• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Mijn hart gaat sneller slaan als ik zijn mobiel weer hoor afgaan. Ik heb geen idee hoe hij plots vijf meter verder komt. Ik kijk verbaasd naar Kyle als hij gewoon blijft zitten.
    "Irial, waar denk je aan?" vraagt hij.
    Ik laat mijn ogen even over hem heen glijden en dan naar de rinkelende mobiel verderop.
    "Dat je moet opnemen," zeg ik zachtjes. "Want dat het anders misschien erger wordt," voeg ik er ongerust aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Dat je moet opnemen. Want dat het anders misschien erger wordt." Zegt Irial ongerust.
    Ik slik even.
    "Ik durf niet..." Zeg ik met een piepende stem van angst. Het sloeg ineens over.
    "Straks- Nee, ik durf niet..." Zeg ik en draai mijn hoofd naar mijn mobiel.
    Ik kijk ernaar, maar doe niets. Ik wil het niet, ik wil het niet!
    Ik bijt op mijn lip en kijk dan naar Irial.
    "Echt niet."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Butler klinkt aanlokkelijk. Weet jij misschien hoelaat het is? Je mam vond me net zo leuk, en ik ben van plan dat zo te houden."
    Ik moet lachen als ze giechelt. Ik laat mijn ogen even over de kussens speuren, opzoek naar haar mobiel. Als ik het ding gevonden heb, kijk ik even op het klokje.
    "Half één," zeg ik zachtjes. Ik bekijk haar even. "En ik denk niet dat mijn moeder haar mening over je zal aanpassen. Ze mag dan wel katholiek zijn, conservatief is ze zeker niet. Ze weet wat ik voor je voel," voeg ik er fluisterend aan toe.
    Liefdevol druk ik mijn lippen op de hare.

    Irial

    "Ik durf niet Straks- Nee, ik durf niet... Echt niet."
    Ik zucht even en kijk hem doordringend aan. Wat moet ik zeggen om hem te overtuigen? Ik druk mijn lippen kort even op de zijne, om hem te helpen kalmeren.
    "Liefje, denk je niet dat hij veel kwader zal zijn na ettelijke telefoontjes die jij niet opneemt?" vraag ik zo rustig mogelijk.
    Als ik een beetje een correct beeld heb van die man, dan weet ik gewoon dat ik nu gelijk heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Half één. En ik denk niet dat mijn moeder haar mening over je zal aanpassen. Ze mag dan wel katholiek zijn, conservatief is ze zeker niet. Ze weet wat ik voor je voel."
    Ik grinnik zacht.
    "Zo lief."
    Ik druk mijn lippen op de zijne en lik even over mijn lippen terwijl ik hem verliefd aankijk.
    "Maar ik denk dat we nog niet zo ver zijn dat ze me naakt wil zien."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Ik ben nogal onzeker over mijn lichaam," verzeker ik hem lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial drukt zijn lippen even op de mijne.
    "Liefje, denk je niet dat hij veel kwader zal zijn na ettelijke telefoontjes die jij niet opneemt?" Vraagt hij rustig.
    Ik kijk naar hem.
    "Je- Je hebt gelijk." Zeg ik en vol tegenzin, zenuwen en angst sta ik op en loop naar mijn mobiel.
    De ringtone gaat opnieuw af als ik hem oppak van de grond.
    Met trillende handen neem ik op. "Kyle, hang nooit meer op op die manier, er kan in die tussentijd van alles gebeuren." Zegt mijn vader, boos maar toch geschrokken. "Kyle, verdomme wat is er toch met jou, je doet nooit zo!" Zegt hij dan. Ik durf niets te zeggen, ik kijk naar Irial maar kan geen woord uitbrengen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Zo lief. Maar ik denk dat we nog niet zo ver zijn dat ze me naakt wil zien. Ik ben nogal onzeker over mijn lichaam," zegt ze lachend.
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar eerder verbaasd aan. Vragend haal ik mijn schouders op.
    "Mary, meen je dat nou? Waarom? Je hebt geen grammetje vet te veel," verzeker ik haar.
    Ik begrijp echt niet waarom zij onzeker zou moeten zijn, ze heeft een heerlijk figuur, slanke lijn en knap gezichtje. Het kind kan zo op de cover van een tijdschrift.

    Irial

    "Je- Je hebt gelijk," zegt Kyle. Ik kijk toe hoe hij de telefoon die opnieuw begint te rinkelen opneemt. Er komt helemaal geen geluid uit zijn mond, en even ben ik bang dat zijn vader hem niet eens de kans geeft iets te zeggen. Ik loop naar hem toe en begeleid hem weer naar het bankje. Vervolgens trek ik hem op mijn schoot en hou hem stevig vast.
    "Het is oké," stel ik hem fluisterend gerust. "Gewoon rustig blijven."
    Ik druk een kusje op zijn wang en probeer de angst die zich van mij probeert meester te maken te onderdrukken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Mary, meen je dat nou? Waarom? Je hebt geen grammetje vet te veel."
    Ik voel dat ik even rood word, en wuif zijn compliment weg.
    "Dan nog, ik denk dat je moeder me liever met kleren aan ziet."
    Ik druk een kusje op zijn lippen en nestel me dichter tegen hem aan.
    "Wat zijn jouw plannen voor de rest van de week?" vraag ik zacht na een tijdje stilte.
    Ik frunnik wat aan het deken en denk na over Nashville. Ik heb er alles behalve zin in om hem achter te laten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial neemt me weer mee naar het bankje en trekt me op zijn schoot.
    "Het is oké. Gewoon rustig blijven." Zegt hij en drukt een kusje op mijn wang. Ik knik even zachtjes om wat hij zei.
    "P-Pap sorry, ik- Nee jij- Wij-" Ik kom niet uit mijn woorden.
    Ik pak Irials hand en knijp erin, ik kan niet nadenken.
    Mijn vader blijft stil aan de andere kant.
    Ik weet het echt niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Dan nog, ik denk dat je moeder me liever met kleren aan ziet. Wat zijn jouw plannen voor de rest van de week?"
    Ik zucht even en haal mijn schouders, het enige dat ik al zeker weet is dat ik haar ga missen. Alleen heb ik geen zin er melodramatisch over te gaan doen.
    "Veel trainen, denk ik," zeg ik zachtjes.
    Op het ijs kan ik namelijk al mijn emoties kwijt, altijd al gekunnen. Volgens mij zal ik ook heel wat af te reageren hebben, wetend dat ik er niet voor haar kan zijn. Onbewust trek ik haar wat dichter tegen me aan en druk een kusje op haar voorhoofd.

    Irial

    "P-Pap sorry, ik- Nee jij- Wij-"
    Ik blijf even stil zitten, tot ik merk dat hij echt niet uit zijn woorden komt. Voorzichtig wrijf ik over zijn rug.
    "Diep ademhalen," probeer ik hem er door te sleuren. "Denk eerst na wat je wilt zeggen."
    Ik trek hem wat dichter tegen me aan en streel zijn onderrug.
    Ik vind het vreselijk hem zo te zien, maar hij moet het uit praten met zijn vader. Kyle is veel zachter van aard dan ik, hij heeft zijn familie nodig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Veel trainen, denk ik."
    Ik zucht even en sluit mijn ogen wanneer hij zijn lippen op mijn voorhoofd drukt.
    "Als ik geld had gehad, kocht ik zo een derde ticket zodat je meekon," fluister ik.
    Ik kijk hem even aan en druk een kusje op zijn lippen.
    "Maar eerlijk gezegd ben ik wel blij dat Charlie meegaat. Het lijkt alsof ik nog amper tijd met haar doorbreng, sinds al die miserie met Michael."
    In mijn hoofd verwens ik de jongen nog wat, maar dat ga ik hem niet luidop vertellen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik voel Irial overm ijn rug wrijfen.
    "Diep ademhalen. Denk eerst na wat je wilt zeggen." Zegt hij en trekt me dichter tegen zich aan, hij streelt mijn onderrug.
    Ik kijk Irial aan, ik weet het echt niet.
    Ik bijt op mijn lip. "Wat wilde je zeggen, Kyle?" Hoor ik mijn vader, nog steeds ietwat boos zeggen, maar op een andere manier dan net.
    Ik ga met mijn hand door mijn haar en zuch even. Ik zet mijn mobiel op luidspeaker. "Sorry van mijn toon net, maar u moet begrijpen dat ik van Irial houd en dat dat wederzijds is. Je hoorde net toch wat hij zei, en dat meende hij." Ik voel een traan over mijn wang gaan.
    "Ik wil gewoon dat jij Irial ook mag, en dat wil hij zelf ook. Er is toch geen reden om zo te doen?" Vraag ik dan.
    "Kyle, hier hebben we het al over gehad." Zegt mijn vader streng. "Nee, dat hebben we niet. Niet goed in iedergeval." Zeg ik en bijt op mijn onderlip.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Als ik geld had gehad, kocht ik zo een derde ticket zodat je mee kon. Maar eerlijk gezegd ben ik wel blij dat Charlie meegaat. Het lijkt alsof ik nog amper tijd met haar doorbreng, sinds al die miserie met Michael."
    Ik blijf stil even liggen. Zonder het waarschijnlijk zelf te beseffen, heeft ze me op een idee gebracht. Maar ik kan het niet alleen. Charlotte zal maar even moeten meespelen.
    "Je bent een geweldige vriendin, Mary," zeg ik zachtjes.
    Ik vind het heel mooi hoeveel geduld ze met haar heeft, hoe zacht ze met haar kan omgaan.
    Ik druk een liefdevolle kus op haar Mary's lippen en neem er alle tijd voor, nu het nog kan.

    Irial

    "Sorry van mijn toon net, maar u moet begrijpen dat ik van Irial houd en dat dat wederzijds is. Je hoorde net toch wat hij zei, en dat meende hij. Ik wil gewoon dat jij Irial ook mag, en dat wil hij zelf ook. Er is toch geen reden om zo te doen?"
    Ik trek een wenkbrauw op als zijn vader aangeeft dit onderwerp al besproken te hebben. Even wense ik dat de telefoon niet op luidspreker stond. Ik voel me een beetje een indringer. Misschien is dit iets waar hij het beter met zijn vader alleen over heeft, zonder dat ik zit te luistervinken.
    "Nee, dat hebben we niet. Niet goed in iedergeval."
    Nerveus laat ik mijn tong over mijn piercing gaan. Ik wil eigenlijk best wel weten waarom zijn vader zo'n hekel aan me heeft, want ik begin zo'n beetje de indruk te krijgen dat het verder gaat dan die keer dat ik mezelf tussen hem en Kyle geplaatst heb op school. Tegelijk ben ik er doodsbenauwd voor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Je bent een geweldige vriendin, Mary."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ach, ik doe wat iedereen doet," wuif ik het stilletjes weg.
    Wanneer ik zijn lippen op de mijne voel, glimlach ik tegen de zijne aan en kus hem teder terug. Mijn vingers glijden even door zijn haren en mijn lichaam drukt wat dichter tegen het zijne. Het laatste waar ik momenteel aan denk, is hem loslaten. Ik wil het gewoon niet, nu niet, nooit.
    Na de kus lik ik even over mijn lippen en kijk hem blozend aan. Een verliefde glimlach op mijn lippen en mijn blik boort zich in de zijne. Ik kan een giechel niet onderdrukken, en bijt op mijn lip om het tegen te houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik merk dat Irial niet zo goed gaat.
    "Pap? Kan dit thuis alsjeblieft?" Smeek ik bijna.
    Ik hoor een zucht. "Goed Kyle, na school-" "Meteen naar huis." mompel ik.
    "Tot straks." Zeg ik zuchtend en hang op.
    Ik kijk naar Irial. "Sorry." Zeg ik dan en haal mijn hand door zijn haar.
    "Mijn vader weet gewoon niet wat hij wil, wat hij zegt." Ik bijt op mijn onderlip. "Hij denkt dat je een slechte invloed op mij hebt."
    Ik pak zijn hand vast. "Maar dat heb ej helemaal niet."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Haar vingers glijden door mijn haren. Het voelt aangenaam. Na de kus blijft ze me gelukkig vast houden, stevig tegen zich aan. Ik zou nergens anders willen zijn. Ik laat mijn hand over de kussens dwalen, op zoek naar die van haar. Als ik haar zachte hand gevonden heb, verstrengel ik mijn vingers met de hare. Ondertussen kijk ik toe hoe ze haar lippen likt en me vervolgens met een oogverblindende glimlach aankijkt. Ik lach zachtjes als ze op haar lip bijt en een schattig geluid probeer te smoren.
    "Hé, heb ik jou al eens keer niet eerder gezien hier?" vraag ik met een flirterige grijns.
    Ik druk een kusje op haar lippen en kijk haar lachend aan. Op dit eigenste moment voel ik me zielsgelukkig.

    Irial

    "Sorry. Mijn vader weet gewoon niet wat hij wil, wat hij zegt. Hij denkt dat je een slechte invloed op mij hebt. Maar dat heb je helemaal niet."
    Ondertussen zit ik als een gek op mijn piercing te zuigen. Het kalmeert me niet eens. Ik zucht even en slik de woorden die ik wil uitspreken weer weg.
    "Kyle, ik-" Ik schud mijn hoofd even. "Je spijbelt, omwille van mij. Je hebt ruzie met je vader, omwille van mij. We hebben seks op openbare plaatsen. Je vader heeft een punt."
    Met een steek in mijn ego geef ik die laatste zin luidop toe. Het lijkt plots zo duidelijk. Ik weet niet in hoeverre zijn vader weet wat we allemaal uit spoken, maar hij heeft vast zo zijn vermoedens. Ik héb een slechte invloed op Kyle, ookal heb ik alleen het beste met hem voor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.