• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    'Dat weet ik, ik geloof je.' zeg ik nog altijd glimlachend. Hij begint weer kusjes te geven overal op mijn gezicht en als laatste op mijn lippen. Ik laat mijn hand uiteindelijk uit zijn haren vallen en sla mijn arm om zijn schouders.

    Finn

    'Ik ben altijd lief.' grijns ik en kijk even rond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesy Brown
    'dat is wel waar,' zeg ik lachend. 'Ik vind trouwens wel dat jij een geweldig leuke kledingstijl hebt,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    "Dankje," Glimlachte ik. "Jou kleren zijn ook best leuk eigenlijk."
    Ik lachte opgewekt.
    "Zin om wat leuks te gaan doen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    'Dat weet ik, ik geloof je.' zegt Kurt nog altijd glimlachend. 'Zullen we douchen?' vraag ik en wiebel met mijn wenkbrauwen. 'Aangezien ons witte goedje aan ons kleeft' zeg ik lachend en kijk hem met pretlichtjes aan.

    (Ik moet eten! Kom zo terug! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesy Brown
    'altijd, alles is beter dan school,' Ik lach. 'maar als je nu bedoelt, dan wil ik me eerst omkleden. Is dat goed?' Op school het uniform dragen, maar buiten school vind ik een beetje ver gaan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    "Ja doe maar, ik wacht hier dan wel," Glimlachte ik. "Wat wil je gaan doen trouwens?"
    Ik kruiste mijn armen voor mijn borst en keek haar afwachtend aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik begin te lachen en ga weer hem af. 'Ja, gelukkig heb je ook nog een douche in je kamer.' zeg ik waarnaar ik zijn arm pak, en hem voorzichtig de douche in trek. Ik zet het water aan en laat het over onze lichamen glijden.

    [smakelijk! (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesy Brown
    'eerlijk maakt dat me geen ene bal uit. Zolang we hier maar weg gaan, maar ik heb wel een sterke behoefte aan caffeine. Dus misschien kunnen we koffie gaan halen. Ik ga me even omkleden, oké?' Ik wacht niet op een antwoord, en loop naar mijn kluisje, waar mijn reserve outfit ligt. Ik ren naar de kleedkamer en kleed me om. Als ik klaar ben, loop ik weer naar Quinn's kluisje.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    "Oewh, leuk jurkje." Glimlachte ik goedkeurend. "We kunnen altijd naar starbucks gaan?"
    Ik hield wel van de koffie uit starbucks en het rook er altijd zo goed.
    "Tenzij je iets anders wilt natuurlijk."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    'dankje,' ik glimlach even.'Starbucks is prima, dan koop ik gelijk zo'n grote chocolademuffin, daar heb ik nu echt zin in. Nemen we jouw auto of de mijne?' vraag ik dan. Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik helemaal verslaafd ben aan chocolade, en aan muffins, dus een chocolademuffin is voor mij net paradijs.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    Hij begint te lachen en ga van me af. 'Ja, gelukkig heb je ook nog een douche in je kamer.' zegt Kurt en ik grinnik. Hij pakt mijn arm beet en trekt me voorzichtig de douche in. Hij zet het water aan en laat het over onze lichamen glijden. 'Kurt, wil je misschien mijn verband eraf halen?' vraag ik twijfelend en kijk hem aan. 'Anders wordt het nat en later kan je toch weer nieuwe verband zetten' glimlach ik zwakjes.

    (Ik ben er weer! Dankje! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Vertrouw je mij nog achter het stuur?" Vroeg ik lachend en dacht terug dat ik vorige keer bijna een andere auto had geramd. "Hmm, chocolade, nu heb ik er ook zin in."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Tuurlijk, Blaine.' glimlach ik terwijl ik voorzichtig zijn verband er af haal omdat ik bang ben dat ik hem pijn doe. Als het verband er af is bekijk ik zijn handen en zucht ik even. Het ziet er vreselijk uit, en ik vind het vreselijk om te zien hoeveel pijn Blaine heeft.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesy Brown
    ' ik rijd wel,' zeg ik lachend. 'ben je klaar om te gaan of moet je nog iets doen?' Ik vraag me af wat er nu in de les gebeurd, maar al snel realiseer ik me dat dat me niet kan schelen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    "Ik ben klaar," Glimlachte ik en stopte met leunen tegen mijn kluisje. "Welke koffie ga jij nemen?"
    Ik haakte mijn arm in bij haar en keek haar nieuwsgierig aan terwijl ik voor mezelf alvast nadacht.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.