• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    Ik open mijn ogen weer en kijk hem even knipperend aan. 'Jíj bent pas geweldig.' glimlach ik dolgelukkig naar hem. 'Ik hou zoveel van je, Blaine.' zeg ik fluisterend terwijl ik mijn blik niet los kan maken van hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij opent zijn ogen weer en kijk me even knipperend aan. 'Jíj bent pas geweldig.' glimlacht Kurt dolgelukkig naar me. 'Ik hou zoveel van je, Blaine.' zegt Kurt fluisterend en kijkt me aan. 'En ik hou zoveel van jou, Kurt' zeg ik verliefd. 'Voel je mijn hart kloppen, het pompt de liefde voor jou door mijn aderen' zeg ik verliefd.

    (Volgens mij gaan ze strakjes een topic plaatsen of morgen. XD Aangezien er nu genoeg mensen zijn. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Blaine,' glimlach ik weer ontroerd en ik druk mijn lippen op de zijne. 'Waarom weet je me altijd zo te ontroeren?' vraag ik terwijl ik een paar keer met mijn ogen knipper.

    [Ja, ze gaan als het goed is zo meteen het topic plaatsen (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Blaine,' glimlacht Kurt ontroerd en drukt zijn lippen op de mijne. 'Waarom weet je me altijd zo te ontroeren?' vraagt hij en kijkt me knipperend aan. 'Omdat ik elk woord meen, wat ik zeg, Kurt. Ik hou zoveel van jou' zeg ik verliefd. 'Jij maakt mij gelukkig, omdat ik zie dat jij gelukkig bent' zeg ik vervolgens en geef hem een tedere zoen, waarnaar ik zachtjes met mijn tong tegen zijn lippen aankom, als teken dat hij zijn mond open moet doen.

    (Yeey, dan kunnen we beginnen! ^^)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:08 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Als hij dat gezegd heeft, kijk ik hem aan met een blik van 'aaah..' en geeft hij me een tedere zoen, waarnaar hij zachtjes met zijn tong tegen mijn lippen aankomt. Ik open mijn mond en laat mijn tong ook bij hem naar binnen glijden.

    [Oh, het topic komt morgen pas.]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:13 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij opent zijn mond en laat zijn tong bij mij naar binnen glijden. Onze tongen worstelen liefdevol en daarna beeïndig ik de zoen en kijk hem teder aan. 'Zullen we maar ons afdrogen en omkleden?' vraag ik lief, waarnaar ik een pijnlijk gezicht trek. Mijn handen begonnen te steken en ik kijk ernaar. Ik moet weer in die verband om het weer even tot rust te brengen.

    (Ja, heb het ook gelezen, ik hoop in de ochtend! :C)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Net als ik wil antwoorden, zie ik dat hij een pijnlijk gezicht trekt en ik kijk naar zijn handen. Snel draai ik de douche uit en haal ik een handdoek en trek ik hem overeind. Ik droog hem af en haal de verband weer tevoorschijn. 'Misschien moet ik jouw persoonlijke dokter maar worden.' grap ik nerveus terwijl ik voorzichtig zijn handen afdroog, omdat ik heel erg bang ben dat ik hem pijn doe. Daarna doe ik heel voorzichtig verband om zijn handen, maar zodat het nog wel strak genoeg zit.

    [Ik ook!]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:27 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij ziet dat ik pijn heb en snel draait hij de douche uit. Hij haalt een handdoek en trekt me overeind. Hij droogt me vervolgens af en mijn handen, die hij voorzichtig ook afdroogd. Gelukkig had ik geen pijn door hem, maar in het algemeen begon het wel te steken. 'Misschien moet ik jouw persoonlijke dokter maar worden.' grapt Kurt nerveus en bindt de verband rond mijn handen voorzichtig vast, maar dat het toch stevig zit. 'Kurt, je doet me geen pijn' glimlach ik zwakjes. 'Het is gewoon aan het steken en ik zou dat wel leuk vinden hoor' grijns ik teder.

    (Ze gaan het morgenavond om 19:00uur doen! :C Ik ben toch de hele dag online, moeten we lang gaan wachten! -.-)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik grinnik even en sla de handdoek om zijn schouders en pak daarna voor mezelf een handdoek en droog mijn haren er mee af. Daarna houd ik de handdoek om mijn lichaam tegen de kou, en om op te drogen en glimlach ik naar Blaine. Daarna pak ik mijn tas en haal ik er een kam uit. Als er één ding is waar ik niet tegen kan is het als mijn haren helemaal door de war zitten. En ik kam het even uit.

    [Nahh, :l ik ben morgen ook als het goed is de hele dag online dus ik had ook liever dat ze het s' ochtends al hadden geopend.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik grinnik als hij de kam pakt en zijn haar borstelt. 'Kurt, je bent schattig als je haar in de war zit' zeg ik verliefd en geef hem een zoen. Ik loop uit de badkamer en pak mijn ondergoed en doe hem moeizaam aan. Waarnaar ik mijn broek aan doe en naar hem glimlach.

    (Ik had net gelezen, dat ze hem morgenochtend hem al gaan openen. XD Rond 11 uur ofzo. Je kan even kijken, als het goed is? Dus dan kunnen we al gelijk beginnen. En ik denk dat ik maar ga slapen. Ben moe. :c Ik kom toch morgen rond 10:00 weer online. XD Dan reageer ik wel verder. (: )

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:55 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik bloos lichtjes en glimlach. Als ik weer tevreden ben over mijn haren kleed ik mezelf weer aan en smeer ik even snel een dagcrème in mijn gezicht. Na het douchen krijg ik best een droge huid, dus. Daarna voeg ik me weer bij Blaine en doe ik de deur maar weer open, voor het geval dat de dokter komt. 'Het was echt geweldig net.' zeg ik nog steeds een beetje blozend.

    [Yess! Dat is beter (: En welterusten! Ik denk dat ik er ook wel weer ben ongeveer rond die tijd. Ik kijk wel wanneer ik wakker ben, haha. ;$ Tot morgen!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Hahah, ja he! Jij ook slaaplekker! :3 Is goed! Tot morgen! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik glimlachte naar finn. " ik ook op jou lieverd" ik sla ijn armen om hen heen.

    ( jeej optreden ging goed vanmiddaG nog een en klaar)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Het was echt geweldig net.' zegt Kurt en bloost een beetje. 'Kurt, jij bent geweldig en net was het fantastisch met jou' zeg ik glimlachend en sla mijn armen rond zijn middel en kus hem. 'Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden, Kurt. Je bent mijn alles' zeg ik verliefd.

    (Heey en de topic is er! ^^ Trouwens CarrotCurls heeft een nieuwe topic aangemaakt, zal vast wel op pagina 2 zijn nu. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ik hou ook van jou, Blaine. Je betekent echt alles voor me.' glimlach ik verliefd terwijl ik mijn armen ook om zijn middel sla en hem aan kijk in zijn mooie en prachtige bruine ogen.

    Finn

    Ik sla mijn armen ook om haar heen en glimlach Daarna plaats mijn lippen in haar nek en kus haar daar.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.