Waarom lijkt het je leuk om moderator te zijn?
Omdat deze site een beetje gezag nodig heeft! En ik ben de per-fecte persoon om dat te doen. Met mijn autoritaire uitstraling krijg ik alles gedaan. Weldra zullen alle users gehoorzamen en wordt Quizlet een site zoals 't hoort. Democratie? Nee. De mods hebben de stem, de users zullen volgen. De hiërachie op Quizlet moet eens duidelijk gemaakt worden aan de lamme users. Rutger, de topdog. De mods, de opperbevelhebbers, maar tevens ook de uitvoerders van de wensen van Rutger, de users, tja. Wat zal ik daarvan zeggen. Een stel makke lammetjes. De underdogs.
Waarom ben juist jij geschikt als moderator?
Ik kan mij verdekt opstellen. Zet mij tussen de users, ik gedraag me als een van hen, drink als een van hen en praat als een van hen. Op die manier kom ik erachter wat er speelt achter deze onschuldige, lieflijke façades, want ik ben ervan overtuigt dat ze snode plannetjes aan 't beramen zijn.
Voor de rest. Ik ben vrolijk! Welgemanierd. Geen last meer van slakkige opvliegers en ik heb een duistere kant die Quizlet op de goede weg zal helpen. Eventueel met wat hulp van Voldemort *Avade kedavra* (mits hij vooraf betaalt wordt).
(Pssst. Ik bezit een fortuin aan geld. Is het misschien mogelijk dat ik in ruil voor wat dukaten..... you know. Mocht iemand van jullie niet overtuigt zijn van mijn kwaliteiten.)
Noem 3 goede en 3 slechte eigenschappen van jezelf.
Ik heb alleen maar goede eigenschappen, maar ik vind 't zeer ongepast om dat hier te verkondigen, omdat het toch wel duidelijk is dat ik dé nieuwe mod ben.
Grapje van vorig jaar
"I shut my eyes in order to see.'