• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd en voel hoe tranen zich verzamelen.
    Ik ga recht zitten en kijk even naar Finn. "ik heb me stom gedragen tegen over Jesy"zeg ik zacht en kijk naar een stukje verderop waar kinderen aan het splene zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Maak je niet druk, dan bied je gewoon je excuses aan als je haar ziet. Het was niet meer dan een kleine discussie, toch?' vraag ik waarna ik weer in het gras ga liggen en haar blik volgt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd "ik heb wel gemeene dingen gezegd maar het is Jesy, die geeft het niet zo makkelijk op" ik liet me weer achterover zakken en sloot weer mijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Je kan het op zijn minst proberen, tegen mij was ze wel aardig.' zeg ik terwijl ik even terug denk aan het gesprek dat we hadden. Daarna kijk ik weer naar Rachel. 'Het komt wel goed.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "hmm hmm" mompel ik/ Ik voelde hoe de zon doorbrak en genietend in de zon lach ik met het gras te spelen.

    [ga zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik sluit mijn ogen even om van de zon te genieten en even valt er een aangename stilte tussen ons. Het is gelukkig lekker rustig in het park. Ineens heb ik door dat ik nog steeds geen shirt aan heb. Snel grijp ik mijn shirt van de grond en trek ik hem weer aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik ga met mijn hoofd op zijn borst liggen en voel hoe ik langzaam wegzak in een ondiepe droom, Finn en ik liepen door het bos hand in hand. Twee kinderen liepen voor ons.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zie dat hij fronst en kijkt me aan. 'Maar is dat niet altijd met broers? Want af en toe kunnen Finn en ik elkaar ook achter het behang plakken. En we zijn niet eens echte broers.' zegt Kurt. Ik zucht zachtjes, mijn broer denkt alleen maar aan zichzelf en zijn carriére. En als ik er in voor kom, zegt hij nooit iets goeds over mij en dat ik alles verkeerd doe. 'Als je erover wilt praten weet je het hè?' vraagt Kurt en hij legt zijn hoofd op mijn schouder. 'Ik weet het, Kurt. Maak je geen zorgen om mij' zeg ik en staar voor me uit. 'Op een andere dag, leg ik het je wel uit' zeg ik zachtjes en bekijk mijn handen.

    (Dankje! ^^ Ben er weer. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik kijk even naar Rachel en dan merk ik dat ze in slaap gevallen is. Ik glimlach en ik dan sluit ik ook mijn ogen en voel ik me ook een beetje slaperig te worden. Sneller dan ik dacht slaat ook de slaap bij mij toe.

    Kurt

    Ik knik. 'Dat is goed, wanneer je er klaar voor bent.' zeg ik waarna ik hem over zijn rug wrijf. Ik laat mijn hoofd op zijn schouder leggen en staar verliefd voor me uit. Blaine is zo lief, ik kan me niet voorstellen hoe iemand hem ooit pijn kan doen. Daarom heb ik Sebastian ook nooit begrepen. Ik was zo boos op hem. 'Heb je misschien honger?' vraag ik waarnaar ik hem weer aan kijk. 'Dan kan ik iets voor je halen.' stel ik voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik vroeg me eigenlijk af wanneer dat de opdracht van Mister Schue doorgaat (: ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Het was een fijne droom, in eens waren we op het strand en was Finn met ze zandkasteeltjes aan het maken. Zou het zo in het echt ook worden? Of was het te mooi om waar te zijn?

    [nu ga ik echt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mhm.. Vraag ik me eigenlijk ook af.. Maar PurpleCandy is er niet meer zovaak..]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [MyMisery, TheRumIsGone, AlienPrinces, WhiteLips en GeorgeWx ook niet...we kunnen ze altijd bestoken met aanvragen om te reageren?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oké, ik zal ze anders wel even een berichtje sturen. Kan jij trouwens naar de eerste twee een verzoek sturen? Dan heb ik minder werk, haha. (: ]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 21:34 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Je kan dat doen, alleen ik weet dat er bepaalde personen zijn, die weer niet gaan reageren. En sorry Fudge, dat ik nu zo laat reageer. Moest iets doen. XD)


    One Who Travels A Higher Path.