• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Rachel
    Ik drai me zo zodat ik met mijn gezicht bijna tegen de zijne aanlag.
    Ik keek in zijn bruine ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik voelde dat er een ongemakkelijk sfeer hing en ik knikte dat ik het begreep. 'Het is ook zo'n ongemakkelijk onderwerp' zeg ik zachtjes. 'Kurt, het maakt niets uit. Ik wou het alleen even weten' zeg ik ongemakkelijk. 'Toen ik eenmaal wist dat ik ook op jongens viel. Was ik nieuwsgierig hoe alles dan was om seks te hebben met een jongen. Dus ik had wat informatie gezocht daarover en ik weet nu wel dingen daarover' zeg ik en word rood. Ik zou wel die dingen uitproberen op Kurt, alleen ik weet niet wat hij er natuurlijk ervan vindt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik streel haar haren nogmaals en kijk haar aan in haar ogen. Ik glimlach voorzichtig naar haar en pak haar hand vast. 'Hoe zou het nu op school gaan?' vraag ik.

    Kurt

    Ik glimlach en kijk hem aan. 'We kunnen altijd nieuwe dingen proberen.' zeg ik waarnaar ik mijn schouders ophaal en hem aan blijf kijken. Ik ga tegen hem aanzitten en laat mijn hoofd even rusten op zijn borst. Omdat het gewoon zo'n veilig gevoel geeft. 'Ik voel me veilig bij je.' zeg ik gemeend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    helRac
    "Geen idee, eigenlijk, ik moet straks wel even wat spullen uit mijn kluisje pakken" zucht ik, lichtelijk een hekel aan school. "gaan we nog naar Glee of niet meer?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Soms draag ik het nog hoor," Lachte ik. "Maar ik zit nu in een fase waar ik van afwisseling hou."
    Ik gebaarde naar mijn korte rokje en het gestreepte topje dat ik aanhad.

    [Moet gaan eten.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Hij glimlacht naar me en kijkt me aan. 'We kunnen altijd nieuwe dingen proberen.' zegt Kurt en haalt zijn schouders op en blijft me aankijken. Ik glimlach en knik. Hij laat zijn hoofd dan tegen mijn borst rusten en ik sla mijn armen rond hem heen. 'Ik voel me veilig bij je.' zegt Kurt gemeend. 'Kurt, ik zal je altijd beschermen en ik ben blij om dat te horen' zeg ik blij en geef hem een kusje op zijn hoofd. 'Ik hou van je' zeg ik verliefd. Ik ga goed liggen, zodat hij half op me komt te liggen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesy Brown
    'Ik vind het leuk, hoor. Dat is het zeker niet. Ik denk dat ik ook een beetje ga afwisselen, ik bedoel ik heb 2 kasten vol met kleding die ik nooit aankan door dit uniform. Dat is zonde,' zeg ik met een glimlach.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kurt

    'Ik ook van jou.' glimlach ik gelukkig. Ik druk mijn lippen op de zijne en ik kijk hem vervolgens lief aan. Mijn armen sla ik om hem heen en mijn gezicht laat ik een paar centimeters van de zijne liggen zodat ik hem kan bekijken.

    Finn

    'Ik weet het niet,' zucht ik.
    'Wat wil jij?'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Het maakt mij niet uit eigenlijk, hoelang zouden we nog hebben tot de les begint?" ik kijk hem vragend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik haal mijn schouders op.
    'Weet ik niet, we kunnen ook nu teruggaan?' stel ik voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "Wat kunnen we nog anders doen?? ook niet veel denk" glimlach ik. Langzaam kom ik overeind en pak ik zijn hand vast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik ook van jou.' glimlacht Kurt gelukkig. Hij drukt zijn lippen op de mijne en kijkt me vervolgens lief aan. Hij slaat zijn armen om mij heen en bekijkt mij. Ik grijns lichtjes en kijk hem lief aan. 'Heb je een mooi uitzicht?' vraag ik lachend. 'Oja, wat heb jij eigenlijk met mij haar?' vraag ik ook lachend en kijk hem met pretlichtjes aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ik heb een geweldig uitzicht, ik kan wel urenlang zo naar je staren. En ik hou van je haar, vooral als het is zonder gel. Je krullen zijn zo schattig en ik wil er steeds met mijn hand door heen gaan.' lach ik.

    Finn

    Ik sta op en trek haar voorzichtig weer mee terug naar de auto en rijd naar school. Daar aangekomen laat ik Rachel uitstappen en loop ik samen met haar mee terug naar binnen. 'Het was toch gezellig net.' glimlach ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "zeker wel, lust je een broodje?" ik kijk hem vragend aan, hij had nog niets gegeten vandaag, ik daarintegen wel 3 broodjes tijdens de ruzie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik heb een geweldig uitzicht, ik kan wel urenlang zo naar je staren. En ik hou van je haar, vooral als het is zonder gel. Je krullen zijn zo schattig en ik wil er steeds met mijn hand door heen gaan.' lacht Kurt en ik grinnik. 'Oke, ga er dan door heen en je bent zo lief' zeg ik verliefd en geef een tedere zoen. Ik kijk hem teder aan. Wat ben ik gelukkig en ik hou zoveel van hem. Ik wil echt met hem een leven opbouwen.


    One Who Travels A Higher Path.