• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik hoor hem zachtjes kreunen, waarnaar ik kusjes in zijn nek geef. Ik glimlach tussen door en bijt zachtjes in zijn nek. Ik voel dat zijn vingers over mijn borst glijden en daar me streelt. Kurt kan me zo gek maken hiermee. Als hij al liefdevol en zachtjes me streelt, waar dan ook, begin ik al opgewonden te raken.

    (Ja, moet je echt doen! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik glimlach bescheiden en staar terug in de hare. 'En jij bent het aller mooiste meisje van de hele school.' zeg ik gemeend. Het is waar, ook al vind ze zelf van niet. Ik vind haar het mooiste meisje dat daar rond loopt.

    Kurt

    Hij bijt me zachtjes in mijn nek en ik zucht even opgewonden. Blaine weet me altijd zo snel opgewonden te krijgen, het is soms niet normaal. Ik laat mijn vingers onderzoekend over zijn buik gaan en dring daarna zijn broek in en speel met zijn geslachtsdeel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht, hij wist dat ik er een hekel aan had als hij dat zei. En automatisch schudde ik mijn hoofd. "nope"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik hoor hem opgewonden zuchten en geef nog steeds kusjes. Ik voel dat zijn vingers onderzoekend over mijn buik gaan en hij laat zijn hand in mijn broek gaan, waarnaar hij met mijn geslachtsdeel speelt. Ik kreun opgewonden en ga op mijn rug liggen, waardoor Kurt nu bovenop me ligt. 'Kurt, je mag alles met mij doen' fluister ik hees en zoen hem harstochtelijk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Jawel, dat ben je wel.' zeg ik terwijl ik haar verliefd aan kijk. Waarom ziet ze niet hoe prachtig ze is?

    Kurt

    Ik glimlach en zoen hem op zijn mond. Mijn hand laat ik weer uit zijn broek glijden en ik druk mijn onderlichaam tegen de zijne aan en herhaal deze beweging een paar keer tot ik me iets bekend. 'Wat als jouw dokter ineens binnen komt?' vraag ik opgewonden, maar nog steeds nuchter genoeg om me dit af te vragen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij glimlacht en zoent me weer op mijn mond. Hij laat zijn hand uit mijn broek glijden en hij drukt zijn onderlichaam tegen de mijne en herhaalt een paar keer. Daardoor kreun ik zachtjes. Hij maakt me serieus gek en ik wil meer van hem. 'Wat als jouw dokter ineens binnen komt?' vraagt Kurt opgewonden. Ik glimlach speels en kijk hem opgewonden aan. 'Je kan de deur op slot draaien, weetje' glimlach ik ondeugend.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 15:20 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik lach even en loop snel naar de deur om het op slot te draaien en doe de gordijnen dicht. Daarna loop ik snel weer naar Blaine en zoen ik hem weer vol op mijn mond. Met mijn vingers trek ik zijn shirt uit en geef ik hem kusjes in zijn nek en ga ik steeds lager tot ik bij zijn onderbuik kom. Daar stop ik en daarna knoop ik zijn broek los en trek het uit, daarna volgt ook zijn boxer. Omdat Blaines handen in het verband zitten trek ik mijn eigen kleding ook uit en ga ik boven op hem zitten en wrijf ik met mijn onderlichaam tegen de zijne aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij lacht en loopt snel naar de deur en draait hem dicht en doet de gordijnen dicht. Ik grijns en schud mijn hoofd. Kurt is echt wel opgewonden door me. Hij komt naar me toe en zoent me vol om mijn mond. Zijn handen trekken mijn shirt uit en hij geeft mij kusjes in mijn nek, waarnaar hij een baan maakt naar me onderbuik. Ik kreun lichtjes, als hij stopt en trekt mijn broek en boxer uit. Hij trekt vlug zijn kleding uti en gaat boven op me zitten en wrijft zijn onderlichaam tegen de mijne. Ik laat mijn hoofd diep in het kussen zetten en kreun. 'Kurt, wat doe je me toch aan' zeg ik schor en kijk hem opgewonden aan. Nu doet het gewoon pijn aan mijn hart, dat ik mijn handen niet kan gebruiken om zijn lichaam te kunnen strelen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik grinnik even om hem en ik draai hem daarna voorzichtig om zodat hij op zijn buik ligt. Ik laat mijn inmiddels stijve bij hem naar binnen glijden en begin zachtjes te stoten. Ik kreun hard en houd zijn onderrug stevig vast met mijn handen. Gelukkig weet ik nu dankzij hem hoe dit moet. Ik durfde hier vroeger niet eens aan te denken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij draait me voorzichtig om, zodat ik op mijn buik lig. Ik voel dat zijn stijve bij me naar binnen glijdt en begint zachtjes te stoten. Ik laat mijn gezicht in het kussen vallen om een harde kreun te onderdrukken en ik voel tintelingen in mijn onderbuik komen van genot. Ik hoor hem ook kreunen en glimlach. Ik duw mijn kont richting hem, zodat het harder voor beide aankomt en kreun zachtjes zijn naam.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Mijn ademhaling wordt zwaarder en ik begin steeds harder te stoten. Het gevoel in mijn onderbuik verspreid zich nu door mijn hele lichaam heen en nogmaals verlaat er een kreun uit mijn mond. Ik denk niet dat het nog lang gaat duren voordat ik ga komen. 'Oh, Blaine,' fluister ik zachtjes terwijl ik voel dat het niet lang meer gaat duren. Ik knijp mijn ogen dicht en stoot nog één keer heel hard en ga weer uit hem en draai hem om zodat ik klaarkom op zijn buik en zucht na de ontlading. Daarna ben ik van plan om hem te verwennen. Mijn hand verplaats ik naar zijn lengte en ik begin hem even af te trekken. Al snel draai ik mezelf om zodat hij nu bij mij naar binnen zou kunnen gaan. Deels was ik ook een beetje bezorgd, omdat ik niet wilde dat hij teveel moest leunen met zijn handen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij begon harder te stoten en kreunde mijn naam. Ik hoorde dat hij zwaarder ging hijgen en draaide me daarna om. Hij kwam klaar op mijn buik en zuchte. Ik voelde dat zijn hand naar mijn stijve ging en trok me af. Vervolgens draai hij zich om, zodat ik bij hem naar binnen kon. Ik legde hem nu op bed en laat mijn stijve naar binnen glijden bij hem. Mijn handen laat ik rustig op zijn heupen liggen en begin met rustige stoten.


    One Who Travels A Higher Path.

    [zorry maar het was droog dus ging ik ff snel folderen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    "Kijk naar Quinn, dun, blond, blauwe ogen wat wil je nog meer" vraag ik zacht.
    Ik snapte hem niet, hij kon zoveel beters krijgen en toch bleef hij bij me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd in het kussen en ik begin in hetzelfde tempo mee te bewegen. En laat Blaine voor de rest zijn gang gaan. Ik grijp met mijn vingers in het bed en noem zijn naam een paar keer, om hem opgewondener te maken.

    Finn

    'Quinn is mooi, ja. Maar kijk naar jezelf, je bent prachtig, beeldschoon. Je bent perfect.' zeg ik terwijl ik haar verliefd aan kijk en haar een kusje op haar neus geef, wetend dat ze daar het meest onzeker over is.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 16:22 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.