• Ik neem al een tijd de pil en heb er niets anders dan voordelen mee.
    Maar ik neem zo'n strip uit, hang "de rode vlag" buiten en dan op de 5de dag begin ik weer een nieuwe strip.

    Ik geloof normaal gezien dat je op de 1ste dag een nieuwe strip moet beginnen, maar mijn dokter zei 5de dus luister ik netjes.

    Maar to the point, ik vroeg me af of er hier mensen zijn die de strips enkele maanden achter elkaar nemen zodat hun "rode vlag" niet buiten hangt.

    Ik ben namelijk van plan om twee strips achter elkaar te nemen aangezien ik anders mijn vlag mag laten wapperen tijdens een picknick bij mijn leerkracht thuis.
    En dat leek me nu niet bepaald aangenaam.

    Iemand enig idee of dat kwaad kan?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Een stopweek overslaan bedoel je?
    Mag volgens mij wel één keer. Maar je moet het niet té vaak doen.
    Zegt iemand die niet eens de pil neemt x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Nop, kan geen kwaad, heb ik ook gedaan afgelopen maand :)


    Life is hard and then we die

    Eigenlijk hoor ik hier niet maar.. Is de "rode vlag" ongesteld zijn?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het kan geen kwaad. Je hebt ook de prik pil die 3 maanden duurt , dus het is pas handig/ gezond tot de 3e maand slikken. Daarna moet jouw lichaam 'gereinigd'worden.


    Shoganai i ne~

    Geen idee, ik slik de pil ook en heb nog nooit overgeslagen. Lijkt me niet zo gezond volgens mij.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Uneventful schreef:
    Eigenlijk hoor ik hier niet maar.. Is de "rode vlag" ongesteld zijn?

    Hahan yup....vond het iets beter klinken dan ongesteld zijn of maandstonden:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb maar elke 3 maanden een stopweek haha. Het kan helemaal geen kwaad. Je moet niet ineens geen stopweek meer nemen over meer dan 2 maanden omdat je dan doorbraakbloedingen kan krijgen, maar dat hoeft ook niet zo te zijn. Eigenlijk heeft het verder geen nadelen op je lichaam.


    Your make-up is terrible

    Je mag ook wel ongesteld zijn zeggen hoor :Y)

    Ik doe dat heel vaak. 2 maand slik ik de pil door en dan word ik ongesteld. Elke maand kan ik niet aan want ik heb er altijd erg last van. Het kan geen kwaad voor een keertje.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 21:57 ]


    -

    Leannan schreef:
    (...)
    Hahan yup....vond het iets beter klinken dan ongesteld zijn of maandstonden:W


    Die manier vond ik best wel geniaal. (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Rode vlag :')
    Sorry, om op je vraag antwoord te geven: Nee, het kan geen kwaad. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Dat kan wel hoor, zoals mensen voor mij al zeiden! Ik doe dat ook wel eens tegenwoordig, gewoon een maandje overslaan. Zo handig! :'D

    Ik sla automatisch vaak een maandje over, ondergewicht ftw (Y)
    Nee ok, da's eigenlijk niet eens zo goed, maar ik kan er niks aan doen.
    Geen idee over de pil, maar bovensaande reacties moeten wel behulpzaam zijn denk ik.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Haha, ik hoef daar niet eens aan te denken :')
    Prik ftw.


    26 - 02 - '16

    Stoppable schreef:
    Een stopweek overslaan bedoel je?
    Mag volgens mij wel één keer. Maar je moet het niet té vaak doen.
    Zegt iemand die niet eens de pil neemt x'D
    Je mag altijd doorslikken. De stopweek is namelijk verzonnen, omdat vrouwen het niet zo fijn vonden om niet ongesteld te worden.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Een meisje uit mijn klas heeft maar één stopweek in het jaar, niet heel goed voor je lichaam maar het kan wel. Ik zou het niet te vaak doen want je lichaam regelt het niets voor niets elke maand. Zelf stop ik altijd eerder want aan doorslikken doet mijn lichaam niet. Hoe zwaarder de pil hoe langer het gewoon doorgaat :')

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 22:37 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."