geweest.
    Ik rekte me uit. Hoe lang had ik liggen slapen? Een hele tijd, het was al schemerig. Ik merkte dat ik dorst had, en pakte mijn spullen, en ging opzoek naar een beekje. Die vond ik al snel. Ik vulde mijn flesje, en zuiverde de water met een klein beetje jodium. Ik kon het niet riskeren om ziek te worden. Ik nam een paar slokken.
    Ik miste mensen om me heen. Ik kon moeilijk alleen zijn.

[ Ik ben waarschijnlijk deze week niet veel online. Ik heb net zo veel toetsen als we hebben in een toetsweek, alleen is het geen toetsweek. -.- ]

If we burn, you burn with us. <3

[Mijn andere personage Avan Smith loopt een beetje achter en ik kan niet echt met hem verder, wie wil moorden?]

Avan Smith

Ik rende een beetje dwaas door het bos. Ik wist niet echt waar ik heen moest. Ik rende nog een stukje verder en bleef toen stokstijf staan. Ik hoorde geritsel in de struiken.

[Ik wil het zo wel doen,alleen ben nu in gevecht met Deborah die ofline is gegaan. Dus als hij ertussen komt of zo,dat ik hem dan vermoord?]

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 14:10 ]

[Alexys wiel het wel doen?]

El Diablo.

[Ik wil het wel doen.. Bijv. als Kirsten denkt dat het Austin is en dat ze 'perongeluk' hem vermoord in plaats van Austin? XD]

I don't want you to die, I want you to suffer.

[maakt me niet uit *le gooit hem voor de leeuwen* iemand die uit de struiken komt moet het trouwens killen >.<]

Alexys

Na een tijdje zie ik opeens iemand, ik zat al een hele tijd in de struiken ter bescherming dus ja.. Ik kijk even goed, en grijns dan. Avan.. Ik spring uit d ebosjes en duw hem zo tegen de grond. 'Zo zo.' grijns ik, en pak mijn mes. 'Wat hebben we hier' grijns ik sadistisch..

El Diablo.

Avan Smith

'Mij.' Ik probeerde los te komen maar ze was sterker. Ah kom op, een meisje sterker dan ik? Ik probeerde bij mijn mes te komen maar ze hield haar grip te stevig. Gotver, ik wist nu al bijna zeker dat ik het niet ging halen.

Alexys

'Joh' lach ik, en steek het mes diep in zijn wang.
    'Dus, wat zal ik eens doen met jouw' grinnik ik.

El Diablo.

Avan

Een helse pijn schiet door mijn wang en ik schreeuw. Ik trap wild in het rond maar ze zit precies op de plek waar ik haar niet kan raken. Ik lig weer stil en hijg. Haar ogen staan kwaad, vol kwaad.

Alexys

Grijnzend kijk ik hoe het bloed uit de wang stroomt, jep ik geniet hier echt van.. 'Ik laat dat mes erin zitten tot je zegt wat ik kan doen hé?' grijns ik.

El Diablo.