• Ik neem al een tijd de pil en heb er niets anders dan voordelen mee.
    Maar ik neem zo'n strip uit, hang "de rode vlag" buiten en dan op de 5de dag begin ik weer een nieuwe strip.

    Ik geloof normaal gezien dat je op de 1ste dag een nieuwe strip moet beginnen, maar mijn dokter zei 5de dus luister ik netjes.

    Maar to the point, ik vroeg me af of er hier mensen zijn die de strips enkele maanden achter elkaar nemen zodat hun "rode vlag" niet buiten hangt.

    Ik ben namelijk van plan om twee strips achter elkaar te nemen aangezien ik anders mijn vlag mag laten wapperen tijdens een picknick bij mijn leerkracht thuis.
    En dat leek me nu niet bepaald aangenaam.

    Iemand enig idee of dat kwaad kan?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eyes schreef:
    (...)

    2 weken ongesteld?! Maar ik ga het dan eens bespreken met mijn moeder en mijn huisarts. Misschien toch maar met de andere huisarts.


    Ja, ik ging dood hahaha. Ik ben zo blij dat de pil bestaat. Mijn vriend trouwens ook, dat ik maar één keer in de drie maanden ongesteld word. Hij word bang ervan, als ik me zo ga gedragen. D:


    Your make-up is terrible

    Leannan schreef:
    (...)
    Ik neem het voor beide :)
    Maar in het begin alleen tegen de puisten:W
    Het werkt inderdaad erg goed alles is nu ook veel regelmatiger als daarvoor en duurt inderdaad altijd even lang.


    Tegen de puisten? :|


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Tegen de puisten? :|


    ja ik heb dr ook last van hoor :') je huid wordt gevoeliger als je 'de rode vlag uithangt' XD


    Life is hard, just break it with your head <3

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, ik ging dood hahaha. Ik ben zo blij dat de pil bestaat. Mijn vriend trouwens ook, dat ik maar één keer in de drie maanden ongesteld word. Hij word bang ervan, als ik me zo ga gedragen. D:

    True true. Liever 1 keer in de 3 maanden dan elke maand. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, ik ging dood hahaha. Ik ben zo blij dat de pil bestaat. Mijn vriend trouwens ook, dat ik maar één keer in de drie maanden ongesteld word. Hij word bang ervan, als ik me zo ga gedragen. D:


    Waarschijnlijk word ik bang van mijn moeder als ik vraag of ik aan de pil zou mogen. Het lijkt me echt genant en ik krijg ook vast wel wat vragen van mijn moeder.


    Physics is awesome

    FloortjeO schreef:
    (...)

    ja ik heb dr ook last van hoor :') je huid wordt gevoeliger als je 'de rode vlag uithangt' XD


    Vandaar dat het soms erger is dan anders. Het begon me al op te vallen dat het soms erger werd maar ik zou nooit de link hebben gelegd tussen mijn periodes en het feit dat ik soms meer puistjes krijg


    Physics is awesome

    DarkSavior schreef:
    (...)
    True true. Liever 1 keer in de 3 maanden dan elke maand. (cat)


    Waarom zie ik de laatste tijd van een van jullie tweeën een reactie die daarna word bevestigd door de ander? Ik vind het namelijk een beetje eng te vinden alsof jullie elkaars gedachten kunnen lezen ofzo

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 23:13 ]


    Physics is awesome

    Ik slik geregeld door. Kan geen kwaad. Heel misschien als je er gevoelig voor bent dat je de tweede maand heel licht tussendoor bloed, maar die kans is heel klein.
    Ik slik ook wel eens een keer of 4 achter elkaar door, en heb er nog nooit problemen mee gehad. Op internet was ook te vinden dat het eigenlijk helemaal geen kwaad kan om altijd door te slikken, maar dat er in de 20e eeuw -toen de pil uitgevonden werd- voor het gemak een stopweek werd ingelast, omdat een vrouw zich dan comfortabel voelt, omdat ze normaliter ook eens per maand hun periode had. Een stopweek houden hoeft dus niet persé.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 0:49 ]


    Bad decisions make good stories.

    Eyes schreef:
    (...)

    Waarom zie ik de laatste tijd van een van jullie tweeën een reactie die daarna word bevestigd door de ander? Ik vind het namelijk een beetje eng te vinden alsof jullie elkaars gedachten kunnen lezen ofzo

    Nou het is meer dat we vaak dezelfde dingen denken en vinden. Daardoor zie je ons vaak elkaar bevestigen. Niks engs dus xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eyes schreef:
    (...)

    Waarom zie ik de laatste tijd van een van jullie tweeën een reactie die daarna word bevestigd door de ander? Ik vind het namelijk een beetje eng te vinden alsof jullie elkaars gedachten kunnen lezen ofzo


    IS nog altijd beter dan iedere week weeeeeer een nieuw gedicht in het forum gepost te zien. Dat was echt niet gezond (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    IS nog altijd beter dan iedere week weeeeeer een nieuw gedicht in het forum gepost te zien. Dat was echt niet gezond (cat)

    Ik doe het zo weer hoor ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik doe het zo weer hoor ^^


    Ew. Het digitale equivalent van elkaar in het openbaar aflebberen


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    IS nog altijd beter dan iedere week weeeeeer een nieuw gedicht in het forum gepost te zien. Dat was echt niet gezond (cat)


    Wat doe jij nou hier? Van DarkSavior/Mitchell kan ik het nog begijpen


    Physics is awesome

    Nee ik had het 1 keer 1 maand ingenomen
    that's all
    voordat ik dat deed had ik heel erge buikpijn
    maar sindsdien niet meer


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik slik hem heel vaak door, vooral in de zomertijd, aangezien ik dan echt geen zin heb om dan ongesteld te zijn hoor. Er is helemaal niets mis mee (:


    To infinity and beyond •