• Ik neem al een tijd de pil en heb er niets anders dan voordelen mee.
    Maar ik neem zo'n strip uit, hang "de rode vlag" buiten en dan op de 5de dag begin ik weer een nieuwe strip.

    Ik geloof normaal gezien dat je op de 1ste dag een nieuwe strip moet beginnen, maar mijn dokter zei 5de dus luister ik netjes.

    Maar to the point, ik vroeg me af of er hier mensen zijn die de strips enkele maanden achter elkaar nemen zodat hun "rode vlag" niet buiten hangt.

    Ik ben namelijk van plan om twee strips achter elkaar te nemen aangezien ik anders mijn vlag mag laten wapperen tijdens een picknick bij mijn leerkracht thuis.
    En dat leek me nu niet bepaald aangenaam.

    Iemand enig idee of dat kwaad kan?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Boutella schreef:
    Een meisje uit mijn klas heeft maar één stopweek in het jaar, niet heel goed voor je lichaam maar het kan wel. Ik zou het niet te vaak doen want je lichaam regelt het niets voor niets elke maand.


    Het maakt geen ene hol uit weet je dat. (cat)


    Your make-up is terrible

    ik heb eens iets gelezen geloof ik, over dat die stopweek alleen bedacht is omdat mensen het een raar idee vonden om niet meer ongesteld te zijn, haha.
    Maar ik weet niet of dat klopt..

    Assassin schreef:
    (...)

    Het maakt geen ene hol uit weet je dat. (cat)


    Ja wel, als je dat jaren lang doet dan loop de kans om een stuk minder vruchtbaar te worden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Je kan best een keer nog een strip doorslikken zolang je het maar niet te vaak doet, als je echt bijna nooit ongesteld wil zijn dan kan je volgens mij zelfs zo vaak doorslikken dat je om de 3 maand ongesteld word
    maar dat weet ik niet helemaal zeker


    Never forget the things that make you smile

    Boutella schreef:
    (...)

    Ja wel, als je dat jaren lang doet dan loop de kans om een stuk minder vruchtbaar te worden.


    Nee, niet met de pil van tegenwoordig. Die van vroeger wel tbh, maar die had een veel zwaardere dosering.


    Your make-up is terrible

    Kan geen kwaad als je m een keer meer inneemt. Doe ik ook wel eens^^ je kan iets meer buikpijn hebben. Meer niet eigenlijk
    X


    Never give up on the things that make you smile

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, niet met de pil van tegenwoordig. Die van vroeger wel tbh, maar die had een veel zwaardere dosering.


    Tuurlijk wel. Het blijven pillen en extra hormonen hoor op een gegeven moment gaan die tegen je werken of went je lichaam maar oké. Het ligt wel aan de zwaarte, als je het niet tegen zwangerschap neemt is de pil een stuk lichter en is die kans ook kleiner.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Tuurlijk wel. Het blijven pillen en extra hormonen hoor op een gegeven moment gaan die tegen je werken of went je lichaam maar oké. Het ligt wel aan de zwaarte, als je het niet tegen zwangerschap neemt is de pil een stuk lichter en is die kans ook kleiner.


    Thefuck, jij weet echt niet waar je het over hebt. Iedereen heeft over het algemeen dezelfde sterkte, waar je hem ook voor neemt hoor. Dan heb je een hogere dosering voor mensen waarbij de gewone niet helpt en dan heb je de zogenaamde 'mini' die lichter is als de gewone al te zwaar werkt.


    Your make-up is terrible

    Ik hou mij meestal netjes aan de 3 weken en slik af entoe een weekje extra. Maar dat komt omdat ik emotioneel wordt door mijn maandelijks en als ik dan doorslik heb ik dat een week langer en dan reageer ik overal heftiger op en dat is niet leuk.

    Maar volgens mij kan het geen kwaad.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik sla in de vakantie wel vaker de stopweek over. Dan kan echt geen kwaad. Als je het maar niet te vaak/lang doet.


    Winter is coming.

    @Leannan

    Mag ik je vragen waarom je de pil neemt? Neem je hem vanwege je ongestelheid/rode vlag of gewoon omdat je niet zwanger wil worden? Want, hoe moet ik dit nou uitleggen?

    Bij mij is het op zijn zachtst gezegd soms een heleboel in een keer, vooral de eerste dagen dus als dat minder word als ik de pil zou slikken, zou ik het wel willen proberen maar helpt het dus echt daar tegen of niet?:$


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    @Leannan

    Mag ik je vragen waarom je de pil neemt? Neem je hem vanwege je ongestelheid/rode vlag of gewoon omdat je niet zwanger wil worden? Want, hoe moet ik dit nou uitleggen?

    Bij mij is het op zijn zachtst gezegd soms een heleboel in een keer, vooral de eerste dagen dus als dat minder word als ik de pil zou slikken, zou ik het wel willen proberen maar helpt het dus echt daar tegen of niet?:$


    Natuurlijk helpt het daar ook tegen.
    Vroeger kon ik de eerste dag amper bewegen en was ik soms wel 2 weken ongesteld. D: Nu maar 4 dagen, ik weet wanneer en ik merk er amper iets van.


    Your make-up is terrible

    Dat kan gewoon.

    Toen ik naar Suriname ging heb ik enkel en alleen de pil geslikt zodat ik daar niet ongesteld hoefde te zijn :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eyes schreef:
    @Leannan

    Mag ik je vragen waarom je de pil neemt? Neem je hem vanwege je ongestelheid/rode vlag of gewoon omdat je niet zwanger wil worden? Want, hoe moet ik dit nou uitleggen?

    Bij mij is het op zijn zachtst gezegd soms een heleboel in een keer, vooral de eerste dagen dus als dat minder word als ik de pil zou slikken, zou ik het wel willen proberen maar helpt het dus echt daar tegen of niet?:$

    Ik neem het voor beide :)
    Maar in het begin alleen tegen de puisten:W
    Het werkt inderdaad erg goed alles is nu ook veel regelmatiger als daarvoor en duurt inderdaad altijd even lang.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Assassin schreef:
    (...)

    Natuurlijk helpt het daar ook tegen.
    Vroeger kon ik de eerste dag amper bewegen en was ik soms wel 2 weken ongesteld. D: Nu maar 4 dagen, ik weet wanneer en ik merk er amper iets van.


    2 weken ongesteld?! Maar ik ga het dan eens bespreken met mijn moeder en mijn huisarts. Misschien toch maar met de andere huisarts.


    Physics is awesome