• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Genius schreef:
    Het valt me toch elke keer weer op, dat zodra er nieuwe moderators gezocht worden, dat mensen ineens vet slijmerig gaan doen en doen alsof ze altijd al een moderator waren. :Y) Laat me weten mods of dat effect heeft. Want dan ga ik mijn strategie veranderen. _O_

    Wij hebben dit echt wel door hoor :'D En wat denk je zelf? (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Um ik heb geloof ik echt de slechte inzending. Ik heb in totaal denk ik 6 zinnen? TROLOLO -geeft het op en loopt weer weg-


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    Um ik heb geloof ik echt de slechte inzending. Ik heb in totaal denk ik 6 zinnen? TROLOLO -geeft het op en loopt weer weg-


    mijn inzending is ook behoorlijk kort...ik heb geloof ik maar 4 of 5 XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Shellshock schreef:
    (...)
    Wij hebben dit echt wel door hoor :'D En wat denk je zelf? (cat)

    Dat jullie dat doorhebben moet ook haast wel. Maar het werkt niet dus? Hmmm dan bedenk ik wel wat anders om jullie te overtuigen. :Y) -moet nog haar formulier insturen-


    -

    Genius schreef:
    Het valt me toch elke keer weer op, dat zodra er nieuwe moderators gezocht worden, dat mensen ineens vet slijmerig gaan doen en doen alsof ze altijd al een moderator waren. :Y) Laat me weten mods of dat effect heeft. Want dan ga ik mijn strategie veranderen. _O_

    Slijmen heeft zooooooooooo veel zin, omdat wij echt geen idee hebben hoe mensen zich normaal gedragen.


    I am an idiot, I move.

    Ik blijf erbij dat jullie mij meteen als oppermod moeten benoemen. (bloos)
    Trolololololo.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Genius schreef:
    Het valt me toch elke keer weer op, dat zodra er nieuwe moderators gezocht worden, dat mensen ineens vet slijmerig gaan doen en doen alsof ze altijd al een moderator waren. :Y) Laat me weten mods of dat effect heeft. Want dan ga ik mijn strategie veranderen. _O_


    Ik heb al 5 verkiezingen mee gemaakt op een andere site, zelf niet deelgenomen, maar iedereen lulde dat ook altijd tijdens die verkiezingen. En ik was like: ''Dus hulpvaardigheid wordt alleen opgemerkt in tijden van verkiezingen? Pathetic.'' Ik geloof er niets van dat [veel] mensen slijmen, mensen letten er alleen meer op door verkiezingen, though.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 23:30 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Genius schreef:
    (...)
    Dat jullie dat doorhebben moet ook haast wel. Maar het werkt niet dus? Hmmm dan bedenk ik wel wat anders om jullie te overtuigen. :Y) -moet nog haar formulier insturen-

    Voor mij werkt het averechts, ik erger me er alleen maar aan (: Maar hey, misschien zijn er andere mods die er wel intrappen, je weet maar nooit ghehe :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Barnabas schreef:
    Ik blijf erbij dat jullie mij meteen als oppermod moeten benoemen. (bloos)
    Trolololololo.

    We hebben al een oppermod hoor xd.


    I am an idiot, I move.

    Forks schreef:
    (...)

    Ik heb al 5 verkiezingen mee gemaakt op een andere site, zelf niet deelgenomen, maar iedereen lulde dat ook altijd tijdens die verkiezingen. En ik was like: ''Dus hulpvaardigheid wordt alleen opgemerkt in tijden van verkiezingen? Pathetic.'' Ik geloof er niets van dat [veel] mensen slijmen, mensen letten er alleen meer op door verkiezingen, though.

    Op een andere site was dat ja. Maar dit is Quizlet, dit is gewoon al een bijzondere site. :Y)


    -

    Interpol schreef:
    (...)
    We hebben al een oppermod hoor xd.

    Ja, dat ben ik natuurlijk al :W:W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Shellshock schreef:
    (...)
    Voor mij werkt het averechts, ik erger me er alleen maar aan (: Maar hey, misschien zijn er andere mods die er wel intrappen, je weet maar nooit ghehe :Y)

    Dan neem ik mijn felicitatie voor je slagen en je hoge wiskunde cijfer wel terug! :o Ook al was dat veel eerder dan dit topic haha.


    -

    Shellshock schreef:
    (...)
    Ja, dat ben ik natuurlijk al :W:W

    Daarom :Y)


    I am an idiot, I move.

    Genius schreef:
    (...)
    Op een andere site was dat ja. Maar dit is Quizlet, dit is gewoon al een bijzondere site. :Y)


    Ik ben het daar eerlijk gezegd niet mee eens, want mensen reageren heus niet heel veel anders op verschillende sites. Er zijn vaak onzichtbare richtlijnen ontwikkelt binnen zo'n site, maar het wijkt niet veel af. [:
    De hypothetische reactie daarop is dat we dus afwijken, maar als ik de sites vergelijk, verschillen we hierop nauwelijks. [:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 23:35 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Shellshock schreef:
    (...)
    Ja, dat ben ik natuurlijk al :W:W

    Tja, je kunt niet altijd aan de macht blijven. Mhehehe.


    "Well, well. Look who we've got here!"