• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    Nathaniel

    Verveeld liep ik rond. Wat ga ik doen.. Wat ga ik doen... Ik zucht en loop maar verder. ik kwam uit bij een beekje en vulde snel mijn 2 literfles. En nu.. Heb geen zin om eeuwig rond te lopen.. Even mijn wonden schoonmaken dan maar. Ik haal het verband van mijn hand en doe mijn hand in het water. Hmm, verkoelend...

    [Iemand meeten? ^^ ]


    El Diablo.

    Takara [Distrct 11]

    Ik vertrouwde niemand meer en ik schoot dus iedereen neer die ik tegen kwam. Ik had alleen 1 probleempje: Ik had nogmaar 5 pijltjes. De pijlen waren klein dus moeilijk te vinden en meestal rende ik snel weg. Ik viel bijna flauw van de honger dus ging ik weer eten zoeken en hopen dat het dit keer niet gestolen werd. Ik schoot een vogel uit de lucht, draaide zijn nek om en begon hem kaal te plukken. Ik pakte een scherpe steen en haalde er een vleugel af. Ik legde hem onder een steen en begon met het verzamelen van hout. Ik stak het aan en braadde de vogel en de vleugel. De vleugel zou ik nu opeten. De rest later. Heerlijk. Ik trapte het vuur uit en wiste de sporen. Nu opzoek naar water. Dan maar zonder jodium, die had Dora gestolen.
    Het begon al avond te worden en ik werd steeds dorstiger. Eindelijk vond ik een beekje en vulde de fles, klom in een boom en dronk de fles bijna leeg. Ik sprong weer uit de boom en vulde het flesje opnieuw. Nu opzoek naar een plek voor de nacht.


    [haha lang stuk:D]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik keek even goed om me heen. Pff het leek wel alsof ik nog de enige hier was,ik zag nergens een tribuut. Waarom zorgde de spelmakers er niet voor dar we naar elkaar kwamen? Opeens hoorde ik een geluid uit de bosjes en ik pakte mijn mes steviger vast. Daarna zag ik dat het een beest was en ik zuchten. Ik liet mijn mes weer zakken en liep veder.

    [Ik had Austin al aangevallen hoorXD net als Jason:P]


    Moonly schreef:
    Takara [District 11]

    Ik rende snel weg van Jason en kwam Austin tegen. Ook naar hem blies ik een pijltje. Raak. In zijn buik. Hij kijkt er naar en haalt hem eruit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alessia Britt Davis - District 10.

    Toen ik op m'n platform stond had ik mijn medetributen bekeken. Ik zou ze aankunnen, maar dan moest ik wapens hebben. Ik had ook naar de Hoorn gekeken, maar vond het niet de moeite waard. Dus toen de gong ging, was ik van mijn platform gesprint, langs de zijkant gerend, had een kleine lichtgroene rugzak meegenomen en was het bos ingesprint. Nu liep ik al weet ik niet hoelang door het bos. Ik besloot even uit te rusten en de inhoud van m'n tas te bekijken. Ik opende hem en liet alles eruit vallen. Een zwarte slaapzak, een waterfles zonder water en twee messen. That's it. Ik zuchtte, nu moest ik ook nog op zoek gaan naar water. Snel pakte ik mijn tas weer in, toen ik gekraak van takjes hoorde en liep verder. Ik vroeg me af hoeveel tributen er al gestorven waren, ik had namelijk al aardig wat kanonsschoten gehoord. Ik keek omhoog, het begon al te schemeren, ik wilde eigenlijk wel slapen, maar waar was dat mogelijk? Zonder dat ik in mijn slaap vermoord werd. Ik keek om me heen en bedacht toen, dat ik wel in de boom kon gaan liggen. Ik klom behendig in een boom en ging liggen. Ik staarde omhoog en dacht na. Ik wilde helemaal niet meedoen in The Hunger Games, maar Reaping Day was onvoorspelbaar, je wist het nooit. Maar ik was ook niet bang om dood te gaan, als ik zou sterven, zou ik weer bij mijn moeder terugkomen en met die gedachte viel ik in slaap.


    Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8

    James [District 11]

    Ik trok een stuk van het brood af en at dat op. 'ik ga slapen.' zei ik tegen Syniral. 'Maak me maar wakker als jij gaat slapen, want dan hou ik wel de wacht.' Ik ging tegen een boom aanliggen en viel vrijwel ontmiddelijk in slaap.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Guinevere District 12

    Ik bleef hijgend doorrennen totdat ik dat joch weer vond bij een beekje. Hij was bezig met een verbanddoos of zo. Ik rende naar hem toe en bleef hijgend bij hem staan. 'Ze... ze zijn... pfoe..' Ik ging even zitten. 'Ze zijn begonnen met een voorproefje van de Grand Finale. Of beter, er loopt hier een reusachtig eng beest rond.'


    how dare you speak of grace

    Nathaniel

    Ik draai me om, en kijk haar aan. 'Dat is lekker dan.' mompel ik. Ik bind weer nieuw verband om mijn handen, en doe de verbanddoos weer in mijn tas. 'En nu?' vraag ik..


    El Diablo.

    [I'm backkk!!]

    Kirsten D8

    Opeens hoorde ik luid gegrom van beneden. ''What the..'' Ik zag een reusachtig beest rondlopen. Het is zo'n munitant van de Spelmakers. Ik hield me stijf en haalde bijna geen adem meer. Het beest ging weer verder lopen , weg uit mijn richting. Ik slaakte een zucht van opluchting. ''Dat was griezelig..'' Het zou een nare dood worden voor de tributen die daar aan overlijden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ deze mensen leven nog:
    District 2
    Alexys Chayenna Romano - CarrotCurls

    District 3
    Jason Treves - quin98
    Kirsten Admyre Clevis - XMHoran

    District 4
    James Eissal - Moonly
    Syniral Amoir - Convincing


    District 6
    Dora Regina Bloom - Primrose12

    District 7
    Kathrina Mayorflow - Glinster

    District 8
    Nathaniel Davids - CarrotCurls


    District 9
    Avan Smith - Nachos
    Amelia Black - WiiNIExPOOH

    District 10
    Alessia Britt Davis - misspaynex

    District 11
    Takara Misne - Moonly

    District 12
    Guinevere Sightwood - Nachos

    een aantal mensen hebben nog niet gereageerd maar die leven nog
    ik heb de gereseveerde eruitgehaald, de mensen die doodgingen en de niet ingevulde plekken

    District 1 en 5 zijn allebei dood]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ow wacht lees nu pas je reactie dat je me had aangevallen even reageren.]

    Austin
    Ik kijk boos op terwijl ik de pijl uit mijn buik haal en zie dan de tribuut. Ik gooi mijn mes naar haar die een grote wond in haar arm maakt. ik pak een ander mes en ren op haar af.

    Takara [District 11]

    Shit. Mijn andere arm is ook geraakt. Wat hebben die mensen och met mijn armen? Ik kijk even achterom. Ahhhh help ik word achtervolgd! Ik ren harder en de adrenaline giert door mijn lijf. Ik ren langs Kirsten, maar ik zie haar niet. Ik weet bijna zeker dat de camera nu op mij gericht is.

    [moet gaan ben om 4 uur weer terug]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ze rent keihard weg,dacht het niet dat ik haar hiermee liet wegkomen. Ik gooide opnieuw een mes. Dit keer kwam die kort tegen haar rug aan maar maakte geen erge wond. Tijdens het lopen pakte ik even het mes op wat haar arm had geraakt. Ik moest wel rustig doen met wapens,op messen en een rugzak na had ik niks.

    Kirsten D8
    Ik spring uit de boom en kijk om me heen. Opeens rent een ene Takara langs me. Ze rent letterlijk voor haar leven , maar het beest is hier nergens te vinden. Ik kijk naar het pad waar ze vandaan kwam. Austin rent op haar af. Ik steek mijn been uit en laat hem struikelen. ''Whoops , ik had je niet gezien'' Ik grijns breed en ren weg.

    [Wie meeten ? ^^ ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.