• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Morgue schreef:
    (...)

    Hahaha :'D Dat besefte je je zeker ook 2 secondes na het opsturen? Fml!

    Vooral na wat mensen zeggen dat ze erin hebben gezet en mods die subtiel zeggen wat SOORT dingen erin moeten staan... En er dus zeker niet in staan bij mij :C


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Vooral na wat mensen zeggen dat ze erin hebben gezet en mods die subtiel zeggen wat SOORT dingen erin moeten staan... En er dus zeker niet in staan bij mij :C

    Ik ken het..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LaJoie schreef:
    (...)
    Vooral na wat mensen zeggen dat ze erin hebben gezet en mods die subtiel zeggen wat SOORT dingen erin moeten staan... En er dus zeker niet in staan bij mij :C


    Bij mij ook niet! Ik vond het zo leuk toen ik dit zag dat ik hem meteen schreef en niet het geduld had om dit hele topic door te lezen ;(

    Mensen, maak je nu niet zo druk over je aanmelding. Ik heb ook heel wat dingen vergeten, maar daar kan ik nu niks meer aandoen. Stressen heeft geen zin.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Mensen, maak je nu niet zo druk over je aanmelding. Ik heb ook heel wat dingen vergeten, maar daar kan ik nu niks meer aandoen. Stressen heeft geen zin.


    Agree.


    how dare you speak of grace

    En daarom wacht ik dus gerust nog even met het inzenden van mijn stuk en lees hem eerst nog 1000x over, ik heb toch nog 10 dagen:Y)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 21:29 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    En daarom wacht ik dus gerust nog even met het inzenden van mijn stuk en lees hem eerst nog 1000x over, ik heb toch nog 10 dagen:Y)


    Wij zitten op één lijn (krul).


    i put the fun in funeral

    Quiescent schreef:
    En daarom wacht ik dus gerust nog even met het inzenden van mijn stuk en lees hem eerst nog 1000x over, ik heb toch nog 10 dagen:Y)

    Me too.

    Nee. Ik denk niet dat Mod zijn iets voor mij is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb 'm net klaar, even alles overlezen en versturen. Ik vraag me alleen af of je met een ruim 4 maanden lidmaatschap wel in aanmerking komt of niet?

    Ach ja, ik heb 'm net ingestuurd dus ik kan er niks meer aan veranderen. [:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 23:14 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DarkSavior schreef:
    Mensen, maak je nu niet zo druk over je aanmelding. Ik heb ook heel wat dingen vergeten, maar daar kan ik nu niks meer aandoen. Stressen heeft geen zin.


    + Als ze denken dat je in aanmerking komt kijken ze niet alleen naar enkel en alleen een brief. [:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 23:16 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    (...)

    + Als ze denken dat je in aanmerking komt kijken ze niet alleen naar enkel en alleen een brief. [:

    Klopt. We letten ook op je gedrag in het algemeen op Quizlet.


    I am an idiot, I move.

    Forks schreef:
    (...)

    + Als ze denken dat je in aanmerking komt kijken ze niet alleen naar enkel en alleen een brief. [:

    Dit. Het hangt echt niet alleen van je aanmelding af (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het valt me toch elke keer weer op, dat zodra er nieuwe moderators gezocht worden, dat mensen ineens vet slijmerig gaan doen en doen alsof ze altijd al een moderator waren. :Y) Laat me weten mods of dat effect heeft. Want dan ga ik mijn strategie veranderen. _O_


    -

    Genius schreef:
    Het valt me toch elke keer weer op, dat zodra er nieuwe moderators gezocht worden, dat mensen ineens vet slijmerig gaan doen en doen alsof ze altijd al een moderator waren. :Y) Laat me weten mods of dat effect heeft. Want dan ga ik mijn strategie veranderen. _O_

    Mee eens. Zover ik weet doe ik dat niet (en als ik dat wel doe moet iemand mij slaan).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.