• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Als je twijfelt, laat maar weten, ik bewijs het je graag nog een keer."
    Ik grinnik even.
    "Nu niet, liefje," zeg ik zacht en streel met mijn vingers over zijn schouder.
    "Dit is veel te gezellig zo."
    Ik glimlach even en houd mijn armen om hem heen, alsof ik hem tegenhoud ergens heen te gaan.
    "Tenzij je opmerkingen hebt, uiteraard."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Hebben we hetzelfde vak nu?" Vraagt Irial wat onzeker.
    Ik kijk hem aan. "Natuurlijk, we hebben hezelfde rooster, behalve op Donderdag." Zeg ik met een glimlachje.
    "Waar denk je aan?" Vraag ik als ik hem bedenkelijk zie kijken.
    Ik kijk Irial aan. Zijn ogen zijn echt supermooi, de kleur, ik kan er uren naar kijken.
    Ik houd zijn hand nog steeds vast. Bij hem in de buurt voel ik me veilig.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Nu niet, liefje. Dit is veel te gezellig zo. Tenzij je opmerkingen hebt, uiteraard."
    Ik lach zachtjes en steek mijn handen op ter verdediging. Ik ga wat dichter tegen haar aan liggen terwijl ze haar armen om me heen houdt.
    "Zo bedoelde ik het ook helemaal niet," zeg ik stilletjes. "Ik vind het prima hier zo met jou te liggen," voeg ik er rustig aan toe.
    Ik druk een kusje op haar lippen. Vervolgens ga ik rechtop zitten en trek haar mee. Ik trek haar zo tegen me aan zodat ze met haar rug tegen mijn borstkas aan zit.

    Irial

    "Natuurlijk, we hebben hezelfde rooster, behalve op donderdag. Waar denk je aan?"
    "Hm?"
    Ik schrik op uit mijn gedachten en kijk hem aan terwijl het tot me door dringt wat hij net zei. Ik zucht even en haal mijn schouders op.
    "Dat het niet echt aardig van ons was meneer C. te laten stikken nadat hij die nieuwe instrumenten had meegebracht," geef ik zachtjes toe.
    Ik kijk even naar onze handen en dan naar de grond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Hm?" Ik wilde net herhalen wat ik zei maar Irial begon al te praten.
    "Dat het niet echt aardig van ons was meneer C. te laten stikken nadat hij die nieuwe instrumenten had meegebracht." Zegt hij zacht.
    Ik kijk naar hem. "Je hebt wel gelijk, moeten we onze excuses niet aanbieden?" Vraag ik dan. "Of doen we dat morgen." Zeg ik meer dan dat ik het vraag.
    Ik beweeg onze handen weer zoals ik net ook deed.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Zo bedoelde ik het ook helemaal niet. Ik vind het prima hier zo met jou te liggen."
    Ik glimlach even en sluit mijn ogen wanneer hij een licht kusje op mijn lippen drukt. Wanneer hij rechtop gaat zitten, open ik ze weer en leun tegen hem aan. Ik kijk even naar boven en druk een kusje op zijn lippen. Verliefd kijk ik hem aan, zo goed mogelijk en breng zijn hand naar mijn lippen om daar dan maar een kusje op te drukken, voor ik een stijve hals krijg. Ik verstrengel onze vingers en zucht even.
    "Zo simpel, maar toch perfect," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    [Miam --> BeIIisario]
    (met hoofdletter 'i's ipv 'L')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Je hebt wel gelijk, moeten we onze excuses niet aanbieden?" Vraag ik dan. "Of doen we dat morgen."
    Ik twijfel even, ergens denk ik dat hem nu opzoeken om ons excuses aan te bieden het erger zou maken, hypocriet omdat ze zijn vader eerst 'moesten' bellen. Nee, nu is niet het moment.
    "Morgen, voor de les begint," zeg ik zo kalm mogelijk.
    Het is een beetje vreemd, maar hoe langer ik erover nadenk, hoe rotter ik me erover voel. Het lijkt alsof ik hem een mes in de rug gestoken heb.

    Arion

    "Zo simpel, maar toch perfect," fluistert Mary nadat ze een kusje op mijn hand heeft gedrukt. Ik laat mijn gezicht tegen haar schouderblad rusten en druk een klein kusje op haar warme huid. Ik zou wel iets willen zeggen, maar ik heb het gevoel dat geen enkel woord dit moment eer aan kan doen. Ik laat mijn vingertoppen over haar armen glijden. Even krijg ik er zelf rillingen van. Ik probeer er niet aan te denken dat ik haar de komende dagen zelfs maar niet zal kunnen vast houden. Ik schiet in de lach als ik Wolf in de keuken hoor janken.
    "Volgens mij wil er nog iemand aandacht van je," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik bijt op mijn lip wanneer ik zijn lippen op mijn rug voel, en met mijn ogen volg ik zijn handen die over mijn armen glijden.
    "Volgens mij wil er nog iemand aandacht van je."
    Ik kijk op en hoor nu ook het hondje janken.
    "Awh, zo zielig. En volgens mij wil hij gewoon aandacht, maakt niet uit van wie."
    Ik draai me een beetje om en druk een kusje op zijn neus.
    "Mag hij de woonkamer niet binnen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik meld even dat ik er niet ben van het wekkend want dan is de crematie van mijn oma en Zondag tot en met vrijdag zit in met school in Engeland. Dus dat woord moeilijk xD Dus ik zie het dan wel weer Xxx]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Awh, zo zielig. En volgens mij wil hij gewoon aandacht, maakt niet uit van wie. Mag hij de woonkamer niet binnen?"
    Ik haal mijn schouders even op, mij maakt het helemaal niet uit. Ik weet alleen niet of mijn moeder er blij van zal worden. Hij mag in elk geval de woonkamer niet in als er niemand thuis is. Dan moet ik straks maar even stofzuigen voor mijn ouders thuis komen.
    "Als jij daar blij van wordt," grinnik ik.
    Ik druk een klein kusje in haar hals.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Als jij daar blij van wordt."
    Ik grinnik even en bijt op mijn lip wanneer hij zijn lippen in mijn hals drukt. Ik dwing hem zachtjes om me aan te kijken en druk een kusje op zijn lippen.
    "Jij bent hier. Ik ben al blij genoeg," zeg ik heel eerlijk.
    Glimlachend kijk ik hem aan en druk kleine kusjes over zijn hele gezicht.
    "Jij ook blij?" vraag ik lief.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [BeIIisario --> Nayade]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Terug uit de Bush Bush maareh, kunnen we deze onder dood zetten? Of gaan we er weer leven in blazen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Leven in blazen, uiteraard :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dan gaan we daar voor, Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."