• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Aragog schreef:
    *sigh*
    Ik heb mijn aanmelding al ingelevert, maar nu bedenk ik me allerlei dingen die ik er bij had kunnen zetten :c.


    Daarom heb ik nog steeds niets ingeleverd 8D. 't Is maar goed dat we tot 27 juni hebben x].


    i put the fun in funeral

    Ik weet niet of deze vraag al gesteld is, maar kan ik daar ook codes zoals gebruiken enzo?

    Ehmmm. Ik was zo dom om het venster te sluiten toen het nog aan het laden was bij het verzenden. Dus als jullie twee aanmeldingen van me krijgen. Sorry, het was niet expres D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    OT; @Audacit , jouw naam moet ik gebruiken voor muziek op school (nerd)


    how dare you speak of grace

    Motivatie: Ik wil graag mensen overheersen en domineren, aangezien de mensen van tegenwoordig geen hersens meer hebben. Als ik mod ben, zal ik iedereen bannen en van hieruit de hele mensheid domineren!
    Ik zal overheersen! MUHAHAHAHA!

    /trollreactie


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Motivatie: Ik wil graag mensen overheersen en domineren, aangezien de mensen van tegenwoordig geen hersens meer hebben. Als ik mod ben, zal ik iedereen bannen en van hieruit de hele mensheid domineren!
    Ik zal overheersen! MUHAHAHAHA!

    /trollreactie

    Perfect! Bij deze ben je direct al aangenomen.


    I am an idiot, I move.

    Barnabas schreef:
    Motivatie: Ik wil graag mensen overheersen en domineren, aangezien de mensen van tegenwoordig geen hersens meer hebben. Als ik mod ben, zal ik iedereen bannen en van hieruit de hele mensheid domineren!
    Ik zal overheersen! MUHAHAHAHA!

    /trollreactie


    Zou het effect hebben? >.< Volgens mij lopen hier wel veel trollen rond xd


    how dare you speak of grace

    Waarom lijkt het je leuk om moderator te zijn?
    Omdat deze site een beetje gezag nodig heeft! En ik ben de per-fecte persoon om dat te doen. Met mijn autoritaire uitstraling krijg ik alles gedaan. Weldra zullen alle users gehoorzamen en wordt Quizlet een site zoals 't hoort. Democratie? Nee. De mods hebben de stem, de users zullen volgen. De hiërachie op Quizlet moet eens duidelijk gemaakt worden aan de lamme users. Rutger, de topdog. De mods, de opperbevelhebbers, maar tevens ook de uitvoerders van de wensen van Rutger, de users, tja. Wat zal ik daarvan zeggen. Een stel makke lammetjes. De underdogs.

    Waarom ben juist jij geschikt als moderator?
    Ik kan mij verdekt opstellen. Zet mij tussen de users, ik gedraag me als een van hen, drink als een van hen en praat als een van hen. Op die manier kom ik erachter wat er speelt achter deze onschuldige, lieflijke façades, want ik ben ervan overtuigt dat ze snode plannetjes aan 't beramen zijn.

    Voor de rest. Ik ben vrolijk! Welgemanierd. Geen last meer van slakkige opvliegers en ik heb een duistere kant die Quizlet op de goede weg zal helpen. Eventueel met wat hulp van Voldemort *Avade kedavra* (mits hij vooraf betaalt wordt).

    (Pssst. Ik bezit een fortuin aan geld. Is het misschien mogelijk dat ik in ruil voor wat dukaten..... you know. Mocht iemand van jullie niet overtuigt zijn van mijn kwaliteiten.)

    Noem 3 goede en 3 slechte eigenschappen van jezelf.
    Ik heb alleen maar goede eigenschappen, maar ik vind 't zeer ongepast om dat hier te verkondigen, omdat het toch wel duidelijk is dat ik dé nieuwe mod ben.


    Grapje van vorig jaar (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ygritte schreef:
    (...)

    Grapje van vorig jaar (cat)


    Geniaal!!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ygritte schreef:
    (...)

    Grapje van vorig jaar (cat)

    Haha, die is geweldig! _O_

    Ygritte schreef:
    (...)

    Grapje van vorig jaar (cat)


    Genius :')


    how dare you speak of grace

    Ygritte schreef:
    (...)

    Grapje van vorig jaar (cat)

    Haha, geweldig! :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ygritte schreef:
    (...)

    Grapje van vorig jaar (cat)

    Ik ben benieuwd wie dat heeft ingezonden. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Stelletje slijmsponzen XD.


    I am an idiot, I move.

    Neelie schreef:
    (...)
    Ik ben benieuwd wie dat heeft ingezonden. (cat)

    It wasn't me (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'