• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [over een half uur ga ik dansen. morgen kom ik niet online en zondag amper. Zit in pwweek en ik ga morgen skidiven met scouting :D en heb optreden net als zondag]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik wil eerst weigeren, maar dan ineens voel ik mijn maag knorren. Ik heb de hele dag nog niks gegeten, besef ik me nu pas. 'Ja, ik heb best wel honger.' geef ik toe.

    Kurt

    Ik lach bescheiden en laat mijn hand in zijn krullen rusten. 'Jij bent liever.' zeg ik terwijl ik hem dromerig aan kijk. 'Iedereen is niet voor niets zo gek op jou.' zeg ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik door zijn buik. Ik trek hem mee naar een bankje in de school en geef hem een zak met broodjes. Voor ik het geef pak ik er snel een broodje voor me eigen uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij lacht bescheiden en laat zijn hand in mijn krullen rusten, waarnaar ik even grinnik. 'Jij bent liever.' zegt kurt en kijkt me dromerig aan. 'Iedereen is niet voor niets zo gek op jou.' zegt Kurt. 'Alleen er is één probleem voor hun, ik wil alleen maar jou' zeg ik zwoel en zoen hem teder. 'Jij bent mijn ware liefde, Kurt. Ik wil met jou alleen een leven opbouwen' zeg ik verliefd en kijk hem diep aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Doe ik ook," Grinnikte ik. "Ik ben dol op cheerleaden, maar onze coach kan ons niet vertellen wat we wel en niet mogen dragen."
    Ik droeg het uniform alleen nog op dagen dat ik moest trainen, anders zag ik het nut er niet van in.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Mijn glimlach wordt alleen nog meer breder als hij dat zegt en mijn ogen lichten op. Ik voel een extreem gelukkig gevoel door me heen gaan. Ik voel me zo geliefd nu, zo speciaal. Voordat ik iets met Blaine had voelde ik me altijd maar eenzaam, maar dat is nu voorgoed voorbij. 'Ik ook, Blaine. Ik wil met jou samen een leven opbouwen.' glimlach ik gelukkig. Dit is het beste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft. Ik voel zelfs tranen in mijn ogen ontstaan uit geluk.

    Finn

    Ik eet een paar broodjes en geef haar daarna de zak terug. 'Hoeveel broodjes heb je wel niet bij je?' vraag ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik voel hoe ik rood word. "3 zakken met 5 broodjes." ik kijk hem lachend aan. "beter dan die zak snoep van gister"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik verhuis ff naar benee]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik lach even als ze rood wordt. 'Dat is waar,' grinnik ik en ik zak achterover op het bankje.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Zijn glimlach word breder, als ik dat heb gezegd. Ik zie zijn ogen oplichten. Kurt is mijn ware liefde en ik blijf dat zeggen. Hij verdient het om speciaal te mogen voelen en geliefd. Ik zal altijd van hem blijven houden en ik wil echt een leven met hem opbouwen. Hij is mijn leven zonder Kurt, was ik iemand die geen doel heeft, maar nu heb ik dat. En dat is hij. 'Ik ook, Blaine. Ik wil met jou samen een leven opbouwen.' glimlacht Kurt gelukkig en ik zie dat er een paar tranen in zijn ogen ontstaan. 'Niet huilen' zeg ik lief. 'Kurt, jij bent mijn leven, zonder jou.. Ben ik niets' zeg ik met een brok in mijn keel en kijk hem vertedert aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "" doe eens een beetje lief voor me ik eet wel voor het kleintje". Iik por hem even.

    ( ik ben vanaaf alleen ths dus na half 9 uur ben ik er weer)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem weer aan. 'Zonder jou ben ik niets anders dan een emotioneel wrak.' zeg ik naar waarheid. Zonder Blaine zou ik altijd zo zijn zoals vanmorgen. Hij betekent alles voor me, en ik kan echt niet zonder hem.

    Finn

    'Hey,' glimlach ik plagend naar haar. 'Je zei net in het park nog dat ik lief was.' grijns ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    I go dancing


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    " ben je ook maar soms he" ik wiebel met mijn wenkbrauw


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij drukt een kus op mijn lippen en kijk me weer aan. 'Zonder jou ben ik niets anders dan een emotioneel wrak.' zegt Kurt. 'Kurt, ik zou nooit meer jou verlaten en ik ga je zo nooit meer laten voelen' zeg ik menend en kijk hem aan. Waarnaar ik weer kusjes begin te geven overal op zijn gezicht en als laatste op zijn warme heerlijke lippen.


    One Who Travels A Higher Path.