• Nee, ik heb het niet over de film

    Wat vinden jullie van 'friends with benefits'
    Ook wel een seksrelatie genoemd.
    Dit is waarbij degene geen echte relatie hebben, maar alleen seks met elkaar.
    Ik was wel benieuwd naar jullie mening.


    <3

    Uh, meestal komen er héle vage dingen uit, maar als het goed kan gaan, waarom niet?


    Your make-up is terrible

    Nog nooit gehad eigenlijk, dus geen idee.


    Life is hard and then we die

    Uhm, leuk voor andere mensen.
    ik identificeer mezelf als demiseksueel. dit betekent dat ik alleen romantisch en seksueel aangetrokken ben tot mensen waar ik een emotionele band mee heb. So Friends With Benefits will never work for me. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    Uh, meestal komen er héle vage dingen uit, maar als het goed kan gaan, waarom niet?


    Haha welke vage dingen? vertel.


    <3

    Player schreef:
    (...)

    Haha welke vage dingen? vertel.


    Gewoon een verhaal die ik hoorde van mijn zusje haha.
    Over twee écht lelijke mensen, sorry. En ze hadden wat, toen ging het uit en hadden ze alleen maar seks steeds. Toch gedroegen ze zich als een stel met ruzies enal lol. Nu heeft hij iemand anders en is zij depressief.


    Your make-up is terrible

    Nooit aan beginnen.
    Je maakt er alleen maar de vriendschap mee kapot omdat één van de twee uiteindelijk meer gaat voelen, of pas beseft dat er meer aan de hand was als het voorbij is.

    En nee, hier ben ik absoluut niet trots op. Ik was jong, hij had mooie praatjes, en ik maakte een fout. I've dealt with it, so don't judge me.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 22:53 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Assassin schreef:
    (...)

    Gewoon een verhaal die ik hoorde van mijn zusje haha.
    Over twee écht lelijke mensen, sorry. En ze hadden wat, toen ging het uit en hadden ze alleen maar seks steeds. Toch gedroegen ze zich als een stel met ruzies enal lol. Nu heeft hij iemand anders en is zij depressief.


    Oké, dat is raar. Dat is toch meer een gewone relatie dan een seks relatie? hahaha


    <3

    Als het goed gaat vind ik het oké maar meestal komen er problemen van en dat is bes wel lastig. Persoonlijk zou ik het niet kunnen, daar ben ik te onzeker voor en ik wil het alleen doen met iemand van wie ik hou en ik wil ook graag vrij zeker weten dat degene waarmee ik het doe ook van mij hou. Zelfbescherming tegen een gebroken hart en hele emotionele buien.


    Physics is awesome

    Als het je beide puur om de seks gaat en daarnaast 'gewoon' vrienden kan blijven, waarom niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nuh, niks voor mij. I ain't dealing with my body like that.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen ervaring mee, maar ik heb respect voor mijn lichaam en aangezien ik geen seks heb met mensen waar ik geen gevoelens voor heb, is dit echt een no-go voor mij.


    ars moriendi

    Hmm, zo'n soort relatie heb ik, al is het meer een romance. Het is niet zo dat we alleen goed zijn voor seks met elkaar, nee we zijn elkaars beste maatjes. En ja, ik ben gek op hem, en hij is gek op mij, maar ik ben niet toe aan een relatie. Tot op heden gaat het goed zoals het gaat; ik geef hem mijn liefde, en krijg zijn liefde er voor terug.


    Bad decisions make good stories.

    Zerefu schreef:
    Nuh, niks voor mij. I ain't dealing with my body like that.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vind het belachelijk, eerlijk gezegd. Waarom zou je gewoon seks voor de seks willen? Ik wil mijn lichaam niet zomaar geven aan iemand die niet van mij houdt.

    Ik heb het met twee jongens (gehad), die jongens zijn zowat beste vrienden van elkaar


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead