• Aan iets wat ik steeds vaker zie op Quizlet. (cat)
    Dat mensen die reageren op een topic, gewoon klakkeloos een antwoord neergooien. Vaak hebben ze de rest van het topic niet eens doorgelezen en soms zelfs de beginpost niet goed. En dan zie je ook nog dat ze onwaarheden neergooien die allang eerder in het topic ontkracht zijn. Blergh, ik kan me er soms zó aan ergeren.


    Your make-up is terrible

    Ohh, ik ben dus niet de enige die dat heeft.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat mensen het beginbericht niet goed lezen, dat vind ik ook iets waarvan ik erg verbaast ben; je reageerd toch op iets wat je leest? En wat betreft die reacties: Het is toch leuk om te lezen wat anderen er van vinden? Waarom lees je dan niet eerst de voorgaande reacties? Dus ik ben het met je eens hoor, alhoewel ik het soms ook niet altijd doe.

    I agree.
    Als alles dan nog eens honderd keer herhaald moet worden, dat is echt vermoeiend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fierte schreef:
    Dat mensen het beginbericht niet goed lezen, dat vind ik ook iets waarvan ik erg verbaast ben; je reageerd toch op iets wat je leest? En wat betreft die reacties: Het is toch leuk om te lezen wat anderen er van vinden? Waarom lees je dan niet eerst de voorgaande reacties? Dus ik ben het met je eens hoor, alhoewel ik het soms ook niet altijd doe.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik kan er vaak ook niet tegen, maar heb het zelf wel al meegemaakt. Soms zijn er zo van die discussies over 9 pagina's bezig en plaats ik eerst een reactie voor ik die begin te lezen. (Dus ik mag hier niet echt op oordelen vind ik.:Y))


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Ik kan er vaak ook niet tegen, maar heb het zelf wel al meegemaakt. Soms zijn er zo van die discussies over 9 pagina's bezig en plaats ik eerst een reactie voor ik die begin te lezen. (Dus ik mag hier niet echt op oordelen vind ik.:Y))


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Errin schreef:
    Ik kan er vaak ook niet tegen, maar heb het zelf wel al meegemaakt. Soms zijn er zo van die discussies over 9 pagina's bezig en plaats ik eerst een reactie voor ik die begin te lezen. (Dus ik mag hier niet echt op oordelen vind ik.:Y))


    ^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    I totally agree with you. Daarom lees ik eerst een paar reacties van het topic.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Errin schreef:
    Ik kan er vaak ook niet tegen, maar heb het zelf wel al meegemaakt. Soms zijn er zo van die discussies over 9 pagina's bezig en plaats ik eerst een reactie voor ik die begin te lezen. (Dus ik mag hier niet echt op oordelen vind ik.:Y))

    Hmm. Dat was me nog niet echt opgevallen. Wat me wel is opgevallen dat er hier heel veel mensen zijn die absoluut niet tegen kritiek kunnen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Errin schreef:
    Ik kan er vaak ook niet tegen, maar heb het zelf wel al meegemaakt. Soms zijn er zo van die discussies over 9 pagina's bezig en plaats ik eerst een reactie voor ik die begin te lezen. (Dus ik mag hier niet echt op oordelen vind ik.:Y))


    Dit!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Aperio schreef:
    Hmm. Dat was me nog niet echt opgevallen. Wat me wel is opgevallen dat er hier heel veel mensen zijn die absoluut niet tegen kritiek kunnen.


    Vast omdat je er zelf ééntje bent.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Vast omdat je er zelf ééntje bent.


    Neen, ik zit gewoon nog niet zo lang op het forum. :Y)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    (...)

    Neen, ik zit gewoon nog niet zo lang op het forum. :Y)


    Eh, jawel. Ik maakte dit topic aan na een reactie van jou op een topic eerlijk gezegd.


    Your make-up is terrible

    Ik lees meestal wel wat andere reacties voor ik reageer, maar ik snap ook dat je daar niet altijd de energie voor hebt, vooral niet als het een topic van vele pagina's lang is. In dat geval kun je een aanpassing beter in de beginpost zetten, dan moet je niet steeds herhalen wat al eerder gezegd is én wordt niemand geïrriteerd (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.