• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Errin schreef:
    Stiekem vraag ik mij eigenlijk af hoe jullie de nieuwe mods precies kiezen.

    Al die formulieren die jullie in hebben gevuld komen zo ergens te staan en worden in willekeurige volgorde aan ons getoond (bij iedereen verschillend). We beoordelen dan elk formulier en keuren dat goed of af. Als iedereen daarmee klaar is krijgen we bijvoorbeeld een top 10 van de formulieren met de meeste stemmen 'goedkeuringen' en dan beslissen wie daarvan mod wordt.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Bedoel je dat soort mensen die op jou mening commentaar hebben terwijl je gewoon een mening mag hebben? Of dat soort mensen die door schrijffouten niet eens topics meer willen lezen dus ook mensen niet meer willen helpen?


    Ik voel me hierdoor een beetje aangesproken.
    Vandaag heb ik ook in een topic tegen iemand gezegd dat ik het bos door de bomen niet meer zag van die persoon's post. Er stonden geen hoofdletters, bijzonder veel leestekens en hoe hard ik ook probeerde, ik kon het niet lezen zonder afgeleid te raken.
    Ben ik daarom meteen een slecht persoon?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 17:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Ik voel me hierdoor een beetje aangesproken.
    Vandaag heb ik ook in een topic tegen iemand gezegd dat ik het bos door de bomen niet meer zeg van die persoon zijn post. Er stonden geen hoofdletters, bijzonder veel leestekens en hoe hard ik ook probeerde, ik kon het niet lezen zonder afgeleid te raken.
    Ben ik daarom meteen een slecht persoon?

    Nee maar persoonlijk vind ik het niet kunnen. Niet iedereen is hier Bèta en dus ook niet iedereen kan geweldig Nederlands. Ik geef eerlijk toe dat ik dat ook niet fijn vind lezen maar toch probeer ik het. Je bent geen slecht persoon hoor (;


    Shit happens but pee happens a lot more.

    kan je ook zien wat je zelf hebt ingevuld of niet?
    ik wil het zelf eens lezen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Ik voel me hierdoor een beetje aangesproken.
    Vandaag heb ik ook in een topic tegen iemand gezegd dat ik het bos door de bomen niet meer zag van die persoon's post. Er stonden geen hoofdletters, bijzonder veel leestekens en hoe hard ik ook probeerde, ik kon het niet lezen zonder afgeleid te raken.
    Ben ik daarom meteen een slecht persoon?


    Ik denk dat ze bedoelde als er één klein foutje staat in de post, bevoorbeeld een dt-fout an alleen de topicmaakster daar op wijzen en verder geen hulp bieden.
    Het topic waar jij het over hebt, begreep niemand, dus ja.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    xEques schreef:
    kan je ook zien wat je zelf hebt ingevuld of niet?
    ik wil het zelf eens lezen

    Nee dat gaat niet, ingevuld is ingevuld en verzonden.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze bedoelde als er één klein foutje staat in de post, bevoorbeeld een dt-fout an alleen de topicmaakster daar op wijzen en verder geen hulp bieden.
    Het topic waar jij het over hebt, begreep niemand, dus ja.

    Ja eigenlijk bedoelde ik dit wel maar nou ze dat andere zegt kan het ook anders worden opgevat. :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Amused schreef:
    (...)
    Nee dat gaat niet, ingevuld is ingevuld en verzonden.

    Hoké (supermario!!)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Nee maar persoonlijk vind ik het niet kunnen. Niet iedereen is hier Bèta en dus ook niet iedereen kan geweldig Nederlands. Ik geef eerlijk toe dat ik dat ook niet fijn vind lezen maar toch probeer ik het. Je bent geen slecht persoon hoor (;


    Ik heb het geprobeerd hoor, echt waar. Maar ik moest elke zin vijf keer lezen voor ik er ook maar twee woorden van mee kreeg. Is het dan niet beter die persoon er op een nette manier op te wijzen, tenminste ik vind dat ik beleefd gebleven ben, dat het niet leesbaar is zodat deze het eventueel kan aanpassen en er inderdaad meer mensen kunnen helpen? Persoonlijk had ik het dan weer lomp gevonden om zomaar het topic weg te klikken omdat ik het niet kon lezen.

    En @ Lizz, ik wijs ook wel eens mensen op dt-foutjes hoor, maar dan reageer ik meestal wel OT ook. Het is inderdaad nogal boertig om een fout te verbeteren en dan verder niks te zeggen. Als je dan toch een reactie plaatst ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Okee, mijn topics :Y)


    how dare you speak of grace

    Hee, ik zie dat eigenlijk gewoon alle crew leden golden member zijn, wordt je dat automatisch als crew-lid of zo?


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    Hee, ik zie dat eigenlijk gewoon alle crew leden golden member zijn, wordt je dat automatisch als crew-lid of zo?


    Niet alle crew leden toch?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Niet alle crew leden toch?


    Oh, ik weet niet. Zal nog kijken (; Waarschijnlijk dan niet dus (:


    how dare you speak of grace

    Crew is wel automatisch GM, volgens mij:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ja, iedereen van de crew is GM. Maar ik hoop dat niemand daarvoor mod wil worden.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn