• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

- Damien Smith : WhiteLips

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

Rachel
    "aan ons met ons kindje bij een huisje" zeg ik met een glimlach op mijn gezicht en kijk hem blij aan

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Blaine Anderson:

Ik kreun zachtjes van de pijn, als hij met zijn handen mijn handen aan het bekijken is. Ik zag in mijn ooghoeken dat Kurt me geschrokken aankeek en dat hij bleef kijken. De dokter mompelde wat en dacht diep na. 'Kun je het bewegen?' vraagt hij. Ik bewoog een beetje, maar kreunde al snel en ik stopte er gelijk mee. 'Juist, ja. Het zit er tenminste wel beter uit, dan net. Maar ik wil zoizo dat je een paar dagen hier blijft ter obervatie' zegt de dokter steng en kijk me aan. Vervolgens pakt hij weer een nieuwe verband en doet het stevig rond mijn handen. 'Jongeman' zegt de dokter tegen Kurt. 'Ik wil dat je hem stevig in de gaten houdt en hij mag niet meer zoveel bewegen met zijn handen, begrepen' zegt hij en loopt weer weg. Ik zucht zachtjes en kijk naar mijn handen.

One Who Travels A Higher Path.

Kurt

Natuurlijk zou ik Blaine stevig in de gaten houden. Ik laat hem niet meer alleen, en één van de voornaamste redenen is dat ik gewoon bij hem wil blijven. Ik leg troostend mijn hand op zijn schouder en kijk hem even meelevend aan. 'Voordat je het weet ben je hieruit.' zeg ik lief tegen hem. Ik wrijf zachtjes over zijn schouder en laat mijn blik even naar zijn handen zakken. 'Blaine,' zeg ik terwijl ik naar zijn handen blijf kijken. 'Zodra je de behoefte krijgt om te boksen, moet je tegen mij praten. Praten lucht ook op, en je kunt altijd eerlijk tegen me zijn.' zeg ik terwijl ik hem weer in zijn ogen aan kijk.

Finn

Ik glimlach even en sluit mijn ogen zo stevig dat ik even sterretjes zie. Direct voel ik weet onzekerheid opborrelen. Waar moeten we ons kind eigenlijk opvoeden? Hoe komen we aan geld? Ik wil wel dag en nacht bij ons kind zijn, maar hoe doen we dat? Ik zucht een beetje gefrustreerd. Waarom is dit allemaal zo moeilijk?

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel
    "wat is er Finn?" vraag ik bezorgd als ik hem gefrustreerd hoor zuchten.

Finn

'Begrijp me niet verkeerd, Rachel. Ik wil dit wel, maar.. Ik weet nog steeds niet hoe allemaal. En het brengt me nogal door de war en dan raakt ik gefrustreerd.' zeg ik naar waarheid.

Rachel
    Ik kijk hem even aan en even kort was ik bang dat hij me alleen zou laten. Ik zuchtte "Ik snap het, soms denk ik waarom wil ik het houden, als ik het weghaal is het makkelijker, maar dan voel ik iets in mijn buik en dan weet ik weer waarom ik het hou, omdat ik ervan houd en omdat het een Finn of Finny is" ik kijk naar de voorbij komende wolken.

Blaine Anderson:

Hij legt troostend zijn hand op mijn schouder en kijkt me even meelevend aan. 'Voordat je het weet ben je hieruit.' zegt hij lief tegen me. Hij wrijft zachtjes over mijn schouder en laat zijn blik even naar mijn handen zakken. 'Blaine,' zegt Kurt en kijkt nog steeds naar mijn handen. 'Zodra je de behoefte krijgt om te boksen, moet je tegen mij praten. Praten lucht ook op, en je kunt altijd eerlijk tegen me zijn.' zegt hij en kijkt me weer in mijn ogen aan. 'Ik weet het, Kurt. Alleen met boksen kan ik echt mijn gevoelens kwijt. Misschien klinkt het raar, maar het lucht ook op' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik vind de ziekenhuis niet zo erg nu, omdat jij bij me bent' glimlach ik zwakjes.

Kurt

'Ik snap het wel, en ik vind ook wel dat je het moet blijven doen. Maar dan wel met handschoenen aan.' zeg ik terwijl ik hem even streng aan kijk. Mijn blik word al gauw zachter en ik staar even naar buiten. 'ik vind het ook niet zo erg samen met jou.' zeg ik waarnaar ik weer glimlach naar hem. Ik schraap mijn keel even en bedenk me daarna ineens iets. 'Weten je vader en je broer wel dat je in het ziekenhuis ligt?'

Finn

'Ik zou het ook niet meer weg willen halen, en we hebben geen andere keuze dan het te houden. Ik zou het ook niet kunnen afstaan, denk ik. Maar het is gewoon ingewikkeld allemaal omdat wij nog zo onervaren in het leven staan.' zeg ik. Ik vind het fijn dat ik hier normaal met Rachel over kan praten, zij is nu de enige die hetzelfde voelt als ik.

Rachel
    "onze ouders zullen ook hun steun geven, en ik weet zeker dat we bij Shue of emma langs kunnen mocht er iets zijn" ik pak zijn hand vast

Finn

'Ik denk het.' mompel ik zachtjes waarna ze mijn hand vast pakt en meteen glimlach ik even en kijk ik naar de lucht. 'Wat was dat nou eigenlijk met jou en Jesy tijdens Spaans?' vraag ik verbaasd.

Rachel
    "ikd acht dat die stomme tweelingzus Alexys was en toen later wou Jesy wat uitvegen en gilde door een kleine spin. Dus zei ik er wat van en toen gaf ze mij de spin omdat ze dacht dat ik er bang voor was, en toen kregen we een discussie" mompelde ik

Blaine Anderson:

'Ik snap het wel, en ik vind ook wel dat je het moet blijven doen. Maar dan wel met handschoenen aan.' zegt Kurt en hij kijkt me streng aan, waardoor ik in de lach schiet en knik. 'ik vind het ook niet zo erg samen met jou.' zegt Kurt en glimlacht naar me. Hij schraapt zijn keel even. 'Weten je vader en je broer wel dat je in het ziekenhuis ligt?' zegt hij dan. 'Jawel, ze weten het. Alleen ze kunnen niet komen. Mijn vader wou weg gaan, alleen zijn werk heeft hem nodig en mijn broer, ja....' zeg ik denkend. 'Laten we zeggen dat we niet zo'n goede band hebben' zeg ik eerlijk en kijk hem aan.

(Ik moet eten. Kom zo terug! ^^)

Finn

Ik kijk even verbaasd en denk na. De Jesy waarmee ik praatte in het lokaal is helemaal niet zo. Tenminste, ik weet dat ze streken kan uithalen, maar ze lijkt me wel aardig. Daarna haal ik mijn schouders op en kijk ik weer naar Rachel. Het maakt niks uit. 'Laten we het daar niet meer over hebben, het zou alleen maar de sfeer verpesten.' zeg ik uiteindelijk.

Kurt

Ik frons even en kijk hem dan aan. 'Maar is dat niet altijd met broers? Want af en toe kunnen Finn en ik elkaar ook achter het behang plakken. En we zijn niet eens echte broers.' zeg ik. Maar dan zie ik aan Blaine dat dit verder gaat dan zulke ruzies. 'Als je erover wilt praten weet je het hè?' vraag ik waarnaar ik mijn hoofd op zijn schouder laat rusten en een beetje dromerig voor me uit staar.

[Eet smakelijk!]

Rachel
    "Jep" zeg ik zacht en staar naar boven.

Finn

'Is er iets mis? Heb je pijn?' vraag ik waarna ik meteen rechtop ga zitten en ik haar bezorgd aan kijk omdat ze zo zachtjes reageert.