• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    -

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 18:45 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    -


    Haha, toch bedankt. Als ik GM zou zijn zou ik denk ik alleen van backup gebruik maken, en misschien van de smileys.


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    (...)

    waarom ben je er weg gegaan?

    Ik was minder actief en deed het alsmaar meer en meer uit verplichting, om de groep niet te laten zitten. Mijn motivatie was weg en dat zou niet eerlijk zijn.
    Ondertussen ben ik weer actiever aan het worden, dus ik heb me aangemeld als moderator :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Ik heb het geprobeerd hoor, echt waar. Maar ik moest elke zin vijf keer lezen voor ik er ook maar twee woorden van mee kreeg. Is het dan niet beter die persoon er op een nette manier op te wijzen, tenminste ik vind dat ik beleefd gebleven ben, dat het niet leesbaar is zodat deze het eventueel kan aanpassen en er inderdaad meer mensen kunnen helpen? Persoonlijk had ik het dan weer lomp gevonden om zomaar het topic weg te klikken omdat ik het niet kon lezen.

    En @ Lizz, ik wijs ook wel eens mensen op dt-foutjes hoor, maar dan reageer ik meestal wel OT ook. Het is inderdaad nogal boertig om een fout te verbeteren en dan verder niks te zeggen. Als je dan toch een reactie plaatst ^^

    De reactie was ook niet om jou geplaatst hoor haha gewoon in het algemeen. Ja het is inderdaad erg boertig? om een fout te verbeteren zonder voor de rest ook nog OT te reageren, I agree.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Weet je wat ik zo apart vind? De mensen die het hardste roepen dat ze niet om spellingfouten geven, zitten juist bij ieder topic te mekkeren. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Weet je wat ik zo apart vind? De mensen die het hardste roepen dat ze niet om spellingfouten geven, zitten juist bij ieder topic te mekkeren. :W


    Echt? faal...


    how dare you speak of grace

    Barnabas schreef:
    Weet je wat ik zo apart vind? De mensen die het hardste roepen dat ze niet om spellingfouten geven, zitten juist bij ieder topic te mekkeren. :W

    Of mensen die zichzelf tot grammar nazi uitroepen maar dan wel consequent "ik wordt" schrijven.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)
    Of mensen die zichzelf tot grammar nazi uitroepen maar dan wel consequent "ik wordt" schrijven.



    Maar; fouten zijn vergissingen. Vergissingen maken doet iedereen.
    OT; ik ben nieuwsgierig wie de nieuwe mods worden! ^.^

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 20:13 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)


    Maar; fouten zijn vergissingen. Vergissingen maken doet iedereen.
    OT; ik ben nieuwsgierig wie de nieuwe mods worden! ^.^


    Same :'D Maar het gaat nog wel even duren voordat we het weten helaas. ^^ 27 juni slutien de inschrijvingen en dan hebbe de moderators nog wat tijd nodig om uit te kiezen...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ichiya schreef:
    (...)


    Maar; fouten zijn vergissingen. Vergissingen maken doet iedereen.
    OT; ik ben nieuwsgierig wie de nieuwe mods worden! ^.^

    Ja, maar er is een verschil tussen een fout maken en het blijven doen.

    En ik denk dat iedereen wel nieuwsgierig -mezelf inbegrepen- :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik denk dat de mods heel vaak hetzelfde gaan mogen lezen. Er zitten toch altijd van die standaard zinnetjes in aanmeldingen? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Ik denk dat de mods heel vaak hetzelfde gaan mogen lezen. Er zitten toch altijd van die standaard zinnetjes in aanmeldingen? (:

    Ik denk dat deze zin vaak zal voorkomen; Ik wil graag anderen helpen.

    Niet dat het slecht is, maar het lijkt me best logisch. :3

    Kanade schreef:
    (...)
    Ik denk dat deze zin vaak zal voorkomen; Ik wil graag anderen helpen.

    Niet dat het slecht is, maar het lijkt me best logisch. :3

    Guilty (bloos)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kanade schreef:
    (...)
    Ik denk dat deze zin vaak zal voorkomen; Ik wil graag anderen helpen.

    Niet dat het slecht is, maar het lijkt me best logisch. :3

    Ja, aan die zin dacht ik ook. (krul) *schrapt hem snel uit haar tekst*


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Kanade schreef:
    (...)
    Ik denk dat deze zin vaak zal voorkomen; Ik wil graag anderen helpen.

    Niet dat het slecht is, maar het lijkt me best logisch. :3


    Aangezien dat ook in de eisen staat, denk ik van wel ja(krul)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.