• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Een chickflick, ik knijp nog liever om de vijf minuten mijn ogen dicht dan dat ik naar die romantische rommel kijk."
    Ik knik goedkeurend en grinnik zachtjes.
    "Dat bevalt me dan weer, geen chickflicks."
    Wanneer ik mijn ogen weer richt op het scherm komt er net zo'n stuk. Normaal zou ik ze doorspoelen, helemaal niets heb ik met deze te perfecte stukken. Zo is het in het echt nooit. Van de tafel pak ik mijn glas water en zet hem tegen mijn lippen. Het vocht drink ik met flinke teugen weg. De iboprofen doet tot mijn vreugd zijn werk erg goed. De pijn in mijn been lijkt wat verdoofd, het geklop houdt aan maar is wel minder geworden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Dat bevalt me dan weer, geen chickflicks."
    "Hm," antwoord ik een beetje afwezig. Ik hoor hem wel, maar ben te diep in de film gezogen om echt te antwoorden nu. Een van de personages, Wolverine's geliefde vertelt het verhaal van De Maan en haar geliefde Kuekuatsheu. Ik vind het best wel intrigerend. Even vergelijk ik mezelf met Trickster, die De Maan van Kuekuatsheu wil stelen. Ik grinnik zachtjes als ik me Jessica's gezicht weer voor de geest haal.
    Als Wolverine de naam als "Koo-koo-ka-choo" uitspreekt, barst ik in lachen uit. Tja, ik leef me nu eenmaal nogal in films. Als klein kindje zat ik steeds naar de tv te schreeuwen dat "Ursula met de prins gaat trouwen en Ariël zich moet haasten!"
    "Sorry," grinnik ik naar Michael toe.
    Ik laat mijn kin weer op mijn knieën rusten en kijk met een glimlach verder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mijn topics]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ja, daar dan."
    Er schiet een elektrische stoot door mijn onderbuik als ze haar benen om me heen klemt. Een kreun verlaat mijn mond.
    Ik glimlach tegen haar lippen aan als ze me een kusje geeft en staar in haar mooie kijkers. Als mijn opwinding toe neemt, moet ik tegen mijn wil in even mijn ogen sluiten. Ik leg mijn gezicht in haar hals en druk er kleine kusjes. Ik hoop maar dat ik het nog even uithoud, want ik heb geen zin om er nu al een eind aan te laten komen. Ik geniet er echt van.
    "Mary," zucht ik tegen haar zachte huid aan.



    Mary

    Ik zucht opgewonden wanneer ik zijn lippen in mijn hals voel.
    "Mary."
    Ik giechel even en neem zijn gezich in mijn handen om er een liefdevolle kus neer te planten.
    "Hmm, Arion," fluister ik goedkeurend.
    Met een verliefde blik -ik betwijfel of die ooit nog verdwijnt- kijk ik hem in de ogen en druk kleine kusjes op zijn lippen. Ik kantel mijn heupen een beetje om hem dieper te voelen, en voel mijn hele lichaam tintelen. Ik kreun zacht zijn naam wanneer een nieuwe golf van opwinding door mijn lichaam raast.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Hmm, Arion."
    Ik ril van haar gefluister. Lachend beantwoord ik haar klein kusjes. Ik kreun als ik plots voel hoe ik dieper kom. Als ze mijn naam kreunt moet ik aan mezelf bekennen dat het niet lang meer zal duren nu. In een vlaag van opwinding, druk ik mijn lippen opnieuw in haar hals en bijt er zachtjes in. Mijn handen banen zich opnieuw een weg over haar lichaam, zover ik reiken kan. Nog steeds voorzichtig met het meisje onder me, ga ik iets sneller. Ik kus me een weg terug naar haar gezicht en kus haar vurig. Mijn hand rust op haar bil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Zijn lippen kriebelen weer in mijn hals en ik kreun wanneer hij er zacht in mijn huid bijt. Ook zijn handen maken me weer gekker dan ik al ben. Ik voel langzaam mijn hoogtepunt naderen, hoewel ik mijn lichaam beveel het uit te stellen, maar wanneer hij het tempo wat opvoert, weet ik dat het tevergeefs is. Liefdevol en passioneel beantwoord ik zijn kus en ik beweeg mijn heupen even mee op zijn ritme.
    "Arion, ik-" fluister ik nog zacht voor een kreun mijn zin onderbreekt en ik trillend mijn orgasme bereik.
    Ik verstrengel onze vingers in een hand, en lig trillend onder hem te genieten, terwijl ik mijn ogen met een glimlach even sluit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik weet dat het een verloren zaak is het te proberen tegen houden als Mary haar heupen begint mee te bewegen.
    "Arion, ik-"
    Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden, hoewel ik dan wel haar naam zou gebruikt hebben. Als ik haar voel trillen, heb ik het niet meer. Luid kreunend kom ik klaar. Ik hap naar adem terwijl ik nog even boven haar blijf hangen. Ik druk een kusje op haar lippen terwijl ze onze vingers verstrengelt. Als ik echt neer wil liggen, rol ik van haar af en ga naast haar liggen. Luttele seconden later heb ik haar al tegen me aan getrokken. Ik druk kusjes op haar voorhoofd terwijl ik wat op adem kom.
    "Ik heb kramp in mijn kontspieren," fluister ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kruip helemaal tegen hem aan, met een gelukzalige glimlach op mijn gezicht.
    "Ik heb kramp in mijn kontspieren."
    Even kijk ik hem aan, en grinnik.
    "Nou, dat is fijn om weten," zeg ik zacht.
    Verliefd kijk ik hem in de ogen en kus hem zacht op de lippen.
    "Het was perfect," fluister ik.
    Mijn hart gaat nog steeds snel tekeer als ik hem aankijk, en ik weet dat dit geluk is. Net een mijlpaal in je leven meegemaakt hebben, en kijken naar iemand die haast een deel van je is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Nou, dat is fijn om weten. Het was perfect."
    Ik streel zachtjes over haar wang terwijl ik haar aankijk. Vervolgens druk ik mijn lippen op de hare om ze de eerste minuten er niet af te halen.
    "Het was perfect met jou," zeg ik zachtjes.
    Ik had het voor geen geld ter wereld met iemand anders willen beleven. Ik ga even wat rechter zitten en neem het dekentje dat ik vervolgens over ons onderlichaam leg. Als ik terug ga liggen, neem ik Mary meteen weer in mijn armen. Ik snap heus wel dat er mensen zijn die verslaafd kunnen raken aan seks. Ik ken niks anders waarbij ik me zo zalig voel. Op de een of andere manier voel ik me nog meer verbonden met Mary nu.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Het was perfect met jou."
    Ik kan het niet laten zachtjes te giechelen. Wanneer hij me in zijn armen neemt, kruip ik gewillig weer dicht tegen hem aan en zucht verliefd. Ik druk een klein kusje op zijn lippen en kijk hem aan.
    "Ik hou van je, Arion," zeg ik zacht.
    Ik merk hoe ik rood word, aangezien ik niet goed weet hoe hij erop gaat reageren, maar het is sterker dan mezelf. Hoe ik me voel tegenover hem is geen gewone verliefdheid meer, dat besef ik zelf ook wel. Ik bijt even op mijn lip, en kijk hem afwachtend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik hou van je, Arion," zegt ze zacht.
    Ik voel de paniek opnieuw in me opwellen als ze me aankijkt. Ik hou ook van haar, echt waar, nog nooit heb ik zoiets gevoeld. Maar ik kan de woorden niet uitspreken. Het is me nooit aangeleerd door mijn ouders, hier is liefde een in stilte aanvaard begrip.
    "Gelukkig maar dan, dat je ook van mij houdt," antwoord ik zachtjes.
    Het is een hele omweg om te zeggen wat ik wil zeggen, maar hopelijk kan ze het wel als even waar aanvaarden.
    Ik laat een hand in haar haren glijden en druk mijn lippen opnieuw op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mijn topics]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik moet opnieuw lachen als Kyle me even aankijkt en dan enthousiast omhelst. "Ik wil je nooit kwijt."
    Tevreden neem ik hem in mijn armen. Ik draai ons een beetje om zodat hij weer bovenop me komt te liggen. Ligt makkelijker zo, vind ik zelf. Ik druk een vluchtig kusje op zijn lippen en grinnik even.
    "Mooi zo, want ik ga helemaal nergens heen," zeg ik met een klein lachje. Ik meen het wel. Ik zou verloren zijn zonder hem nu. Ik streel zijn wang en kijk hem verontschuldigend aan.
    "Het spijt me zo, dat ik je ooit afgewezen heb," fluister ik oprecht.


    Kyle

    Irial pakt me vast en draait ons iets zodat ik boven op hem lig.
    Hij drukt een vluchtig kusje op mijn lippen en grinnikt even.
    "Mooi zo, want ik ga helemaal nergens heen."
    Zegt hij met een lachje. Dan streelt hij mijn wang en kijkt me verontschuldigend aan. "Het spijt me zo, dat ik je ooit afgewezen heb." Fluisterd hij dan.
    Ik kijk hem aan en glimlach even. "Het geeft helemaal niets, het wachten op jou is het toen waard geweest. En," Ik leg mijn wijsvinger op zijn lippen. "het is verleden tijd." Zeg ik dan en haal mijn vinger weg, waarna ik hem een kusje geef.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [btw, kon in de pauce en bij techniek niet reagerem -,- mijn vrienden leidde me in de pauze af, en bij techniek werkte ik alleen maar en dacht ik er niet bij na.. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik zie een flikkering van paniek in zijn ogen, en kijk hem een secondelang hoopvol aan.
    "Gelukkig maar dan, dat je ook van mij houdt."
    Zacht kus ik hem terug.
    "Ja, gelukkig dan maar," zeg ik zacht.
    Ik glimlach flauwtjes en leg mijn armen om zijn middel heen. Zuchtend laat ik mijn hoofd op zijn borst rusten. Heb ik iets verkeerd gedaan? Of voelt hij niet hetzelfde? De onzekerheid in mijn borst neemt toe, en ik weet niet wat het is. Misschien was het toch te snel, en deed hij maar alsof hij er klaar voor was alleen voor mij.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.