• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

- Damien Smith : WhiteLips

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

Finn

Ik lach even en start de auto en rijdt naar het park toe. Als we daar komen open in de auto voor Rachel en kijk ik even naar de lucht. 'Het is best lekker weer.' merk ik op terwijl ik mijn hand in de hare laat glijden.

[Is het dan nu in de namiddag of?]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

[mag ik een kleine samenvatting, en waar zijn we nu?]

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Rachel
    Ik grinnik "Nee ik stel voor om in stromende regen naar het parkje tegeaan mafketel" Ik kijk hem aan. Ik prik hem in zijn zij en begin weg te rennen.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Blaine Anderson:

Ik opende mijn ogen weer en ik voelde me fitter dan eerst. Ik keek in het slapende gezicht van Kurt en ik glimlach teder. Oja, we hebben het uitgepraat en zijn weer samen. Een gelukkige gevoel ging door mij heen en ik keek de hele tijd naar hem. Wat is hij toch schattig als hij slaapt.

(Niemand reageert meer. XD Fudge: Volgens mij wel dan. ^^)

One Who Travels A Higher Path.

[trololol]

Finn

Ik begin weer te grijnzen en ik haal Rachel met gemak in en leg haar op de grond. 'Dit keer laat ik je niet zo gemakkelijk weer gaan.' lach ik terwijl ik op haar ga liggen en haar even zoent. Daarna plaats ik mijn handen in haar zij en por ik haar een paar keer.

Kurt

Ik schiet overeind door een nachtmerrie uit mijn slaap. Het was vreselijk, ik droomde voor de tweede keer vandaag dat Blaine zelfmoord gepleegd had in plaats van Alexys. Ik veeg zweetdruppels van mijn voorhoofd en laat mezelf weer in bed zakken, en dan zie ik ineens Blaine naar me kijken. 'Oh, je bent wakker.' glimlach ik opgelucht. Opgelucht omdat het maar een nachtmerrie was, en dat hij hier naast me ligt en dat alles weer goed is tussen ons.

[Haha, inderdaad. XD]

[ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 16:48 ]

RAchel
    Ik glimlach en trek hem op me en ik begin hem te zoenen.
    "weet dat ik van je houd" mompel ik tegen hem.

[lolz ik moest dus het gas aan zetten van het gasfornuis ben er 5 minuten mee bezig geweest

Finn

'Dat weet ik.' glimlach ik terwijl ik even door haar haren streel. Ik houd het plagen nooit lang vol. Ik druk mijn lippen weer op de hare en glimlach daarna verliefd naar haar. 'Ik hou van je.'

Blaine Anderson:

Plots schrik ik door Kurt, omdat hij overeind gaat zitten en veegt zijn voorhoofd af. Had hij een nachtmerrie? Hij gaat weer liggen en kijkt naar me. 'Oh, je bent wakker.' glimlacht Kurt opgelucht. Ik kijk hem bezorgd aan en onderzoekend. 'Ja, ik ben wakker. Kurt, heb je vaker een nachtmerrie gekregen?' vraag ik en kijk hem nog steeds onderzoekend aan.

One Who Travels A Higher Path.

Rachel
    "weet ik" glimlach ik en ik ga met mijn handen over zijn shirt. Met 1 simpele beweging trek ik deze uit.

[@Thirlwall...Blaine had zijn handen opengeslagen omdat hij wat gefrustreerd was na het gevalletje met Alexys. Hij maakte het uit tussen hem en Kurt en beide waren ze er kapot van. Kurt belde dan naar Rachel, waardoor Rachel samen met Finn naar het ziekenhuis gingen (waar Blaine was voor zijn hand) om Kurt te troosten. Quinn ging met haar eigen wagen naar het ziekenhuis omdat ze niet met Rachel in één wagen wilde zitten, ze zit in een periode waar ze Rachel niet bepaald mag. Quinn heeft er voor gezorgd dat Blaine op andere gedachte kwam en stak samen met hem een act in elkaar. Hij zong in de kantine voor Kurt terwijl Quinn hem met de piano begeleidde. Quinn is nadat alles weer koek en ei was tussen Kurt en Blaine weer naar school gegaan, net als Rachel en Finn. Ik heb geen idee waar Kurt en Blaine zijn om eerlijk te zijn. Mercedes is aan het spijbelen. Als je wilt kan je altijd naar Quinn gaan aangezien ze toch niets om handen heeft.]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[oké, dankjewel. Waar is ze, nog gewoon bij Spaans of zijn we al verder?]

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

[Ze was weggeglipt bij Spaans...Ik stuur haar wel naar haar kluisje, als je wilt kan je haar daar meeten?]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Kurt

'Ja,' zucht ik eerlijk. Ik kan niet liegen tegen Blaine. 'Maar maak je geen zorgen, het gaat wel weer over.' zeg ik terwijl ik geruststellend glimlach naar hem. Gisteren was gewoon te heftig om mee te maken, en na al die spanningen van vandaag is het denk ik wel normaal dat ik zo droom. Dat hoop ik tenminste.

Finn

'Rachel,' lach ik terwijl ik haar waarschuwend aan kijk. 'We zijn in het park, we kunnen het hier niet doen.' lach ik terwijl ik een zacht kusje op haar neus druk.

[Kurt en Blaine zijn nog in het ziekenhuis. ^^]

Rachel
    "Alles kan, en trouwens iedereen mag jou buikje wel zien" zeg ik lachend en teken wat leintjes met mijn vingers