• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Rachel
    "overdrijven is een vak"hij geeft me een kusje. "je hebt zoveel andere knappere meiden die zoveel beter voor je zouden zijn en toch blijf je bij mij" zeg ik een beetje veragend. Dit vroeg ik me al langer af waarom bij mij, niet dat ik eht erg vond ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Rachel, ik hou van jou,' zeg ik eerlijk terwijl ik haar een beetje bezorgd aan kijk. Waarom is ze zo onzeker? 'Jij hebt mij toch ook boven Jesse gekozen terwijl hij veel beter is in alles dan ik?' vraag ik terwijl ik haar wang streelt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij begint mee te bewegen en ik kreun zachtjes. Kurt noemt een paar keer mijn naam, ik glimlach. Vast om me meer opgewonderder te maken, maar dat was ik al. Nu begon ik wat harder te stoten en wat ruwer. Ik krijg een tinteling in mijn onderbuik en kreun nu wat harder. Ik stoot gewoon door en voel dat ik bijna kwam. Nog een laatste harde stoot, draai ik Kurt vlug om en kom kreunend klaar op zijn buik, waarnaar ik op hem lig en hem teder zoen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik voel verdriet in me op komen. "Dat was omdat ik erachter kwam dat Jesse een lul was, jij zou me nooit zoveel pijn doen als hij" zeg ik zacht. Denkend aan die tijd, hij was leuk maar gemeen.

    [waarom komen juullie alatijd klaar op elkaars buik?]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik glimlach tijdens zijn tedere zoen en kijk hem aan. 'Ik hou van je,' zeg ik. Ook al heb ik hem dat al duizend keer verteld. Ik kan hem dan niet genoeg blijven zeggen. 'Waarom ben je zo perfect?' vraag ik lachend terwijl ik zijn wang en zijn kaaklijn streel.

    Finn

    Ik haal mijn schouders op en kijk haar aan. 'ik heb je gedumpt voor Quinn, dus in principe heb ik je wel pijn gedaan.' zeg ik met spijt waarna ik haar in de ogen blijf kijken.

    [Nou ja zeg. Dat vraag je toch niet?? ^^ Yvonne, schaam je. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ahhaha maar dat valt op]
    Rachel
    Ik zucht even en kijk naar boven, ik kon niet goed tegen zijn bezorgde ogen. "Maar je deed het tenmiste op een redelijke normale manier, Jesse deed het zodat we neit zouden winnen, en eieren op me kon gooien" ik rilde even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij kijkt me aan en glimlacht. 'Ik hou van je,' zegt Kurt. 'Waarom ben je zo perfect?' vraagt Kurt lachend en streelt mijn kaaklijk, waardoor ik kippenvel krijg. 'Ik hou ook van jou, Kurt' zeg ik gemeend. 'Ik weet niet, Kurt' zeg ik lachend en geef hem een tedere kus.

    (Moet ik hier üverhaupt een antwoord op geven? XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik ben even snel op en neer naar de supermarkt. Mijn vader is weer de helft vergeten van de boodschappen grrr. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ja ik ben nieuwsgiereig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (@Fudge: Is goed! Tot straks!
    @MissStoran: Ooh, god. XD Moet ik seksuele voorlichting gaan geven? LOL)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Dat heb ik al gehad , maar serieus waarom op de buik??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Fudge en ik verzinnen dat terplekke. Maar het is echt zo, als je echt in een man klaarkomt bij de anus, kan er een infectie komen bij hun. Snap je. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ahahah okidoki waarom niet op zijn gezicht]xDxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hahahahahahah. Ooh god XD. Ik ben trouwens weer terug, twas gelukkig rustig.]

    Finn

    Ik wrijf haar over haar arm. 'Ik zou je nooit meer zo erg kwetsen.' beloof ik haar terwijl ik haar doordringend aan kijk. 'Maar wees niet zo onzeker over jezelf.'

    Kurt

    Ik sla mijn armen weer om zijn hals en beantwoord zijn zoen. Ik ben zo blij met hem, hij is alles wat ik heb. Zonder hem heb ik helemaal niets, en kan ik niet. Hij maakt mij gelukkig, en een leven zonder hem kan ik me nu al niet meer voorstellen. 'Ik ben zo blij dat alles weer goed is.' glimlach ik gelukkig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.