• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Kyle

Ik sla mijn arm om Irial heen.
    Ik kijk naar mijn mobiel, het is stil aan de andere kant. Ik voel me boos worden, en om mij boos te krijgen moet je heel ver gaan.
    "Pap, als je dit kon zien hé! Wat jij hebt gedaan!" Schreeuw ik door mijn mobiel.
    "Sla niet zo een taal tegen me aan, Kyle!" Hoor ik mijn vader dan zeggen.
    "Dat doe ik wel! Jij hebt dit gedaan, jij hebt Irial laten huilen, en dan moet je veel doen!" Zeg ik dan.
    Ik ben er klaar mee, ik ben pis tof. Ik wil nu eens dat er ook naar mij geluisterd word.
    "Kyle, ik wil dit niet via de telefoon doen!" Zegt mijn vader met een trillende stem van woede.
    "Je zegt dit alleen maar om er vanaf te zijn. Doei pap!" Zeg ik en druk de mobiel uit. Met een stevige worp gooi ik mijn mobiel weg, hij beland ergens tegen een muurtje aan.
    Ik kijk naar mijn handen, ze trillen. Het is lang geleden dat ik zo boos ben geweest. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Irial.
    In mijn hoofd zeg ik allemaal scheldwoorden die je van mij niet zult verwachten.

Ich liebe dich 27.12.23

[Gelukkig 5 van de 19 toetsen gehad :}]

Ich liebe dich 27.12.23

-Waar is iedereen?-

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

Ik moet zachtjes lachen om de smekende blik in haar ogen. Alsof ik nu plots zou ophouden. Ik beweeg mijn vingers nog iets sneller en bijt zachtjes op haar onderlip om haar vervolgens in een passionele kus mee te sleuren.
    "Mary," moedig ik haar zachtjes aan.
    Ik lik even over haar warme lippen.
    Waar ze precies naar smaakt, ik kan het je niet vertellen, maar het is heerlijk. Het voelt alsof je een glas wijn drinkt op een warme zomerdag, loom, warm en toch kun je niet anders dan genieten.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

Ik verlies me gewillig in een passionele kus en voel mijn hartslag sneller slaan.
    "Mary," hoor ik zijn zachte stem.
    Wanneer hij over mijn lippen likt open ik langzaam mijn mond. Doordat hij zijn vingers weer sneller beweegt, kan ik mijn hoogtepunt niet meer uitstellen. Kreunend druk ik mijn lippen op de zijne, en laat mijn hoofd in de kussens neerploffen wanneer ik kreunend klaarkom.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Irial

Ik ben het er niet mee eens hoe hij tekeer gaat tegen zijn vader, maar ik krijg geen woord over mijn lippen. Als het stil is, druk ik mezelf tegen hem aan, te gegeneerd om hem aan te kijken. Ik probeer rustig adem te halen en op te houden met huilen. Zo heb ik me nog niet vaak laten gaan, maar ik voel me wel deels opgelucht, dat ik alles verteld heb.
    "Sorry," zeg ik ietwat hees.
    Ik ga terug rechtop zitten en veeg de tranen van mijn wangen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle

Irial drukt zich tegen me aan.
    "Sorry." Zegt hij hees en gaat weer recht zitten.
    "Waarom?" Zeg ik dan. "Mijn vader moest dit even hebben."
    Ik ben nog boos maar wil het niet zijn.
    Ik schrik even, deed ik dat echt tegen mijn vader.
    "O my, ik kan me niet thuis vertonen vanmiddag!" Zeg ik dan.
    Kyle, hou je even met Irial bezig.
    "Gaat het?" Vraag ik dan snel, ik kijk naar hem.

[ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 19:48 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

Wanneer ze haar mond een stukje opent, wil ik mijn tong naar binnen laten glijden, maar een leude kreun weet me tegen te houden. Ik kijk haar aan terwijl ze haar hoofd neer legt. Rustig laat ik mijn vingers uit haar glijden. Mijn andere hand streelt zachtjes haar haren.
    Verliefd druk ik kleine kusjes op haar lippen. Ik trek haar terug wat dichter tegen me aan en begraaf mijn gezicht in haar hals. Ik hou er van, zo dicht bij haar te zijn.

Irial

"Waarom? Mijn vader moest dit even hebben. O my, ik kan me niet thuis vertonen vanmiddag! Gaat het?
    Ik moet het even kunnen verwerken, de snelheid waarmee hij van mening lijkt te wisselen is overweldigend. Ik wacht even tot ik zeker ben dat ik alles gehoord heb en er niks meer achter komt. Ik knik zachtjes.
    "Met jou?" vraag ik bezorgd. "Je ging nogal te keer."
    Ik neem zijn hand in de mijne en streel zachtjes de rug ervan met mijn duim. Ik mag dan zelf ook wel de confrontatie zijn aangegaan, ik heb niet geschreeuwd noch me kwaad gemaakt op zijn vader.

Kyle

Irial knikt even.
    "Met jou? Je ging nogal te keer." Zegt Irial en hij neemt mijn hand vast.
    Ik kijk naar hem.
    "Waarom zou dat nou zijn." Zeg ik dan met een zuchtje. "Hij denkt dat hij alles kan doen, ik moest het gewoon doen. Ik hielt me niet meer."
    Ik kijk Irial aan.
    "Ik reageerde toch niet te boos hé?" Vraag ik dan.
    Ik ben nu echt even van de kaart.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Het duurt even voordat ik mijn ogen open, en glimlachend kijk ik hem aan. Nog steeds buiten adem, gaat mijn borstkas zichtbaar op en neer. Ik geniet hoe hij kleine kusjes op mijn lippen drukt, en me tegen zich aan trekt. Ik kriebel even met mijn hand in zijn hals en zucht verliefd.
    "Wauw," breng ik hijgend uit.
    Er speelt een glimlach om mijn lippen, en ik streel zacht over zijn arm met mijn vingertoppen.
    "Jij weet hoe je een meisje moet laten genieten."

Irial

"Waarom zou dat nou zijn. Hij denkt dat hij alles kan doen, ik moest het gewoon doen. Ik hield me niet meer. Ik reageerde toch niet te boos hé?"
    Ik zuig even op mijn piercing terwijl ik nadenk over mijn antwoord. Ondertussen trek ik Kyle wat dichter tegen me aan.
    "Misschien een beetje," probeer ik het diplomatisch aan boord te brengen. "Het was waarschijnlijk niet slim de telefoon neer te gooien," zeg ik zachtjes.
    Ik druk een klein kusje op zijn voorhoofd. Ik weet niet hoeveel langer ik nog kan verdragen dat ik een wig tussen hem en zijn vader drijf. Ik wil niet dat hij net als mij, praktisch ouderloos, door het leven moet.

Arion

"Wauw. Jij weet hoe je een meisje moet laten genieten."
    Ik moet zachtjes lachen en neem een lokje van haar haar dat ik om mijn vinger draai, alsof ik er krulletjes in kan leggen.
    "Geen idee waar ik dat geleerd heb, hoor," zeg ik eerlijk.
    Ik druk een kusje op haar neus en vervolgens op haar voorhoofd. Ook haar beide wangen komen nog een keer aan de beurt voor ik me weer op haar lippen richt.
    Ik zou hier en nu in slaap willen vallen, in haar armen en tegelijk wil ik geen moment met haar missen. Over een dilemma gesproken.

Mary

"Geen idee waar ik dat geleerd heb, hoor."
    Ik grinnik zachtjes.
    Giechelend sluit ik mijn ogen wanneer hij overal kusjes drukt, en kus hem liefdevol wanneer mijn lippen aan de beurt zijn.
    "Hmm, kunnen we hier niet eeuwig blijven liggen?" fluister ik zacht.
    Ik teken onzichtbare figuurtjes op zijn borstkas en kijk hem verliefd aan. Ergens wil ik wel weten hoe laat het het is. Ik wil niet bepaald voor verrassingen komen te staan, dat er iemand thuiskomt ofzo.

Kyle

"Misschien een beetje. Het was waarschijnlijk niet slim de telefoon neer te gooien." Irial drukt een kusje op mijn voorhoofd.
    Ik kijk hem aan.
    "Wat had ik anders moeten doen? Ik kan toch niet door de telefoon een discussie voortzetten?" Ik kijk weg.
    Ik hoor de ringtone van mijn mobiel die vijf meter verderop ligt.
    Ik durf niet op te nemen, want straks word hij nog bozer.
    "Irial, waar denk je aan?" Vraag ik dan.

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

"Hmm, kunnen we hier niet eeuwig blijven liggen?" fluistert Mary.
    Ik kijk haar met een glimlach aan. Ondanks wat ze zelf zegt, ziet ze er geweldig uit nu. Haar haren liggen een klein beetje in de war, en haar huid glinstert zo mooi.
    "Voor eeuwig?" vraag ik met een kleine grijns. "Moet je dan een keer niet eten? Of douchen? Of wilde je een butler inhuren?" lach ik.
    Ik strijk plagerig mijn lippen langs de hare.

Mary

"Voor eeuwig? Moet je dan een keer niet eten? Of douchen? Of wilde je een butler inhuren?"
    "Butler klinkt aanlokkelijk."
    Grinnikend leg ik mijn vingers onder zijn kin en kus hem liefdevol terug. Met een verliefde zucht kijk ik hem aan, en verstrengel onze vingers nadat ik zijn hand gevonden heb.
    "Weet jij misschien hoelaat het is?" vraag ik voorzichtig.
    "Je mam vond me net zo leuk, en ik ben van plan dat zo te houden."
    Ik giechel even en kijk hem aan.