• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    Nathaniel

    'Gepakt bij de hoorn, moet iets hebben om me te verdedigen' zeg ik.
    Ik kijk even naar de grond, en daarna naar het bloed op het mes. 'Als ik het niet had was ik nu dood' mompel ik.


    El Diablo.

    Dora || District 6

    "Als ik het niet had was ik nu dood." Mompelde hij bijna onverstaanbaar. Ik vond dat hij rare gedachtes had. Ik lachte hardop.
    "Maar ik heb geen mes. En ik ben niet dood." Ik lachte heel hard. Bijna zo hard dat de mensen bij de Hoorn het konden horen.


    If we burn, you burn with us. <3

    Nathaniel

    'Maar jij ging gelijk het bos in' lach ik.
    Ik sta op, 'maargoed, moeten we geen eten enzo halen, schuilplaats, bla bla bla' lach ik.


    El Diablo.

    [Zouden jullie iets langzamer kunnen posten? En iets realistischer. Ik denk namelijk niet dat je in de Hongerspelen even tegen elkaar zegt 'Goh, bondgenoot worden?' .. 'Tuurlijk joh.' :3]


    I meant to love you

    Convincing schreef:
    [Zouden jullie iets langzamer kunnen posten? En iets realistischer. Ik denk namelijk niet dat je in de Hongerspelen even tegen elkaar zegt 'Goh, bondgenoot worden?' .. 'Tuurlijk joh.' :3]


    {Agree, maarja. Moeten jullie zelf uitvechten enzo, ik heb nu niet echt tijd om te posten}


    how dare you speak of grace

    Dora || District 6

    Nathaniel stond op.
    "Maargoed, moeten we geen eten enzo halen, schuilplaats, bla bla bla..."
    Hij lachte.
    Ik stond op.
    "Oke." Ik liep hem achterna het bos in, en keek nog 1 keer over mijn schouder naar de hoorn des overvloeds, waar het er nog steeds bloederig aan toe ging. Ik fronste mijn wenkbrauwen.


    If we burn, you burn with us. <3

    Convincing schreef:
    [Zouden jullie iets langzamer kunnen posten? En iets realistischer. Ik denk namelijk niet dat je in de Hongerspelen even tegen elkaar zegt 'Goh, bondgenoot worden?' .. 'Tuurlijk joh.' :3]


    Dora wel. Dora denkt als een kind, ze heeft geen remmingen in wat ze zegt. Ze zegt wat ze denkt, dus zij kan wél zeggen: Goh, bondgenoot worden?'
    Haha. En daar komt er nog bij dat ze echt het IQ van een slak heeft. xd

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:41 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    [Fijn, ach wat jij wil [: Maar post niet zo veel achter elkaar. Probeer lange posten, die zijn interessanter en realistischer. Bovendien moet iedereen het kunnen bijbenen.]


    I meant to love you

    Nathaniel

    Met een glimlach loop ik tussen de bomen door, en kijk rond.
    Even kijken, wat kan je hier eten.
    En waar kan je een goede schuilplaats maken..


    El Diablo.

    [Kga zo naar bios xx]


    El Diablo.

    Kirsten Admyre Clevis
    Oké , de gong was gegaan en ik rende voor mijn leven. Letterlijk. Een jongen sprong voor mij en ik keek hem verward aan. Hij grijnsde en sneed in mijn arm en liep weer weg. ''Fuck..'', mompel ik. Ik kijk naar de diepe snee in mijn rechterarm. Ik keek even achter me en bekeek de bloedbad. Ik rende , nu sneller dan daarnet. Recht het bos in , op zoek naar veiligheid.

    [Eerste RPG zo (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    James [district 4]

    Ik rende naar de hoorn des overvloeds, greep een speer en keek om mij heen. Ik mocht dan klein zijn, maar vechten kon ik best goed. Ik stak een meisje neer en greep nog een rugzak en rende in het bos, de beroeps wouden waarschijnlijk niet iemand van 12 jaar, ookal kwam ik uit district 4. Niemand bood zich voor mij aan toen ik getrokken werd, iets wat normaal gesproken wel gebeurde. Ik kon trouwens toch beter in mijn eentje rondzwerven.



    Takara [District 11]
    Ik pakte een rugzak, meer had ik noet nodig. ik rende naar het bos opzoek naar water. Wat ik al gauw vond. Ik vulde mijn flessen en keek wat er in mijn rugzak zat: een klein mes, 2 flesjes, jodium, een slaapzak, een touw en een boterham met honing. Ik deed 3 druppels jodium bij het water en wachte een half uurtje.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 16:23 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [laatmaar]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 16:20 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Syniral Amoir - 4
    Ik rende door de bossen, tot ik het kleine gestalte van James kon onderscheiden. Voor mij was hij de afgelopen dagen een broertje geworden. Ik voelde me verantwoordelijk. "James," fluisterde ik zachtjes. Hij had het overleeft. Hij had de Hoorn overleefd en stond voor me. Ietwat onzeker stak in mijn hand naar hem uit. "Je ouders zien je graag levend, kleine visser." Ik wist mijn mondhoeken te laten omkrullen tot een prille glimlach, terwijl mijn oren zich spitsten.


    I meant to love you

    James [District 4]

    'James' hoorde ik. Ik keek om. 'Je ouders zien je graag levend, kleine visser.' Syniral stak haar hand uit. Die schudde ik als teken van vriendschap. Mijn ouders. Hopelijk ging mijn broer vaak bij hun langs. 'Syniral' Ik keek haar aan en besloot haar te vertrouwen, we waren immers vanaf de dag van de boete tot nu altijd samen geweest. Iets war onze mentor enorm kon irriteren. Ik omhelste haar en keek haar aan. 'Bondgenoten? Ik heb trouwens een speer en een rugzakje te pakken gekregen, maar ik weet niet wat daar in zit, het is wel erg licht gus ik denk dat er niet veel inzit.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!