• Ik neem al een tijd de pil en heb er niets anders dan voordelen mee.
    Maar ik neem zo'n strip uit, hang "de rode vlag" buiten en dan op de 5de dag begin ik weer een nieuwe strip.

    Ik geloof normaal gezien dat je op de 1ste dag een nieuwe strip moet beginnen, maar mijn dokter zei 5de dus luister ik netjes.

    Maar to the point, ik vroeg me af of er hier mensen zijn die de strips enkele maanden achter elkaar nemen zodat hun "rode vlag" niet buiten hangt.

    Ik ben namelijk van plan om twee strips achter elkaar te nemen aangezien ik anders mijn vlag mag laten wapperen tijdens een picknick bij mijn leerkracht thuis.
    En dat leek me nu niet bepaald aangenaam.

    Iemand enig idee of dat kwaad kan?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fierte schreef:
    (...)
    Waarom vind je dat?


    Komt ik met mijn gedoe hoor maar oké. Ten eerste is een kind een mengsel tussen jou en je partner, een soort kloon van jezelf maar dan met een vleugje van iets anders. Ten tweede er zijn duizende, miljoenen arme kinderen zonder goed huis, AIDS-weesjes, kinderen van Teenmoms, mishandelde kinderen, 'gewone' weesjes die allemaal opgroeien zonder toekomst. Als wij nou eens beslissen om allemaal zo'n kindje te adopteren of een pleegouder te worden is er al een groot probleem opgelost. Je wordt dan zorgvuldig gescreend en weet meteen of je wel geschikt bent voor kinderen. De keuze is zo makkelijk gemaakt maar er zijn genoeg ouders die zeggen "Als ik dit had geweten was ik later begonnen/niet begonnen." Bij adoptie moet je wachten en geduld hebben daarbij vergroot je de kansen van de arme kinderen in plaats van een tweede generatie verwende Westerlingen voor te brengen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Negligible schreef:
    (...)

    Een mama van een vriendin van mij (die verpleegster is) heeft mij er ook voor gewaarschuwd. Dat je rapper bloedklonters krijgt en al zeker van een bepaald merk pil. Moet ik nou net weer die nemen --" Maar ik ga dus door die reden veranderen van pil


    Ja ik wou eigenlijk wel hetzelfde vragen; als je het niet erg vindt om het te vertellen natuurlijk.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Fierte schreef:
    (...)
    Mag ik weten welk merk? (desnoods in een pb of gb bericht)


    Ik denk niet dat dat verkeerd is om dat hier te plaatsen?
    Yasminelle en Yasmine

    @Aperio, neen tuurlijk niet! (:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:07 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat dat verkeerd is om dat hier te plaatsen?
    Yasminelle en Yasmine

    @Aperio, neen tuurlijk niet! (:


    Die worden volgens mij ook niet meer heel vaak gegeven toch?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Die worden volgens mij ook niet meer heel vaak gegeven toch?


    Daar heb ik nu wel geen idee van eigenlijk. Ik neem deze nu toch wel al enkele jaren


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Boutella schreef:
    (...)

    Die worden volgens mij ook niet meer heel vaak gegeven toch?
    Eerder als je problemen hebt met een gewone pil. Mijn mama en mijn tante nemen die omdat ze erg last hadden van iets als ze een andere namen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Boutella schreef:
    (...)

    Die worden volgens mij ook niet meer heel vaak gegeven toch?


    Al mijn vriendinnen nemen Yasmine. Ik ben echt de enigste van mijn vriendenkring die Desorelle neemt.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Escritura schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik begrijp best dat ze haar dokter, die gestudeert heeft en een diploma heeft etc., meer vertrouwd dan jullie of een internet artikel. ^^
    Niet aanvallend bedoeld op jou hoor. :3 Zelf heb ik absoluut geen verstand van de pil want ik slik hem niet.

    Dit is een artikel van een online bibliotheek. Dat geeft mij in elk geval het idee dat dat wel moet kloppen, anders zouden ze het daar niet neerzetten. Maar op zich snap ik haar best, het blijft van internat.
    Maar mijn dokter heeft er ook nooit voor gewaarschuwd, slechts voor doorbraakbloedingen, terwijl zij eveneens heeft gestudeerd. Vreemd, I guess? :3


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik slik zelf trouwens Yaz 24+4, ideaal.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Errin schreef:
    (...)Eerder als je problemen hebt met een gewone pil. Mijn mama en mijn tante nemen die omdat ze erg last hadden van iets als ze een andere namen.


    Mijn dokter heeft mij meteen deze voorgeschreven..

    @Aperio, dan heb jij even geluk, haha. Maar ik ga ook veranderen. Ander merk en een zwaardere versie, want als ik 1 strip bij doorneem krijg ik al in die eerste week bloedingen. Dus dan heb ik 5 weken na elkaar bloeding --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Aragog schreef:
    Ik slik zelf trouwens Yaz 24+4, ideaal.


    Die had ik ook maar mijn lichaam weigerde te luisteren. Ik was gewoon drie maanden lang ongesteld.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Die had ik ook maar mijn lichaam weigerde te luisteren. Ik was gewoon drie maanden lang ongesteld.

    Wow, drie maanden? Dat is lang!
    Ik heb er zelf geen last van gehad trouwens.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Negligible schreef:
    (...)

    Mijn dokter heeft mij meteen deze voorgeschreven..

    @Aperio, dan heb jij even geluk, haha. Maar ik ga ook veranderen. Ander merk en een zwaardere versie, want als ik 1 strip bij doorneem krijg ik al in die eerste week bloedingen. Dus dan heb ik 5 weken na elkaar bloeding --"
    Ik denk dat dat aan die pil ligt, want dat heeft mij mama ook. Kan ook gewoon toeval zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik denk dat dat aan die pil ligt, want dat heeft mij mama ook. Kan ook gewoon toeval zijn.


    Daarom ga ik ook veranderen (: Of bedoel je dat het juist niet aan de pil ligt?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Aragog schreef:
    (...)
    Wow, drie maanden? Dat is lang!
    Ik heb er zelf geen last van gehad trouwens.


    Ja, in de vakantie maar wel heel vervelend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."