• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Tuurlijk, Blaine.' glimlacht Kurt en hij haalt de verband eraf. Gelukkig doet hij het voorzichtig, want de dokter doet het wat ruwer, dat het wel pijn doet. Als het verband er af is bekijkt Kurt mijn handen en zucht even. 'Het spijt me' zeg ik zachtjes, waarnaar ik zijn gezicht heb gezien en sla mijn ogen neer.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesy Brown
    'Ik denk een caramel macchiato, en jij?' Ik drink letterlijk alles waar caffeine inzit, maar niks verslaat caramel macchiato. Ik loop met Quinn naar mijn auto. Hij is al een paar jaar oud, maar ik vind hem mooi. Het is een mini cooper, met open dak. Alleen hier is het weer niet altijd goed genoeg voor een open dak.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kurt

    'Je hoeft je excuses niet aan te bieden, Blaine. Ik vind het gewoon rot dat je zoveel pijn hebt.' zeg ik waarna ik hem omhels. 'Het voelt gewoon verschrikkelijk dat je je handen zo kapot geslagen hebt, omdat je je zo rot voelde en dat ik je niet eens kon helpen.' zeg ik. Ik had dit hem graag bespaard, maar ik wist niet hoe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Je hoeft je excuses niet aan te bieden, Blaine. Ik vind het gewoon rot dat je zoveel pijn hebt.' zegt Kurt waarna hij me omhelst. 'Het voelt gewoon verschrikkelijk dat je je handen zo kapot geslagen hebt, omdat je je zo rot voelde en dat ik je niet eens kon helpen.' zegt Kurt. Ik duw hem een beetje van me af en kijk hem doordringend aan. 'Kurt, het is jouw schuld niet, het is mijn schuld. Ik moest niet gaan doorslaan' zeg ik streng en kijk hem aan, waarnaar ik me weer tegen hem aandruk en hem zoen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Ik ben niet zeker," Zei ik terwijl ik naast haar liep. "Misschien wel hetzelfde als jij, ik zal wel zien als ik er ben."
    De frisse buitenlucht deed me goed en was misschien wel net wat ik nodig had.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik ga even een film kijken. Ik reageer tijdens de pauzes wel (: ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    " echt wel" ik grijns naar hem en pak nog een broodje

    Baxk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik glimlach uiteindelijk weer en zoen hem terug. 'Zolang je me maar waarschuwt als je pijn hebt aan je handen.' zeg ik zodat ik daar rekening mee kan houden. Ik wil voor hem zorgen als hij dat nodig heeft. Daar draait een relatie tenslotte om. Natuurlijk doe ik dat ook maar al te graag voor hem.

    Finn

    Ik glimlach lief naar haar en bedenk me dan ineens wat. 'Ik krijg ineens zo'n rare gedachten ineens.' zeg ik waarna ik Rachel onderzoekend aan kijk. 'Op één of andere manier heb ik zin in een feestje.' grijns ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ikkijk hem grijnzend aan. " jaaaaaaa party rock! Roep ik hard


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik begin te lachen om Rachel. 'Het is wel een goed idee, aangezien we al zoveel hebben meegemaakt en iedereen is wel toe aan iets leuks.' zeg ik. 'Maar we hebben twee problemen..' zeg ik terwijl ik Rachel aan kijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Zolang je me maar waarschuwt als je pijn hebt aan je handen.' zegt Kurt. Ik grijns ondeugend naar hem en knik langzaam. 'Jij bent veel beter, dan mijn dokter, Kurt' zeg ik glimlachend en duw hem zachtjes tegen de muur en druk mijn lichaam tegen de zijne en zoen hem liefdevol.

    (Ik zeg het maar alvast. ^^ Morgen kom ik rond 15:00 online. (: Dan weet je dat. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik kijk hem aan " whats up" grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Hij duwt me zachtjes tegen de muur en drukt zijn lichaam tegen de mijne en zoent me daarna liefdevol. 'Misschien moet ik je voortaan dan maar verzorgen.' zeg ik lachend met een wenkbrauw-wiebel. Ik sla mijn armen om zijn blote lichaam en druk mijn lippen vol passie op de zijne.

    Finn

    'Nou,' begin ik terwijl ik mijn hand op de hare legt. 'Om te beginnen heb ik geen idee waar ik moet beginnen om een feest te geven. Ik bedoel, ik heet geen Sebastian, Santana of Puckerman.' zeg ik. Zij zijn daar allemaal heel erg goed in. 'Wacht, jij hebt weleens een feest gegeven bij jou thuis. Weet je dat nog?' vraag ik lachend. 'En het tweede probleem is dat Blaine en Kurt er dan ook bij moeten zijn. Maar Blaine ligt in het ziekenhuis, dus.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik. " je roept bij glee " feest bij mij vanavond met drank" dan kooop je een drankvooraad, mijn vaders maken hapjes en klaar. Muziek erbij und klaar" ik kijk hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Misschien moet ik je voortaan dan maar verzorgen.' zegt Kurt lachend met een wenkbrauw-wiebel. 'Met alle plezier, Kurt' zeg ik grijnzend. Hij slaat zijn armen om mijn blote lichaam en druk zijn lippen vol passie op de mijne. Ik beantwoord zijn zoen en kijk hem dan verliefd aan, waarnaar ik naar zijn nek toe ga en hem een zuigzoen geef. 'Zo nu zien mensen dat je van mij bent' zeg ik lanchend.


    One Who Travels A Higher Path.