• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [Maakt niets uit hoor, kan gebeuren (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Is goed]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Hij knikt. 'Dat is goed, wanneer je er klaar voor bent.' zegt Kurt en wrijft over mijn rug heen. Ik voel dat hij zijn hoofd op mijn schouder laat liggen en ik voelde me gelukkig. 'Heb je misschien honger?' vraagt Kurt en kijkt me aan. 'Dan kan ik iets voor je halen.' stelt hij voor. Op dat moment knorde mijn maag en ik bloosde lichtjes. 'Ja, ik heb eigenlijk wel honger. Het ziekenhuis eten is behoorlijk vies' zeg ik en trek een vies gezicht. 'Er is aan de overkant van het ziekenhuis een broodjeszaak en daar hebben ze ook lekkere koffie' zeg ik grijnzend en kijk Kurt aan.

    (Morgen ben ik trouwens vrij! ^^ Dus dan kan ik morgen ook de hele tijd reageren. XD)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 21:48 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik begrijp zijn hint en sta op. 'Dan haal ik wel lekkere broodjes en koffie voor ons.' zeg ik terwijl ik mijn kleding even goed strijk en hem aan kijk. 'Jij blijft hier lekker liggen, want ik wil jou ook een keer verwennen.' lach ik waarnaar ik zijn kamer uitloop en daarna naar buiten loop. Meteen zie ik welke winkel Blaine bedoeld en bestel ik twee caramel cappuccino voor ons. Eigenlijk heb ik niet eens gevraagd aan Blaine wat hij lekker vindt, dus ik besluit om maar vanalles mee te nemen. Broodjes gezond, croissants, vers gebakken broodjes, koekjes. Echt van alles. Daarna loop ik zo snel als ik kan terug naar Blaine en zet ik de tas met al het lekkers er in op bed. 'Ik ben terug.' glimlach ik terwijl ik hem zijn koffie geef en ik zelf begin aan een broodje gezond. Nu besef ik me eigenlijk pas hoeveel honger ik heb, ik had ook de hele dag nog niets gegeten.

    [Lekker zeg! Ik moet morgen alleen de post bezorgen, wat veel is deze keer.. Maar voor de rest ben ik ook de hele dag vrij. ^^]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 22:10 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knik en lach en zie hem vertrekken. Uitgeput plof ik weer in bed en kijk even rond. Zo erg was de ziekenhuis ook weer nier, gelukkig was Kurt bij me en was ik niet alleen. Ik hou echt van Kurt en ik heb echt zo'n spijt wat ik gedaan heb tegenover hem. Ik heb een plan om hem nog specialer te laten voelen. Uiteindelijk kwam Kurt weer in mijn kamer met een zak voor lekkers. 'Ik ben terug.' glimlacht Kurt en geeft mijn koffie aan me. Ik drink moeizaam een sloke van mijn koffie en zet het op het nachtkasje en pak een croissant uit de tas en eet hem op. 'Dankje, Kurt' zeg ik blij en glimlach naar hem.

    (Ja, he! XD Aah, arme jij! Yeey, dan kunnen we morgen weer de hele dag RPGen! (: Maar ik moet gaan slapen, ben echt moe. Alvast slaaplekker en ik zie je morgenochten/middag online! :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    (Hoi. Kan ik meedoen? Ik heb een personage gezet in het personage-topic, maar daar geen reactie op gekregen, dis ik had het gevoel dat het niet gezien was. Ik schrijf nu even een intro, oké. Dit loopt dus niet gelijk met de rest, maar niemand komt er ook in voor, behalve Damien)


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Kurt

    'Geen dank.' glimlach ik terug terwijl ik een klein slokje koffie neem, voordat ik straks mijn tong verbrandt of zo. Daarna ga ik weer rustig verder met eten. Ik heb echt vreselijke honger ineens, dus als ik mijn broodje op heb begin ik te knabbelen aan een koekje en daarna zit ik al snel vol.

    [Welterusten dan en tot morgen! (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [@WhiteLips Oh zoo, en is goed hoor (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (oh. En zou iemand mij misschien een soort samenvatting kunnen sturen wat er verschilt aan de serie, want ik heb geen tijd om alles te lezen, ivm toetsweek)


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    [Is goed, als je een momentje heb, zou ik je zo wel even een berichtje sturen. (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damien Smith
    Ik liep over het bijna verlaten vliegveld. Het was vier uur 's nachts, en ik ging weg. Weg uit deze stad. Uit deze provincie. Uit dit land. Mijn Ierse accent had tegenwoordig wel een Londen's tintje, maar toch stak het Ierse er fel boven uit. 
    Ik liet mijn ticket zien aan de stewardess, en liep het vliegtuig in. Toen ik mijn stoel had gevonden, liet ik mezelf eraan terugdenken. Aan de reden waarom ik weg ging uit Engeland. Aan de reden waarom we ooit uit Ierland vertrokken. Ik voelde het verdriet zich mengen met de haat jegens mijn vader. De enige reden dat ik al die jaren bijbel was blijven wonen, waren mijn broertje en zusje. Als ik weg was gelopen, was het alleen maar erger geworden. Waarschijnlijk was ik dan oom van veel meer kinderen geweest. 
    Nu was die man tenminste verdwenen uit deze wereld. Maar natuurlijk kon dit niet zonder mij nog een laatste klap te geven. Hij nam het enige licht in mijn leven mee naar het hiernamaals. Ik hoop met heel mijn hart dat hij gestraft wordt in de diepste grotten van de Tartarus, want dat heeft hij verdient. 
    Ik veegde de verloren traan van mijn wang weg toen het vliegtuig wegvloog bij de stad waar ik mijn kleine broertje had zien opgroeien. Mijn zusje had zien verslechteren, en mijn vader had zien leven. Deze laatste twee tot mijn verdriet. 


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    [ik ben om 12 uur uit, maar dan moet ik nog folders rondbrengen en leren en vanaaf ook dansen. Morgen ben ik niet online. Ik doe dat het laatste gedeelte van mijn wijk, dan een scoutingverassing en generale repetitie en dan na het eten gelijk optreden. Zondagf heb ik smiddags optreden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Geen dank.' glimlacht Kurt terug. Ik zie dat hij lekker aan het eten is, waardoor ik lief naar hem kijk. Hij is echt gewoon zo schattig. Als ik mijn croissant op heb, pak ik ook een broodje gezond en eet hem op. Waarnaar ik kleine slokjes van mijn heerlijk koffie neem. Deze eten is veel lekkerder dan het ziekenhuis eten. Plots herinner ik me iets en kijk Kurt aan. Oja, het gesprek van Rachel en Finn om het aan hun ouders te vertellen, hoe ging dat? 'Kurt, hoe was de gesprek gelopen tussen Finn's en Rachel's ouders over de zwangerschap?' zeg ik en kijk hem nieuwsgierig aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik wrijf even over mijn buik heen en kijk hem aan. 'Oh, dat ging goed,' zeg ik terwijl ik een grotere slok koffie neem. Ik voel me nu echt al een stuk fitter dan vanmorgen. 'Ze schrokken wel, maar uiteindelijk is alles weer helemaal goed gekomen.' vertel ik. Ik was wel blij voor ze, anders was dat alleen nog maar erger geworden. 'En mijn ouders zijn heel benieuwd naar je.' glimlach ik. Ik had het toen natuurlijk ook verteld aan mijn vader en Carole, en ze reageerden zo leuk. Ze waren oprecht blij voor me


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Oh, dat ging goed,' zegt Kurt en neemt een slok van zijn koffie. 'Ze schrokken wel, maar uiteindelijk is alles weer helemaal goed gekomen.' vertelt Kurt en ik knik. 'En mijn ouders zijn heel benieuwd naar je.' glimlacht Kurt, waarnaar ik rood word. Ik voel de zenuwen al komen, ik was best goed met ouders, maar met Kurt's ouders is het toch wel wat serieuzer. 'Gelukkig voor ze. Heb je het vertelt over ons?' vraag ik verlegen en kijk hem aan.

    (Heey, heb je lekker geslapen? ^^)


    One Who Travels A Higher Path.