• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik voel me echt kl*te de laatste tijd.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Na mijn proefwerkweek kom ik weer hoor. Mijn tijd zit nu echt in het leren/voetbal (A)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Iedereen is dood (no_chears)]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Jup... :(]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lol, het is hier echt uitgestorven xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Moest een keer komen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Tja, wij zijn afhankelijk van Elise, en ik denk dat die nogal druk is. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ze heeft de laatste tijd gewoon niet veel zin en inspiratie (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Kan ook, ach geeft niet joh, ik heb het toch druk. Zit vol stress etc. Volgende week laatste lesweek, dan 1 Juli naar engeland en moet nu nog vanalles kopen etc. Dus, geeft allemaal niets ;) Doe de groetejs :]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [+Nog allemaal dingen in de familie die neit lekekr lopen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [No fear, Elise is here :Y)]

    Arion

    "Als je me een tijd geleden had verteld dat ik zo gelukkig ging zijn, ik had je waarschijnlijk niet geloofd."
    Voor ik mijn mond voldoende kan openen om te antwoorden, voel ik haar lippen op de mijne. Natuurlijk laat ik die woorden dan wel even wachten. Als ik mijn ogen, die als vanzelf zijn dicht gegleden, weer open zie ik haar zachte gelaatstrekken. Haar vingers glijden tussen de mijne en ik haal mijn hand van haar wang af zodat ik de twee tussen ons in kan leggen.
    "Waarom niet?" vraag ik nieuwsgierig.
    Ik ben zelf geen dromer, maar ik geloof dan wel weer dat geluk nooit veraf is, als je het echt wil.

    Irial

    "Ik weet wat mijn vader wil, hij wil ons uit elkaar drijven, dat weet ik zeker. Maar dat gaat hem niet lukken."
    Ik trek Kyle helemaal tegen me aan als ik zijn armen steviger om me heen voel. Ik wil hem zo graag troosten, maar hoe kan dat, als ik het zelf niet al te rooskleurig inzie? Ik druk nog een kusje op zijn donkere haren en laat mijn hoofd tegen het zijne rusten. In stilte blijf ik even zitten. Ik zou niet weten wat ik moet zeggen. Er zijn trouwens geen woorden die me optimisme kunnen brengen, gewoon bij hem zijn werkt beter.
    "Wij gaan ons best doen, Kyle," zeg ik zachtjes. "Om iedereen die ons niet gelooft te laten zien dat we bij elkaar passen," voeg ik er fluisterend aan toe. "En we zullen ze geen excuus geven om ons niet bij elkaar te willen."
    Terwijl ik de woorden uitspreek, vind ik een nieuwe vastberadenheid. Ik heb al erger meegemaakt, ben uitgespuugd door een hele school en mijn gezin. Ik sterf verdorie nog liever dan dat ik dit laat gebeuren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Yaaay :D]

    Kyle

    "Wij gaan ons best doen, Kyle." Zegt Irial zachtjes. "Om iedereen die ons niet gelooft te laten zien dat we bij elkaar passen. En we zullen ze geen excuus geven om ons niet bij elkaar te willen."
    Ik knik en duw me zo dat ik Irial aan kan kijken.
    "We laten ons niet op ons dak zitten, toch?" Vraag ik zacht met een heel licht glimlachje.
    Ik pak zijn hand vast en verstrengel onze vingers.
    Nee, ik ga opkomen voor ons. Ik wil gewoon in de open lucht bij mijn vader in de buurt en overal, met Irial kunnen lopen!
    Ik kijk Irial aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Waarom niet?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Al dat gedoe met mama en Charlie."
    Ik sla mijn ogen neer en voel mijn wangen lichtjes rood kleuren.
    "Eerlijk gezegd praat ik er liever niet over," zeg ik stil.
    Voorzichtig kijk ik hem aan en bijt op mijn lip.
    "Sorry," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "We laten ons niet op ons dak zitten, toch?" zegt Kyle terwijl hij me aankijkt. Hoewel het bijna onzichtbaar is, brengt zijn glimlachje er bij mij ook eentje teweeg. Ik schud zachtjes mijn hoofd.
    "Zo is dat," antwoord ik rustig.
    Dat ik niet van plan ben hem op te geven, betekent echter niet dat ik zijn vader nog zal irriteren. Niet dat dit ooit mijn bedoeling geweest is, maar het lijkt me beter dat ik die man een tijdje mijd.

    Arion

    "Al dat gedoe met mama en Charlie. Eerlijk gezegd praat ik er liever niet over. Sorry," fluistert ze.
    Ik schud zachtjes mijn hoofd als teken dat het me niet uitmaakt en druk een kusje op haar voorhoofd. Ergens vraag ik me af of ze ooit met een meisje verder gegaan is, maar dit lijkt me niet het goede moment dat te vragen. Ik breng mijn lippen naar de hare en zoen haar zachtjes. Ik knijp nog even in haar hand om haar gerust te stellen. Met mijn vrije hand trek ik het deken wat verder over ons heen. Koud heb ik niet, zeker niet, maar ik kan het niet gezellig genoeg hebben met haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Zo is dat." Zegt Irial.
    Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem dan weer aan.
    "Zullen we dan naar de les gaan?" Vraag ik zacht.
    Ik beweeg zijn hand die ik vast heb wat heen en weer naast ons.
    Ik kijk even naar de lucht en dan weer naar Irial.
    "Ik hou van je." Zeg ik met een glimlachje.

    [aangepast]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 17:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.