• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    (Oke, nu moet je je schamen, gadver! D: )

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 16:57 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [En nu moet ik eten, pfffffff. Maar ik ben toch altijd redelijk snel klaar met eten. ^^ En Yvonne, ja. Schaam je.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik ben zo blij dat alles weer goed is.' glimlacht Kurt gelukkig. 'Ik ben ook blij, Kurt' zeg ik ook gelukkig en zoen hem weer. 'Kurt, we moeten er wel over praten' zeg ik en wijst naar onze twee naakte lichamen. Wat we ongeveer moeten weten om met elkaar te kunnen doen en wat we al weten.

    (Is goed! Eetsmakelijk! (: )

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:04 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [hahahahaha en dat drupt en slijmerig en ahahhahaahhahaah ]
    Rachel
    "Jij kwam tenmiste terug, en ik neem het je niet kwalijk"Ik dacht even aan jesse. Ik hoopte dat ik hem nooit meer zou zien.

    [weet samkelijk en denk aan Blaine met dingen op zijn gezicht en...]:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'W-Wat bedoel je?' vraag ik stotterend terwijl ik hem aankijk en onzekerheid voel opborrelen. Vind hij het dan niet lekker? 'Ben ik niet goed?' vraag ik onzeker terwijl ik zijn blik ontwijk.

    Finn

    'Gelukkig, want ik kan niet zonder je.' zeg ik terwijl ik zie dat ze even aan het nadenken is. 'En ik zal nooit met eieren naar je gooien of zoiets dergelijks.'

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:34 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "Dat weet ik jij bent tenmiste geen hartenbreker" ik leg mijn hoofd even op zijn brst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [sorry dat ik zo lang niet reageerde, we hebben bijna toetsweek]
    Jesy Brown
    'Ik vind het trouwens ook belachelijk hoeveel zij het over die klote zwangerschap heeft, alsof ze er trots op is,' zeg ik. 'Zij heeft een perfect leven, als ze niet zo egoistisch, jaloers en vervelend was, zou ze mijn rolmodel zijn. Maar dat is ze dus niet,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Finn

    Ik leg mijn arm om haar heen en staar naar de wolken. 'Ik weet zelf hoe het voelt, dus waarom zou ik het iemand anders aandoen?' vraag ik terwijl ik nog steeds naar de lucht blijf kijken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Ugh, I know that feeling." Lachte ik en liet mijn blik door de gang dwalen. "Dat 'ding' denkt daadwerkelijk dat het ons iets kan schelen."
    Mijn blik viel op de stiletto's die ik aanhad en ik tikte er even verveeld mee op de grond.
    "Mijn medelijden krijgt ze alvast niet."

    [Ik zit in mijn examen, lol...maar maakt niet uit (:]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    'W-Wat bedoel je?' vraagt Kurt stotterend en kijkt me aan. 'Ben ik niet goed?' vraagt Kurt onzeker en kijkt van me weg. Stomme zet, Blaine. Ik moest het ook een beetje verduidelijken. 'Kurt, je bent geweldig. Je bent heerlijk en elke keer verlang ik naar je' zeg ik gemeend en pak voorzichtig zijn gezicht, zodat hij me aan moet kijken. 'Ik bedoel te zeggen. Ik wil weten, wat wij tweeën ongeveer weten over seks met jongens, dus met elkaar. Wat niet kan en wel kan. Snap je' zeg ik verlegen en kijk hem aan. 'Daarmee bedoel ik standjes' zeg ik wat zachter en kijk blozend weg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "Je bent lief" zeg ik zacht, en geef een kusje op zijn mond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    'Waarschijk staat ze nu ergens in een bezemkast Finn af te lebberen,'Ik kijk even naar Quinns outfit. 'soms wou ik dat ik nog gewoon aan kan wat ik wil,' ik zucht. Al een paar weken zit ik eraan te denken om te stoppen met cheerleaden, maar ik wil dat mam nog een beetje trots op mij kan zijn. Joselyn was de perfecte student, ik was, en ben, de rebel.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    Ik trok een vies gezicht bij de gedachte alleen al.
    "soms wou ik dat ik nog gewoon aan kan wat ik wil," Hoorde ik haar zeggen waardoor ik nieuwsgierig opkeek.
    "Kan je dat niet dan?" Vroeg ik en bekeek haar van top tot teen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Oh,' zeg ik beschaamd terwijl ik voel dat ik begin te blozen. Ik bijt ongemakkelijk op mijn lip en denk even na. 'Ik um..' Ik voel dat ik rood begin te worden en zucht uiteindelijk. 'Ik heb me er nooit mee bezig gehouden.' zeg ik dan eerlijk. 'Ik had geen idee hoe het allemaal moest.. Dus daarom werd ik de eerste keer ook een beetje angstig.' zeg ik terwijl ik beschaamd mijn ogen weer neersla. Ik hield altijd meer van romantiek, dan van zulke dingen. Daarom zocht ik er ook nooit na, denk ik..

    Finn

    'Weet ik.' glimlach ik terug terwijl ik even voor me uit blijf staren. Ik grijp met mijn vrije hand een plukje gras en kijk er even na.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesy Brown
    Ik schud mijn hoofd. 'nee, ik citeer 'Je mag trots zijn op het feit dat je een Cheerio bent' Het verbaast me nog steeds dat jij hem niet meer aanhebt,' Ik glimlach kleintjes en kijk haar weer aan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see