• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Ja,' zucht Kurt eerlijk. 'Maar maak je geen zorgen, het gaat wel weer over.' zegt Kurt en geeft me een geruststellend glimlach naar me. 'Ik maak me wel zorgen om je, Kurt. Waar droom je dan over?' vraag ik streng. Ik wil dat hij erover praat en ja ik moet er zelf ook over praten. We moeten gewoon samen gewoon over dingen praten. Praten is een van de beste oplossingen.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik moet eventjes eten, ben zo weer terug ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    =[ ikook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    Ik verveel me hier serieus te pletter. Ik sta op 'Aufwiedersehen,' Dat bewijst precies hoe goed ik oplet tijdens spaans, ik kan niet eens gedag zeggen. Ik loop naar buiten en haal wat te drinken uit de kantine. Als ik bij mijn kluisje geweest ben, ga ik weer doelloos rondjes lope. Na een tijdje kom ik bij Quinn's kluisje. 'verveelde jij je ook zo erg?' vraag ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    Net toen ik mijn kluisje sloot, hoorde ik een bekende stem.
    "verveelde jij je ook zo erg?" Het was Jesy, waardoor ik automatisch lachte en knikte.
    "Ik ben weggeslopen uit Spaans," Grinnikte ik. "Niets gemerkt?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    'sorry, ik was iets te druk bezig met Berry irriteren,' zeg ik lachend. 'het blijft leuk om te doen,' Ik laat mijn tas op de grond vallen en leun tegen de kluisjes aan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    Ik leunde met mijn schouder tegen mijn kluisje zodat ik Jesy nog steeds kon zien.
    "Ik mag haar niet," Zei ik knorrig. "Ze is echt aandachtsgeil. Ik zou er nog niet van verschieten als ze die zwangerschap had gepland."
    Zuchtend schudde ik met mijn hoofd.


    [Ik ga eventjes soep eten.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Gewoon..' ik kijk even de andere kant op, maar daarna kijk ik weer naar Blaine. Hij gaat dit toch niet laten rusten, en ik zal nooit liegen tegen hem. 'Ik droom over Alexys, over dat ik haar kamer in ren maar niet haar zie liggen, maar jou.' vertel ik waarnaar ik tranen in mijn ogen krijg. 'Gisteren was gewoon vreselijk, maar de nachtmerries zullen uiteindelijk wel stoppen.' zeg ik terwijl ik mezelf weer tegen hem aandruk en mijn ogen neersla. Misschien had ik wel naar Blaine moeten luisteren, en in de auto moeten blijven zitten. Ik had hem toch niet kunnen beschermen..Maar toch heb ik er geen spijt van, ik heb het allemaal voor hem gedaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Gewoon..' zegt Kurt en kijkt de andere kant op en daarna weer naar mij. 'Ik droom over Alexys, over dat ik haar kamer in ren maar niet haar zie liggen, maar jou.' vertelt Kurt en ik zie dat er tranen in zijn ogen zit, zelf krijg ik ook een brok in mijn keel. 'Gisteren was gewoon vreselijk, maar de nachtmerries zullen uiteindelijk wel stoppen.' zegt hij en drukt zich tegen me aan en ik zie dat hij zijn ogen neerslaat. . 'Kurt' zeg ik met tranen in mijn ogen. 'Ik zal echt geen zelfmoord gaan plegen, dat doe ik jou niet aan, mezelf niet, onze vrienden niet en mijn familie niet' zeg ik streng. 'Ik zei toch, dat je niet moest komen' zeg ik boos.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Wees alsjeblieft niet boos op me.' fluister ik. 'Ik wou je niet alleen laten,' ik kijk hem doordringend aan. 'Als het over ging, had ik het precies weer zo gedaan.' zeg ik vastberaden. Ik laat Blaine niet alleen, nooit. 'Ik laat je niet alleen, en als ik daarvoor een paar nachtmerries moet krijgen, dan moet dat maar.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Wees alsjeblieft niet boos op me.' fluistert Kurt. Ik zou nooit boos op hem zijn, eerder overbezorgd. 'Ik wou je niet alleen laten,' Hij kijkt me doordringend aan. 'Als het over ging, had ik het precies weer zo gedaan.' zegt Kurt vastberaden. 'Ik laat je niet alleen en als ik daarvoor een paar nachtmerries moet krijgen, dan moet dat maar.' zeg hij vervolgens. 'Kurt, ik zou nooit boos op je zijn, eerder bezorgd. Ik maak me gewoon zo zorgen om je' zeg ik bezorgd en laat mezelf weer in het kussen ploffen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Dat hoeft niet, ik ben oké.' zeg ik terwijl ik weer begin te glimlachen. 'Alles gaat goed dankzij jou.' zeg ik gemeend terwijl ik de dekens strakker om onze lichamen trek en ik een kusje geef op zijn wang.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Dat hoeft niet, ik ben oké.' zegt Kurt en begint te glimlachen en ik glimlach ook. 'Alles gaat goed dankzij jou.' zegt Kurt en ik voel dat hij het meent. Hij trekt de dekens wat strakker om onze lichamen heen en geeft me een kusje op mijn wang. Ik zoen hem teder op zijn mond en bijt daarna op zijn onder lip. 'Wat heb ik je toch vreselijk gemist' zeg ik fluisterend en trek hem voorzichtig tegen me aan. Af en toe voel ik wel een steek door mijn handen, maar nu voelt het beter aan dan eerst.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesy Brown
    'dat eerste heb ik ook al gemerkt. Al die aandacht bij glee, iedereen die meteen bezorgd raakt als ze voor niks in een rolstoel zit. Ze schoot ook helemaal in de stress omdat ik Finn omhelsde. Oké, ik weet dat ik niet de onschuldigste ben, maar ik hoef Finn echt niet,' zeg ik verontwaardigd.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kurt

    'Ik heb jou ook gemist.' zeg ik waarnaar ik hem een kusje geef op zijn mond en hem verliefd aan kijk. Ik sla mijn armen om hem heen en laat ze langzaam afzakken naar zijn middel. Mijn gezicht laat ik rusten in zijn nek waar ik hem af en toe een kusje geef. Het voelt weer zo fijn om samen met hem te zijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.