• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [Ik ga even eten halen, en opeten. Moet ook gebeuren, haha. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet eten! Kom zo terug, dan ga ik weer lekker reageren! :Y) En vooral mijn meisje en jouw jongen! ^^ Hihi. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Blaine Anderson:

    Hij kwam klaar in mijn mond en ik voelde hoe het witte goedje in mijn mond belande. Het was warm en kleverig en ik slikte het door. Het smaakte vreemd, maar wel lekker. Ik zag dat Kurt op de grond liet zakken en ik zag dat hij even bij kwam. Ik ging ook zitten op de grond en al snel zag ik dat hij op me af kwam. Hij begon kusjes te geven rond mijn stijve en likte een paar keer over mijn stijve heen en bleef kusjes geven. Ik kreunde zachtjes. ‘Kurt, als je het niet wilt doen, dan begrijp ik het wel’ zeg ik bezorgd en kreunde tegelijktijd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik stopte even en kijk hem aan. 'Jawel, ik wil dit proberen.' zeg ik. Eigenlijk ben ik er nu wel benieuwd naar en natuurlijk wil ik Blaine ook heel graag verwennen. Ik begin hem weer kusjes te geven rondom zijn stijve en begin daarna eerst zachtjes te zuigen. Als ik er een beetje aan gewend ben begin ik iets harder te zuigen. Mijn handen plaats ik rondom zijn middel.

    [Yay, hahaha. Dat dacht ik dus ook meteen. ^^
    Hoop wel dat ze snel beginnen.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij stopt even en kijkt me aan. 'Jawel, ik wil dit proberen.' zegt Kurt en geeft me weer kusjes rond mijn stijve. Ik ga liggen en sluit mijn ogen. Ik voel dat hij zachtjes begint te zuigen. Ik kreun zijn naam en een tinteling gaat door me heen. Hij begint harder te zuigen en ik kreun wat harder. Hij plaats zijn handen om mijn middel.

    (Hahaha, zelfde gedachte, dus! ^^ Maar is goed! (nerd) ja, want ik heb er nu al zin in! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Blaine kreunt redelijk hard, dus ik neem aan dat hij het lekker vindt. Ik neem nu zijn geslachtsdeel helemaal in mijn mond en ik begin weer te zuigen. En af en toe streel ik met mijn tong zijn eikel.

    [Haha, ik ook. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat hij mijn stijve helemaal in zijn mond neemt, waardoor ik weer kreun. Er komt een genot door me heen en ik hijg zachtjes, door de bewegingen wat Kurt maakt. Hij begint weer te zuigen en af en toe streelt hij met zijn tong over mijn eikel. Heel mijn lichaam tintelt door zijn aanrakingen en af en toe kreun ik zijn naam.

    (Zullen we dan doen, dat ze eerst gewoon elkaar leren kennen enzo en dat er elke keer wat tussen komt tussen hun. En dan pas uiteindelijk wat met elkaar hebben. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Af en toe hoor ik hem mijn naam kreunen. Ik laat mijn tong steeds sneller over zijn eikel gaan en ik begin steeds harder te zuigen. Ik begin ook een beetje heen en weer te bewegen zodat het lekkerder wordt voor hem.

    [Jaa! Dat er eerst lekker veel drama tussen ze komt. Is goed, want ik hou van drama. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat hij met zijn tong steeds sneller over mijn eikel heen gaat en hij begint ook harder te zuigen. Hij begint af en toe mijn stijve heen en weer te bewegen. 'Ooohh Kurt' Kreun ik hard, net niet roepend. Ik sluit mijn ogen dicht. 'J-je maakt mij ook helemaal g-gek en v-verlangend' zeg ik hees. Nu begint er een genot en tintelingen in mijn onderbuik te komen en ik hijg nu zwaarder.

    (Hahahhaah, weet ik toch! ^^ Is goed, dan doen we dat. :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlach tot hoever dat kan ik blijf verdergaan met waar ik mee bezig ben. Mijn bewegingen worden sneller, en sneller. Met mijn handen streel ik nu ook zijn rug zodat hij kippenvel krijgt. Ik vind het fijn om hem zo te verwennen, normaal gesproken zou ik hieraan niet eens durven te denken. Maar met hem vind ik het geweldig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij gaat veel sneller met zijn bewegingen en ik voel dat ik elk moment kan klaarkomen. De seks met hem is geweldig en hij zelf is geweldig. Ik wil alleen maar hem. 'Kurt, ik kan elk moment klaar komen' zeg ik kreunend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Kurt, ik kan elk moment klaar komen.' hoor ik hem kreunend zeggen. Even twijfel ik, maar uiteindelijk besluit ik hem gewoon klaar te laten komen in mijn mond. Ik ben er nu ook wel benieuwd na. Ik steek mijn duim even snel omhoog om te laten merken dat het goed is en blijf verder gaan met mijn bewegingen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zie dat hij zijn duim omhoog steekt, waardoor ik lachend mijn hoofd schud. Al snel voel ik dat hij met zijn bewegingen verder gaat en ik kreun. Al snel komt er een ontploffend gevoel in mijn onderbuik en ik kom kreunend klaar in zijn mond. Ik hijg zwaar en sluit even mijn ogen om bij te komen. Wat was dat heerlijk zeg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Hij komt kreunend klaar in mijn mond en ik slik het goedje twijfelachtig door. Raar genoeg is het helemaal niet zo smerig als ik dacht. Ik kruip bij hem en ga tegen hem aanliggen. Het water van de douche stroomt nog altijd door, maar ik sluit mijn ogen ook voor even en glimlach. Dit was geweldig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat Kurt tegen me aan gaat liggen en ik sla mijn armen rond hem heen. Ik kijk hem glimlachend aan en geef een kus op zijn lippen. 'Je bent geweldig' fluister ik en kijk hem gelukkig aan.


    One Who Travels A Higher Path.