• Mijn moeder deed vanmiddag vet aardig enzo, en toen ik in de kamer ging zitten hadden mijn moeder en zus gelijk weer ruzie. Dus ik zeg: Ik wil even rustig eten. Zegt m'n moeder: 'Ja hallo je zus zit weer te zeuren blablabla', en ik antwoord:'Ik weet het, ik leef met je mee, maar ik wil nu echt even rust hebben.' Moeder: 'Jij wil altijd maar rust hebben denk je nooit aan mij denk je dat ik het zo makkelijk heb!?' dus ik zo: Nee dat weet ik wel dat het moeilijk is, maar ik wil gewoon even een dag zonder ruzie. Dus ik sta op en loop weg, en laat m'n bord staan. M'n moeder zo: 'Ja loop maar weg net als altijd je bent zo'n grote egoïst je denkt alleen maar aan jezelf he, asociaal kind altijd maar mij in de steek laten, ik bel ons reisje naar London af en ga met iemand anders.' ik zo: 'Is goed.' zegt ze: Ja doe maar makkelijk, en kom nu terug! Christopher blabla, kom nu terug! Gaat ze me achterna en grijpt ze me bij mn arm, dus ik zucht en loop mee terug naar de kamer, gaat ze weer zeuren en zeg ik dat het nu wel genoeg is. Geeft ze me een klap op m'n hoofd. Dus ik word boos, maar ga toch zitten. Dan komt m'n zus binnen die op de wc zat, 'oh altijd ruzie altijd ruzie' jank jank. Ik had er genoeg van en zei dat ik naar een vriend ging, zei ze: 'Jij gaat nergens heen je blijft maar hier ga maar lekker op je kamer zitten loop maar weg toe maar ga weg.'

    Dus hier zit ik dan, waarom moet dit altijd zo gaan, elke fucking avond weer? ik kan wel in tranen uitbarsten, ik kan nu nergens heen want m'n vader is boos op me, en m'n moeder ook. Wedden dat ze binnen 10 minuten komt en sorry zegt? nou dan ga ik echt geen spijt hebben en haar vergeven. Gister was zo'n leuke dag en wie verpest het? altijd maar weer mijn leuke dag verpesten, ik kan nooit langer dan 1 dag ergens van genieten en nu word ik weer zo ahjdkjgrkd argh

    sorry voor mijn gezeur en gejank maar ik kan hier echt niet meer tegen.
    geef me geen tips ofzo, ik heb alles al geprobeerd van praten naar niet luisteren, maar alles maakt haar boos en agressief.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ouders... dat gaat wel voorbij. Ooit.


    All was well.

    Ga uit huis, dan gaat het wel beter.


    -

    Genius schreef:
    Ga uit huis, dan gaat het wel beter.

    Uit huis? bedoel je uit huis weglopen, uit huis verhuizen, of wat? Als het uit huis verhuizen is, dat ga ik ook al bijna, gelukkig.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Uit huis? bedoel je uit huis weglopen, uit huis verhuizen, of wat? Als het uit huis verhuizen is, dat ga ik ook al bijna, gelukkig.

    Verhuizen bedoelde ik inderdaad. Weglopen is nooit een goeie optie :')


    -

    Omg, wat erg voor je! Heel veel sterkte! Misschien helpt het als je ergens anders gaat wonen? Bij een familielid of op jezelf? (ik weet niet hoe oud je bent, in geval van dat laatste)


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Omg, wat erg voor je! Heel veel sterkte! Misschien helpt het als je ergens anders gaat wonen? Bij een familielid of op jezelf? (ik weet niet hoe oud je bent, in geval van dat laatste)

    Hmm, ik heb niet echt familieleden hier in de buurt. En op mezelf gaat ook gebeuren, volgend jaar, eerder kan/mag niet. Maar toch bedankt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Genius schreef:
    (...)
    Verhuizen bedoelde ik inderdaad. Weglopen is nooit een goeie optie :')

    Ah oke, en dat weet ik.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mijn moeder is ook zo, allemaal boos doen en als ze afgekoeld is poeslief sorry gaan zeggen --'
    Ik zou gewoon proberen zo vaak mogelijk weg te zijn: met vriendinnen of vrienden, afspreken of bij ze logeren, dan zie je ze minder.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 18:06 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Mijn moeder heeft ook wel eens van die buien. En dan komt ze inderdaad na een uur naar boven, half huilend... ' Sorry...'

    Om gestoord van te worden -___-'

    Heb je het wel eens geprobeerd het op te schrijven en dan de brief te geven ?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    MyDrugIsYou schreef:
    Mijn moeder is ook zo, allemaal boos doen en als ze afgekoeld is poeslief sorry gaan zeggen --'
    Ik zou gewoon proberen zo vaak mogelijk weg te zijn: met vriendinnen afspreken of bij ze logeren, dan zie je ze minder.

    Ja inderdaad, tis wa..
    & ik ben al 3 dagen weg geweest, gelukkig. Ik zie mijn moeder nu echt maar weinig omdat ik veel met mijn beste vriendin afspreek, maar toch is het in de avond een hel..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ken het. Het gaat vast wel weer over, succes ermee iig. :Y)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Knoxville schreef:
    Mijn moeder heeft ook wel eens van die buien. En dan komt ze inderdaad na een uur naar boven, half huilend... ' Sorry...'

    Om gestoord van te worden -___-'

    Heb je het wel eens geprobeerd het op te schrijven en dan de brief te geven ?

    Ja dat heb ik al eens gedaan, ik had een brief geschreven dat ik er echt niet meer tegen kon, 2 jaar geleden, en dat ik bij een vriendin kon slapen. Toen is ze daar heen gegaan en heeft sorry gezegd, maar thuis was ze boos.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ja dat heb ik al eens gedaan, ik had een brief geschreven dat ik er echt niet meer tegen kon, 2 jaar geleden, en dat ik bij een vriendin kon slapen. Toen is ze daar heen gegaan en heeft sorry gezegd, maar thuis was ze boos.


    Zoiets had ik ook... Maar ja. Probeer gewoon zo rustig mogelijk te blijven als ze boos word en geef ze overal gelijk in ookal is het niet zo. En als dat ook niet werkt moet je het zoveel mogelijk proberen te negeren. En als dat niet werkt doe je een dansje (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Knoxville schreef:
    (...)

    Zoiets had ik ook... Maar ja. Probeer gewoon zo rustig mogelijk te blijven als ze boos word en geef ze overal gelijk in ookal is het niet zo. En als dat ook niet werkt moet je het zoveel mogelijk proberen te negeren. En als dat niet werkt doe je een dansje (:

    Ik heb ook gelijk gegeven, en ze zei dat ik makkelijk deed om er zo snel mogelijk vanaf te komen, nou ze had gelijk, hoera. Maar een dansje doen? dat zal ik eens proberen!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    dat waait wel over
    mijn ouders zijn ook zo, alleen krijg je dan wel een hele dag straf -_-'


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy