• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

- Damien Smith : WhiteLips

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

Kurt

Als ik al het zeep van mijn lichaam gespoeld heb, zie ik dat Blaine me bekijkt en draai ik me om naar hem. Net als ik er iets van wil zeggen schieten mijn ogen omlaag en begin ik te glimlachen. Vandaar dus. Ik loop langzaam naar hem toe en laat mijn vingers over zijn borst naar beneden glijden. Ik laat mijn vingers net boven zijn stijve hangen om hem een beetje te plagen.

[Ja, dat is echt origineel en leuk! (: ]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Blaine Anderson:

Kurt is klaar met zichzelf afspoelen en draait zich om naar me. Hij loopt langzaam op me af en laat zijn vingers over mijn borst glijden naar beneden. Hij houdt zijn vingers net boven mijn stijve hangen en ik kreun zachtjes. 'Kurt' zeg ik schor en kijk hem verlangend aan. 'Ik wil je' zeg ik zachtjes en kijk hem nog steeds verlangend aan.

(Dankje en ik heb nog een ideetje, maar dat hou ik voor mezelf, strakjes post ik daar mijn personage, dan waarschuw ik je even om te kijken wat ik heb. (: )

One Who Travels A Higher Path.

Kurt

Ik lach zachtjes en druk mijn lippen op de zijne en haal mijn hand daar weg. Ik druk mijn onderlichaam tegen de zijne aan en ook bij mij begint het te kriebelen in mijn onderbuik, waardoor er een zachte kreun uit mijn lippen ontsnapt. Ik plaats mijn lippen in zijn nek en druk daar een paar kleine kusjes.

[Oké, is goed! Ben benieuwd! (: ]

Blaine Anderson:

Hij lacht zachtjes en drukt zijn lippen op de mijne en haalt zijn hand bij mijn stijve weg. Hij drukt zijn onderlichaam tegen de mijne en ik hoor hem zachtjes kreunen, waardoor ik glimlach. Ik kan hem zo makkelijk opgewonden krijgen. Hij plaats zijn zachte lippen in mijn nek en drukt daar kleine kusjes. Ik kreun zachtjes en druk hem redelijk ruw tegen de muur en zoen hem vol op zijn mond, terwijl ik mijn onderlichaam redelijk hard tegen de zijne aandruk. 'Sorry, Kurt. Ik kan je gewoon niet weerstaan' zeg ik hees en zoen hem weer verder.

(Hihi! (: )

[ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 18:52 ]

Kurt

Hij duwt me ruw tegen de muur en zoent me vol op mijn mond terwijl hij zijn onderlichaam best hard tegen de mijne aandruk. 'Sorry, Kurt. Ik kan je gewoon niet weerstaan.' zegt hij hees waarnaar hij me weer verder zoent. Ik voel dat ik door zijn actie alleen nog opgewondener wordt en dat ik ook een stijve krijg. 'Ik kan jou ook niet weerstaan.' fluister ik opgewonden in zijn oor waarnaar ik mijn onderlichaam tegen de zijne aan wrijf.

Blaine Anderson:

'Ik kan jou ook niet weerstaan.' fluistert Kurt opgewonden in mijn oor waarnaar hij zijn onderlichaam tegen de mijne aan wrijf. Ik geef kusjes in zijn nek, waarnaar ik een baan maak van kusjes richting zijn onderbuik. Ik twijfel even en geef dan toch maar een kusje op zijn eikel. Waarnaar ik boven zijn stijve, kusjes blijf geven en mijn handen voorzichtig over zijn heupen heen wrijf. Ik had voor nu geen pijn aan mijn handen.

Kurt

'Oh Blaine,' zucht ik opgewonden als hij me een kusje geeft op mijn eikel. Ik kan amper op mijn benen blijven staan als hij me boven mijn eikel kusjes blijft geven. Ik blijf goed tegen de muur aangeleund staan, voor het geval dat ik uit genot door mijn knieën zak en zucht genietend.

Blaine Anderson:

'Oh Blaine,' zucht Kurt opgewonden. Dus hij vond het lekker, dat ik dat deed? Hij zucht genietend, terwijl ik hem kusjes blijf geven boven zijn stijve. Ik twijfelde of ik het moest doen. Het was wel mijn eerste keer en nieuwe dingen proberen kon geen kwaad, toch? Ik ging goed op mijn knieën zitten en keek hem even aan. Daarna gaf ik weer een kusje op zijn eikel, waarnaar ik meerdere gaf rond zijn lengte, af en toe gaf ik een likje om hem gek te maken van verlangen. Daarna zuig ik zachtjes op zijn eikel en gaf weer kusjes en likjes.

[ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 19:25 ]

Kurt

Ik begin langzamerhand helemaal gek te worden van verlangen en ik krijg de neiging om het uit te schreeuwen. Maar dat deed ik maar niet, voordat iemand me zou horen. 'J-je maakt me helemaal gek, B-blaine' zeg ik met een trillende stem. Het gevoel in mijn onderbuik voel ik nu in mijn hele lichaam, vooral het gedeelte waar Blaine me aanraakt. Hij maakt me echt helemaal gek.

Blaine Anderson:

'J-je maakt me helemaal gek, B-blaine' zegt Kurt met een trillende stem. Dus hij vind het lekker. Ik grijns en ging door. Ik nam hem nu in mijn mond en begon zachtjes te zuigen en eraan te likken. Ik maakte express een paar smakgeluidjes, dat het misschien nog opgewonder wordt. Ik vond het zelf wel spannend om zo genomen te worden en ik vond het zelf ook wel lekker om dat te doen. Eerst dacht ik dat ik dat niet zou doen, maar bij Kurt wou ik het wel. Alleen bij hem wou ik het doen en bij niemand anders. Bij Kurt wou ik alles doen en hij is mijn ware liefde in mijn leven.

(Ik heb mijn personage gezet! (: Dan kan je even kijken. ^^)

Kurt

Ik begin zwaar te ademen en ik kan volgens mij niet opgewondener worden dan dat ik nu ben. Ik kreun uit verlangen en voel dat het niet lang meer gaat duren voordat ik ga komen. 'B-blaine, ik ga zo komen.' kreun ik, om hem te waarschuwen.

[Oeh, ik ga meteen even kijken. ^^]

[ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 19:54 ]

[Love it!! (: Heb er nu al zin in, haha ^^]

Blaine Anderson:

Ik hoor hem zwaar ademen en kreunen uit verlangen. 'B-blaine, ik ga zo komen.' kreun Kurt, vast om me te waarschuwen. Eigenlijk was ik benieuwd hoe het zou smaken en ik vond het zoizo spannend. 'Kurt, je kan gewoon klaarkomen in mijn mond' zeg ik hees. Waarnaar ik weer hem in mijn mond doe en begin te zuigen en te likken.

(Aah, dankje! :3 haha, ik heb er ook al zin in! Onze personage's gaan zoizo elkaar ontmoeten. :Y))

Kurt

Nadat hij dat gezegd had hield ik me niet langer in en kwam ik klaar in zijn mond. Hijgend laat ik mezelf op de grond zakken en sluit ik mijn ogen even om bij te komen. Dat was echt geweldig. Al snel kruip ik deze keer naar hem toe en doe ik hetzelfde als dat hij bij mij deed. Ik begin met kusjes te geven rondom zijn stijve en daarna lik ik een paar keer en blijf ik kusjes geven.

[Ja, inderdaad! Doen we :3]