• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [lolz ik heb haar tot net overm ijn kin en toch zit het in een staart strak naar achteren voor optreden ahahah. over een paar minuten ga ik]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik sla mijn arm om haar heen en glimlach naar haar.
    'Ik ben zo trots op je.' zeg ik gemeend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ben er weer! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Yeaah (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik kan het ook maar amper geloven dat jij mijn vriend ben.' zegt Kurt en kijkt me met een gelukkig glimlach aan. Zijn hand plaats hij in mijn nek en hij zoent me weer teder. 'Ik heb zo'n geluk met jou.' glimlacht Kurt. Ik glimlach en geef een kusje op zijn neus. 'En ik heb ook zo'n geluk met jou, Kurt' zeg ik gelukkig en druk hem tegen me aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Hij drukt zich tegen me aan en ik geniet van het lichaamscontact. Mijn armen sla ik mijn zijn middel zodat ik hem zo tegen mij aangedrukt kan houden. 'Samen kunnen we gewoon alles aan,' glimlach ik dolgelukkig. Blaine maakt me zo zelfverzekerd, hij geeft me zo'n speciaal gevoel. 'Echt alles.' zeg ik glimlachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij slaat zijn armen om mijn middel en drukt me tegen hem aan. 'Samen kunnen we gewoon alles aan,' glimlacht Kurt dolgelukkig. 'Echt alles.' zegt hij glimlachend. Ik kijk hem met mijn bruine ogen aan en glimlach gelukkig. 'Als er ooit weer iets vreselijks gebeurd, blijf ik bij jou en gaan we samen het verwerken, inplaats van in mijn eentje' zeg ik en zoen hem op zijn zachte lippen.

    (Heey, ik zag dat je ook mee deed met Boarding School, ik ook! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Daar houd ik je aan, Blaine Anderson.' zeg ik waarnaar ik hem streng aan kijk maar al snel weer lach. Ik kan onmogelijk streng voor hem zijn. Zodra ik dan weer in zijn bruine ogen kijk ben ik alweer verkocht. 'Ik wil ook niet dat je het voor jezelf houd. Dus als je ooit nog aan Alexys moet denken, of wat dan ook wil ik dat je het tegen mij verteld.' zeg ik al weer iets serieuzer terwijl ik over zijn rug wrijf met één hand.

    [Oh echt?? Wat leuk! (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Begrepen, Kurt. Maar ik wil liever aan jou denken' zeg ik met een wenkbrauwwiebel en zoen hem teder. 'Goed, Kurt. Vanaf nu vertel ik alles ana je, wat me dwars zit' zeg ik en kijk hem blij aan.

    (Ja, het leek me een leuke idee! Dus ik dacht ik schrijf me maar in en opeens zag ik jou naam tussen staan. XD LOL Ik ben trouwens bezig met de personage alleen moet de reden nog verzinnen, waarom ze op de kostschool moet. -.-)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Gevleid giechel ik als hij zegt dat hij liever aan mij wilt denken. Ik glimlach en knik. 'Mooi, dat zou ik ook altijd doen.' zeg ik gemeend waarnaar ik mijn hand even van hem los laat om mijn natte haren naar achteren te strijken, zodat het niet in mijn gezichtsbeeld valt. ineens valt mijn oog op het rekje waar ik een fles shampoo zie staan. Ik pak het glimlachend en masseer het in zijn haren. Hij moet zijn handen laten rusten, en ik vind het stiekem leuk om zijn haren te doen.

    [Ja, dat is inderdaad lastig. Ik had gelukkig mijn redenen al snel verzonnen, haha. Als je hulp nodig hebt moet je het maar zeggen! (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Mooi, dat zou ik ook altijd doen.' zegt Kurt en strijk zijn natte haren uit zijn gezicht. Hij pakt een fles shampoo en zeept mijn haren in. Ik moet lachen en laat hem maar zijn werk doen. Ik duw mijn onderlichaam tegen de zijne en glimlach ondeugend. 'Je moet dan ook mijn lichaam ook wassen, vanwege mijn handen' zeg ik zwoel en kijk hem aan.

    (Haha, dankje! Als ik echt niet meer uitkom, vraag ik het aan je! (: Ik vind drank, roken, drugs en ruzie een beetje onorgineel omdat iedereen hem al heeft, weetje. Ik zoek liever een reden, wat echt orgineel is. XD Maar dat is vaak moeilijker! D: )

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 17:45 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik begin te lachen en trek mijn wenkbrauw op. 'Het moet maar.' glimlach ik speels. Ik begin daarna met langzame bewegingen zijn hele lichaam in te zepen en als ik klaar ben zoen ik hem weer vol op zijn mond. 'Zo goed?' vraag ik lachend.

    [Mhmm. Heb je gelijk in, ja. Succes! (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij begint te lachen en trekt een wenkbrauw op. 'Het moet maar.' glimlacht Kurt speels. Hij begint me langzaam in te zepen op mijn lichaam, waarna ik zachtjes kreun en als hij klaar is, zoent hij me vol op mijn mond. 'Zo goed?' vraagt hij lachend en ik knik. 'Ja, helaas kan ik jou niet inzepen' zeg ik met een pruillip en ga even onder water staan, waarnaar de zeep van mijn lichaam en haren wegspoelt.

    (Dankje! ^^ Zou het eigenlijk orgineel zijn, als ze zelf daar naar toe wilt, omdat ze op gewone scholen heel erg gepest werdt? Komt nu opeens in me op. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik giechel zachtjes en begin mijn eigen haren in te zepen. 'Misschien een andere keer.' zeg ik met een wenkbrauwwiebel. Als ik mijn haren voldoende ingezeept heb, is mijn lichaam aan de beurt. Daarna stap ik ook onder het water zodat al het zeep uit mijn haren en lichaam spoelt.

    [Ja, dat is wel een hele originele reden! Want de meesten worden gedwongen, en dat is wel leuk. Nja, niet dat ze gepest werd, maar gewoon omdat je zoiets niet zovaak ziet. XD]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 18:07 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij giechelt zachtjes en begin zijn eigen haren in te zepen. 'Misschien een andere keer.' zegt Kurt met een wenkbrauwwiebel. Hij begint daarna met zijn lichaam in te zepen en spoelt zich af. Intussen kijk ik toe en hoe hij zich afspoelt. Ik glimlach, wat hou ik toch van hem. Ik bekijk hem nu van top tot teen en bedenk me dat hij echt mooi is. Zonder het te beseffen wordt ik weer opgewonden en voel dat ik een stijve krijg.

    (Is goed, dan doe ik dat! (: Ja en ik doe het zo, ze wilt vluchten van haar pesters enzo, dus wilt ze weer een nieuwe leven opbouwen. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.