• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    [Okee]


    El Diablo.

    [Wie wilt Austin meeten?]

    Dora || District 6

    Ik keek op, en daar stond dat meisje. Haar armen bloedden flink.
    "Hoi Dora." Zei ze. Ze keek niet erg vrolijk. Ze was niet erg blij om me te zien. Daarna zei ze een scheldwoord. Haar armen bloedde flink, en de rivier kleurde rood door het bloed wat ze verloor.
    Ik hees de rugzak op mijn rug,en liep naar haar toe.
    "Hoi." Zei ik voorzichtig, terwijl ik een mes nog achter mijn rug hield. Voor de zekerheid.


    If we burn, you burn with us. <3

    Takara

    'Hoi!' zei ze terug. 'Vind jij de Hungergames ook zo leuk?' zei ik sarcastisch. Ik klom uit het beekje en ik bleef liggen. 'Dood me! Alsjeblieft!' zei ik tegen Dora. Mijn armen deden super veel pijn en eigenlijk vond ik het wel goed zo. Ik probeerde te gaan zitten, maar dat lukte niet echt. Ik dronk was water uit de rivier zonder het te reinigen en gaf Dora mijn pijlenkoker en de twee overige pijlen. Ik viel voor Dora's voeten in slaap.


    (je mag zelf kiezen of je Takara dood. Het hoeft niet persé maar mag wel)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Als Dora het niet doet mag Nathaniel het dan doen??]


    El Diablo.

    CarrotCurls schreef:
    [Als Dora het niet doet mag Nathaniel het dan doen??]


    (ja is goed:p dan loopt Dora maar weg en komt Nathaniel er langs ofzo, maar eerst mag Dora)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (...)

    (ja is goed:p dan loopt Dora maar weg en komt Nathaniel er langs ofzo, maar eerst mag Dora)


    [Jup]


    El Diablo.

    Dora || District 6

    Ik pakte haar wapens aan, terwijl ze vroeg om haar te doden. Maar als ik haar dood, dan ben ik in principe net zo erg als de beroeps toch? Dan moet je voor mij ook oppassen. En zo ben ik niet.
    Ze viel in slaap. Ik had zo kunnen weglopen, ze zou niet weten of ik, of iemand anders haar zou vermoorden. Vermoorden. Vermoorden. Vermoorden. Het woord dreunde in mijn hoofd.
    Ik knielde naast haar, en schudde haar zachtjes wakker.
    "Hoe heet je?" Vroeg ik.
    "Takara." Mompelde ze. Toen brak ik. Mijn oma had zo geheten.
    Omdat ik haar niet zo kon laten liggen, zo weerloos, snee ik snel haar keel door. Een kanonschot klonk.
    Ik deed de pijlenkoker en de pijlen in mijn rugzak, en rende weer de eenzaamheid tegemoet.


    If we burn, you burn with us. <3

    [btw , ik ga dinsdag weg ^^ Iemand mag me moorden XD ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Ik claim de moord op Kristen ]

    Dora || District 6

    Ik rende heel hard, zo hard dat ik niet eens kon nadenken. En dat was juist wat ik niet wilde. Nadenken.
    Ik had iemand vermoord. Vermoord. Hoe had ik dat kunnen doen? Een onschuldig meisje de dood in jagen? Takara had dat niet verdiend, ze had me geholpen.
    Plots knal ik tegen iemand op. Het hoofd van dat meisje knalt tegen een harde steen. Een harde bonk. Een kanonschot.


    If we burn, you burn with us. <3

    Nathaniel

    Ondertussen ben ik weer over takken aan het sluipen, en zie Dora weer.
    'Zo zo, en je steekt mij neer omdat ik iemand vermoord?' grijns ik.
    Ik hou de twee messen in beide handen, en kijk haar aan..


    El Diablo.

    Dora || District 6

    "Zo zo, en je steekt mij neer omdat ik iemand vermoord?" Ik krijg kippenvel over mijn hele lichaam als ik die bekende stem hoor. De stem van een 12-jarig jongetje waarmee ik bondgenoten ben geweest. Die ik neer gestoken heb.
    Ik scheur mijn ogen los van het dode meisje op de grond, en kijk richting de bomen. Daar zit hij, Nathaniel, de beroeps, en hij grijnst. Hij heeft twee messen in zijn hand. Er zitten bloedresten aan.
    "Jij." fluister ik bijna onverstaanbaar.


    If we burn, you burn with us. <3

    Nathaniel

    'Ik' lach ik, en spring gemakkelijk een tak naar beneden.
    'Dora toch, jij hebt nu ook iemand vermoord, maakt dat jouw geen beroeps?' grijns ik. Ik hou het mes onder mijn neus, en ruik.
    'Heerlijk, de geur van dood.' grijns ik.


    El Diablo.

    Dora || District 6

    Ik schudde mijn hoofd.
    "Het was niet mijn bedoeling. Per ongeluk. Ineens stond ze daar." Hij maakte me in de war. Hoe hij lachte, hoe hij keek.
    "Jij bent gemeen, Nathaniel. Voor jou moet je oppassen. Ga weg." Ik wou dat hij weg ging. Hij maakte een grote zooi van mijn hoofd. Ik beet op mijn lip.


    If we burn, you burn with us. <3

    Guinevere

    Ik loop een beetje rond totdat ik door de struiken opeens 2 mensen zie staan. Het was dat rotjoch dat mijn pols heeft doorboort, en nog een ander meisje. Geruisloos pak ik een pijl van mijn rug en span mijn boog. Voorzichtig loop ik door de struiken heen naar ze toe. Nathaniel houd net zijn mes onder zijn neus en ruikt. Ik sta nu in een positie dat ze mij ook kunnen zien. 'Wat leuk, daar hebben we onze 12 jarige sadist weer.' grijns ik terwijl ik op hem richt. Tussendoor blijven mijn ogen van Nathaniel naar het andere meisje schieten.


    how dare you speak of grace