• Ik neem al een tijd de pil en heb er niets anders dan voordelen mee.
    Maar ik neem zo'n strip uit, hang "de rode vlag" buiten en dan op de 5de dag begin ik weer een nieuwe strip.

    Ik geloof normaal gezien dat je op de 1ste dag een nieuwe strip moet beginnen, maar mijn dokter zei 5de dus luister ik netjes.

    Maar to the point, ik vroeg me af of er hier mensen zijn die de strips enkele maanden achter elkaar nemen zodat hun "rode vlag" niet buiten hangt.

    Ik ben namelijk van plan om twee strips achter elkaar te nemen aangezien ik anders mijn vlag mag laten wapperen tijdens een picknick bij mijn leerkracht thuis.
    En dat leek me nu niet bepaald aangenaam.

    Iemand enig idee of dat kwaad kan?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je mag toch pas na een week weer een nieuwe strip beginnen?
    Maar je kan gerust je stopweek eens een keer overslaan. Dat kan zeker geen kwaad


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn dokter zei dat je stopweek overslaan geen kwaad kan. Op haar aanraden neem ik twee strips na elkaar en heb ik dan mijn stopweek. dan weer twee strips, enz...


    Let the Night embrace you

    Erudite schreef:
    Rode vlag :')
    Sorry, om op je vraag antwoord te geven: Nee, het kan geen kwaad. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Neen het kan geen kwaad, maar ik zou het geen 3 maanden na elkaar doen, dat is wel schadelijk.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik slik hem ook altijd door in de vakantie. Helemaal geweldig, ben er echt blij mee.
    Maar volgens mij is het wel slecht als je het té vaak doet, een heel jaar overslaat ofzo.
    Maar een paar keer kan geen kwaad


    Miep

    Aperio schreef:
    Neen het kan geen kwaad, maar ik zou het geen 3 maanden na elkaar doen, dat is wel schadelijk.


    Lees jij de rest van het topic niet door ofzo? Er is net gezegd dat het níet schadelijk is.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een pil die je gewoon in één keer doorslikt, zonder stopweek. Vierentwintig roze pilletjes die doen wat ze moeten doen, en dan vier witte zonder enige toevoeging qua nuttige ingrediënten oid. Ideaal. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aperio schreef:
    Neen het kan geen kwaad, maar ik zou het geen 3 maanden na elkaar doen, dat is wel schadelijk.


    Het kan überhaupt niet kwaad om hem gewoon door te blijven slikken. Ze zeggen alleen dat het niet handig is, omdat je dan bloedingen kan krijgen op onhandige momenten. (Spreekt uit ervaring)


    26 - 02 - '16

    Aperio schreef:
    Neen het kan geen kwaad, maar ik zou het geen 3 maanden na elkaar doen, dat is wel schadelijk.

    Dat is niet schadelijk, alleen wordt de kans op doorbraakbloedingen groter.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Negligible schreef:
    Je mag toch pas na een week weer een nieuwe strip beginnen?
    Maar je kan gerust je stopweek eens een keer overslaan. Dat kan zeker geen kwaad

    Sorry als ik nu echt heel dom klink, maar ik schoot hiervan een beetje in de stess. Betekend dat dat als je een week ongesteld bent, je daarna nog een week moet wachten totdat je weer mag slikken? Want zodra mijn 7e dag voorbij is en ik mijn ongesteldheid-week heb gehad, slik ik gelijk weer.

    Fierte schreef:
    (...)
    Sorry als ik nu echt heel dom klink, maar ik schoot hiervan een beetje in de stess. Betekend dat dat als je een week ongesteld bent, je daarna nog een week moet wachten totdat je weer mag slikken? Want zodra mijn 7e dag voorbij is en ik mijn ongesteldheid-week heb gehad, slik ik gelijk weer.


    Dat is ook de bedoeling, na een week kan je weer doorslikken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Dat is ook de bedoeling, na een week kan je weer doorslikken.

    Ja, maar ik wist niet zo goed hoe ik het moest lezen. Want ik dacht: Huh? Bedoelt ze nu dat je na je ongesteldheid-week nog een week moet wachten? Maar ik begrijp het nu. Ik schoot al in de stess (:

    Je kan heel lang doorslikken, het is zelfs oké als je het maar om de 6 maanden wordt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fierte schreef:
    (...)
    Sorry als ik nu echt heel dom klink, maar ik schoot hiervan een beetje in de stess. Betekend dat dat als je een week ongesteld bent, je daarna nog een week moet wachten totdat je weer mag slikken? Want zodra mijn 7e dag voorbij is en ik mijn ongesteldheid-week heb gehad, slik ik gelijk weer.


    Nee, hoor. Dat doe je juist (: Je stopt met je pil, daarna wacht je 7 dagen (stopweek) en dan neem je hem weer verder. Maar het is omdat Leannan zegt dat zij maar 5 dagen stopt..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja, maar ik wist niet zo goed hoe ik het moest lezen. Want ik dacht: Huh? Bedoelt ze nu dat je na je ongesteldheid-week nog een week moet wachten? Maar ik begrijp het nu. Ik schoot al in de stess (:


    Hahaha, had ik ook maar als ik te snel begin ben ik serieus een maand ongesteld, begin ik te laat dan is het zelfde feestje aan de gang :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."