• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

- Damien Smith : WhiteLips

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

Quinn

Ik keek haar aan en knikte trwijl ik een lok weer op zijn plek stopte.
    "Je hebt gelijk," Zei ik en rolde met mijn ogen. "Dan bedoel ik dat ze ook voor het minst gek wordt."
    Ik lachte afkeurend.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Blaine Anderson:

'Ik heb jou ook gemist.' zegt Kurt, waarnaar hij me een kusje geef op mijn mond en kijkt me verliefd aan. Ik voel zijn armen naar mijn middel glijden en daar houdt hij me vast. Zijn gezicht laat hij rusten in mijn nek waar hij me af en toe een kusje geeft, waardoor ik kippenvel krijg en zachtjes kreun. Ik genoot van dit moment en hield hem ook stevig vast en gaf kusjes op zijn voorhoofd of hoofd zelf. 'Als ik geen verband had om mijn handen, had ik je allang overal kunnen strelen' zeg ik verlangend en kijk hem verliefd aan. Wat hou ik toch van deze jongen.

One Who Travels A Higher Path.

[ben er maar als ik vaag reageer het gaat me ff niet goed, en als ik ff weg ben ik mag niet online]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Kurt

Ik lach om hem en kijk hem weer aan. 'Je moet het rustig aan doen met je handen.' zeg ik waarnaar ik mijn handen onder zijn shirt laat gaan en hem nu overal streelt. Daarna laat ik mijn handen bij zijn wangen stoppen en zoen ik hem hartstochtelijk. Ik ben zo gelukkig nu.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

[finn heeft niet gerageer?"

[Ow, over het hoofd gezien, sorry. ^^]

Finn

Ik lach even en laat mijn hand onder haar shirt gaan en streel haar rug met mijn hand. 'Ik laat jouw shirt maar wel aan, voor het geval dat ik alle jongens straks van je af moet slaan.' lach ik waarnaar ik haar teder zoen.

Rachel
    Ik glimlach terug "Ik ben toch always yours" fluister ik en plaats mijn lippen op ze zijne

Blaine Anderson:

Hij lacht om me en kijkt me weer aan. 'Je moet het rustig aan doen met je handen.' zegt Kurt, waarnaar hij met zijn handen onder mijn shirt gaat en me overal streelt, waardoor ik kreun. Daarna laat hij zijn handen bij mijn wangen stoppen en zoent hij me hartstochtelijk. Ik zoen hem terug en daarna ruw. 'Kurt, plaag me niet zo. Nu verlang ik je maar meer' zeg ik hees en kijk hem diep in zijn ogen aan.

Finn

'Mooi,' glimlach ik waar ik weer van haar af ga, en naast haar in het gras ga liggen. Ik sla mijn arm om haar heen en druk haar tegen me aan. 'Zullen we het geslacht van het kindje al een verrassing houden, of zullen we het ons laten vertellen wanneer dat kan?' vraag ik waarnaar Ik Rachel stralend aan kijk.

Kurt

'Kurt, plaag me niet zo. Nu verlang ik je maar meer' zegt Blaine waarnaar ik zachtjes begin te giechelen. Het is enorm schattig om Blaine zo verlangend te zien. 'Oké, oké.' lach ik waarna ik hem in zijn ogen blijf aan kijken. 'Het is wel een beetje je eigen schuld, aangezien je zo schattig en leuk bent.'

Rachel
    Ik lig met mijn hoofd op zijn arm en kruip teegn zijn borst aan.
    "ik weet het niet, ik denk wel dat het makkeiljker is als we het geslacht weten, kwa namen en spulletjes"

Blaine Anderson:

Hij begint te giechelen en kijkt me aan. 'Oké, oké.' lacht Kurt. 'Het is wel een beetje je eigen schuld, aangezien je zo schattig en leuk bent.' Ik kijk hem verontwaardig aan. 'Nou ja, zeg' zeg ik nep beledigt. 'Ik kan er toch ook niets aan doen, dat jij van mij bent en dat je bloedmooi bent' zeg ik lachend en geef hem een knipoog. Waarnaar ik hem weer zoen op zijn zachte lippen.

Finn

'Ik zou het ook wel graag willen weten.' zeg ik waarnaar ik mijn ogen even sluit. 'Ook al word het toch een mini-footballertje.' zeg ik dromerig.

Kurt

Ik voel me een beetje rood worden door zijn opmerking. Normaal ben ik nooit zo snel verlegen, maar door Blaine word ik dat wel af en toe. Ook al kan ik wel helemaal mezelf bij hem zijn. Ik zoen hem teder terug en ik laat mijn hand door zijn haren gaan. Als we onze zoen beëindigen blijf ik hem aankijken. Ik kan wel uren naar hem kijken, hij is gewoon zo knap, leuk, mooi en schattig. 'Je bent perfect.' fluister ik naar hem terwijl ik hem blijf bekijken.

Rachel
    Ik leg mijn hoofd op zijn borst en sluit mijn ogen.
    Even dacht ik aan niets, daarna zag ik een beeld van Finn met os kind

Blaine Anderson:

Ik zie dat hij rood wordt, waardoor ik zachtjes grinnik. Hij is echt schattig, lief, mooi, heel erg mooi, slim, eerlijk, leuk, betrouwbaar. Hij is gewoon perfect voor mij, alleen. Ik hou gewoon van deze jongen en ik wil niemand meer, alleen maar hem. Hij zoent me teder terug en laat zijn hand door mijn haren gaan. Voor de miljoenste keer, wat heeft hij met mijn krullen? 'Je bent perfect.' fluistert Kurt naar me en blijf me aankijken. Waardoor ik nu begint te blozen en sla verlegen mijn ogen neer. Ik wil hem weer zoenen, als ik word verstoordt door een mannenstem. 'Jongenman, het is weer tijd om te kijken naar je handen, of ze wel goed helen' zegt de dokter ik zucht en ga goed zitten, waarnaar mijn handen tervoorschijn haal.

Kurt

Ik grinnik zachtjes als de dokter ons stoort. Ik ga rechtop zitten en ik kijk maar gewoon toe. Ik ben blij dat ik hier mag blijven, maar ook al zou het niet mogen dan zou ik het alsnog gewoon doen. De dokter haalt voorzichtig zijn verband er af en ik blijf kijken. Zijn knokkels zijn helemaal blauw/paars en ik kijk Blaine even geschrokken aan. Ik wist niet dat het zó erg was. Ze waren al blauw toen ik vanochtend bij hem was. Ik hoop maar dat zijn handen goed genezen, zodat hij hier snel weer weg mag.

Finn

'Waar denk je aan?' vraag ik terwijl ik langzaam mijn hand naar haar buik toe verplaats.