• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Je ziet er fantastisch uit, Mary. Altijd, in mijn ogen. Naakt, of met kleren aan. Met of zonder make-up."
    Ik voel zijn lippen op de mijne en laat mijn hand op zijn wang rusten wanneer ik hem terugkus.
    "Wauw, jij bent makkelijk tevreden."
    Ik grinnik even en streel met mijn neus langs de zijne.
    "Nou, ik vind je ook leuk zoals je bent. Met of zonder make-up," quote ik hem.
    Onschuldig druk een kusje op zijn lippen en verstrengel onze vingers.
    "Oké, even serieus nu. Je bent echt de eerste die me zo speciaal doet voelen," zeg ik met een klein lachje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "En waarom mag ik niet met zulke mensen omgaan? Maar misschien heb je gelijk. Misschien is hij helemaal niet goed voor me. Je had laatst m'n rug moeten zien, door z'n klauwen, toen we- Nou dat ga ik niet aan jouw neus hangen."
    Ik grinnik zachtjes en kijk haar geamuseerd aan.
    "Ten eerste, ik heb altijd gelijk," lach ik. "En jij hebt seks met Hugh, dat zou ik van hem ook wel willen horen."
    Lachend schud ik mijn hoofd en ga helemaal rechtop zitten. Ik verander mijn blik weer in serieus.
    "Maar hij moet wel van je afblijven," zeg ik serieus. "Niemand mag met zijn klauwen jouw rug openmaken of zo iets dergelijks."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Nou, ik vind je ook leuk zoals je bent. Met of zonder make-up. Oké, even serieus nu. Je bent echt de eerste die me zo speciaal doet voelen."
    Ik word helemaal warm vanbinnen, alsof mijn bloed opgewarmd wordt. Met een verliefde lach op mijn gezicht kijk ik haar aan en druk vervolgens even mijn lippen op de hare. Ik bijt even zachtjes op haar onderlip en geef haar nog een paar kleine kusjes.
    "Goed, dan doe ik morgen geen make-up aan," zeg ik met een klein lachje. "En ik begrijp maar al te goed wat je bedoelt."
    Ik neem haar hand in de mijne en druk er een kusje op voor ik hem op mijn hart druk.
    Met mijn lippen geef ik een kusje op haar kruin.

    Charlotte

    "Ten eerste, ik heb altijd gelijk. En jij hebt seks met Hugh, dat zou ik van hem ook wel willen horen. Maar hij moet wel van je afblijven. Niemand mag met zijn klauwen jouw rug openmaken of zo iets dergelijks."
    Halverwege verandert zijn blik naar serieus. Het doet me wel wat, als ik eerlijk ben. Ik slik even en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Dit is niet de eerste keer dat hij aangeeft me te willen beschermen. Alleen vind ik het nu anders, gezien alles wat er al gebeurd is.
    "Soms lijk je wel de grote broer die ik nooit had," zeg ik zachtjes.
    Toen hij me bij mijn pleegouders weghaalde, hij kwam me halen uit het ziekenhuis, en nu maakt hij een serieuze opmerking over wat eigenlijk een grapje hoorde te zijn. Ik snap wel waarom Lynn hem niet wilde delen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Glimlachend ontvang ik zijn kusjes, en voel hoe mijn hart steeds sneller gaat slaan.
    "Goed, dan doe ik morgen geen make-up aan. En ik begrijp maar al te goed wat je bedoelt."
    "Mooi zo."
    Ik giechel even en kijk glimlachend naar mijn hand die op zijn borstkas rust. Zuchtend laat ik mijn hoofd op een kussen rusten en kijk hem glimlachend aan.
    "Ik snap niet dat je nog geen vriendin hebt. Had," verbeter ik mezelf lachend.
    "In mijn ogen ben je perfect, en ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die er zo over denkt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Iets wat verbaasd kijk ik op als ik haar hoofd tegen mijn schouder voel. Niet heel goed wetende wat ik nu moet doen leg ik maar een arm om haar heen.
    "Soms lijk je wel de grote broer die ik nooit had."
    Haar woorden toveren een klein lachje op mijn gezaicht al weet ik niet waar ze opeens vandaan komen. Waarom ben ik nu opeens een soort broer? Ik frons even maar laat haar gewoon gaan. Als zij het zo wilt: prima. Even laat ik mijn ogen weer naast het beeld glijden waarop Hugh ondertussen weer verdergaat met zijn 'leven'.
    "Zullen we hem uitdoen?" vraag ik zachtjes aangezien zij volgens mij ook niet meer zo geïnteresseert meer is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ik snap niet dat je nog geen vriendin hebt. Had. In mijn ogen ben je perfect, en ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die er zo over denkt."
    Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. Het dringt maar niet tot haar door dat ik belange tegen iedereen zo aardig niet been als tegen haar. Ik weet het niet waarom, maar ik plaats nu eenmaal niet snel mijn vertrouwen in anderen.
    "Deert me niet wat anderen denken," zeg ik zachtjes. "Tot nu toe ben jij de enige wiens mening me ook echt kan schelen," voeg ik er met een liefdevolle blik aan toe. Ik draai me wat meer naar haar toe en kijk haar in de ogen.
    "Jij bent elk uur nablijven waard," lach ik.

    Charlotte

    Ik vlei me wat dichter tegen hem aan als hij een arm om mijn schouder legt. Hoewel ik er geen spijt van heb, begin ik te denken dat we misschien nooit een koppel hadden moeten worden. Het had ons een hoop miserie bespaard en wie weet waren we ook gewoon goede vrienden geworden. Ik geloof graag van wel. Als dit alternatief zich ergens op een parallel universum afspeelt, dan zou ik graag eens een kijkje nemen hoe het daar verloopt.
    "Zullen we hem uitdoen?" vraagt Michael zachtjes.
    Ik richt mijn ogen op het scherm en heb ondertussen geen idee meer waar de film over gaat. Het zou nogal nutteloos zijn nu verder te kijken.
    "Mij best," zeg ik rustig. "Ik moest het toch maar eens uitmaken met Hugh," zeg ik met een klein lachje op mijn lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Deert me niet wat anderen denken. Tot nu toe ben jij de enige wiens mening me ook echt kan schelen. Jij bent elk uur nablijven waard."
    Ik giechel even en knijp zachtjes in zijn hand.
    "Vertel me dan nog eens wat er zo aantrekkelijk aan me was toen ik helemaal uitgeput half zat te huilen in Glee-club."
    Grinnikend druk ik een kusje op zijn lippen.
    "Al ben ik blij dat je koppig bleef doorvragen of ik mee uit ging," fluister ik er zacht achter, met een verliefd glimlachje.
    "Jij weet wel hoe je iemand moet opbeuren."
    Ik druk een kusje op zijn wang en kijk hem met een gelukkige blik in mijn ogen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Mij best. Ik moest het toch maar eens uitmaken met Hugh."
    Ik schiet in de lach en laat haar los.
    "Klinkt als een uitstekend plan," grinnik ik terwijl ik me voorover buig naar de afstandbediening en de tv uitdruk. Met een klein lachje laat ik me weer naar achter zakken. Eigenlijk weet ik weer niet zo goed hoe ik me moet gedragen. De verdomde normen en waarden. Als ik op dit moment één ding kon veranderen was het de sprong. Nooit, maar dan ook nooit had ik hem mogen maken want uiteindelijk was ik alleen maar verder weg van huis, zowel letterlijk als figuurlijk. Diep haal ik adem.
    "Wil je nu misschien wel iets drinken? Ik kan je hier niet droog laten staan."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Vertel me dan nog eens wat er zo aantrekkelijk aan me was toen ik helemaal uitgeput half zat te huilen in Glee-club. Al ben ik blij dat je koppig bleef doorvragen of ik mee uit ging. Jij weet wel hoe je iemand moet opbeuren."
    Ik bijt even op mijn onderlip en denk na of ik wel eerlijk moet zijn. Maar uiteindelijk ben ik oprecht verliefd op haar geworden, dus zoveel kan het niet uitmaken.
    "Je was het glimmende nieuwe speeltje," antwoord ik. "Ik had je nog niet eerder op school gezien en toen ik je zo zag zitten wilde ik je opbeuren. Pas toen je me ook effectief aankeek, merkte ik hoe knap je was. Ik ben blij dat ik in mijn opzet geslaagd ben."
    Ik hoef er niet om te liegen. Ik heb haar mee uit gevraagd omdat ik haar knap vond en wilde weten wat er was. Uiteindelijk bleek haar karakter net zo knap als haar uiterlijk.

    Charlotte

    Als hij me loslaat kijk ik hem even aan en ga dan recht zitten.
    "Klinkt als een uitstekend plan. Wil je nu misschien wel iets drinken? Ik kan je hier niet droog laten staan."
    Ik lach zachtjes als ik zijn laatste opmerking misschien een heel klein beetje verkeerd opvat. Nee, daar hoeft hij me niet meer mee te helpen, ook al is hij er goed in.
    "Ik heb nog water," zeg ik met een glimlach terwijl ik naar mijn glas wijs. "Ik kan wel even iets voor jou halen? Dan kan je been blijven rusten, en ik ken de weg hier," bied ik aan.
    Tja kijk, zo zit het met een wisselwerking. Als hij niet meteen denkt dat ik iets van plan ben als ik een beetje toenadering zoek, dan wil ik hem best ook wel even in de watten leggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Je was het glimmende nieuwe speeltje. Ik had je nog niet eerder op school gezien en toen ik je zo zag zitten wilde ik je opbeuren. Pas toen je me ook effectief aankeek, merkte ik hoe knap je was. Ik ben blij dat ik in mijn opzet geslaagd ben."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Het glimmende nieuwe speeltje?"
    Ik schud grinnikend mijn hoofd en kijk hem aan.
    "En je bent zeker geslaagd," fluister ik.
    Ik druk een kusje op zijn lippen en ga iets dichter tegen hem aan liggen.
    "Nog nooit ben ik zo gelukkig geweest met iemand," zucht ik even en kijk hem verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Ik heb nog water. Ik kan wel even iets voor jou halen? Dan kan je been blijven rusten, en ik ken de weg hier."
    Met een grijns laat ik me een stukje onderuit zakken en ik sla mijn armen over elkaar.
    "In dat geval," grinnik ik. "Zou je dan een biertje voor me kunnen halen? Ze staan bovenin de koelkast," voeg ik eraan toe. Het blijft vreemd om haar zo door het huis heen te zien lopen, natuurlijk weet ze de weg maar nu ik alles weer kan herinneren weet ik niet of ik er wel zo blij mee moet zijn.

    [Ik ben eten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Morgen ben ik er trouwens overdag niet ivm Uganda. Sowieso zal ik in de weekeinden een stuk minder online zijn vanaf morgen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "En je bent zeker geslaagd. Nog nooit ben ik zo gelukkig geweest met iemand," zegt ze terwijl ze dichter tegen me aan komt liggen. Ik glimlach en stop een lokje haar achter haar oor. Ik druk een paar kleine kusjes op haar lippen.
    "Ben nog nooit zo gelukkig geweest," zeg ik dan.
    Voor mij is het plaatje wel compleet nu. Mijn familie is volledig. Ik laat mijn vingertoppen willekeurige patronen op haar arm tekenen. Haar huid is zo zacht dat het nat satijn lijkt.

    Charlotte

    "In dat geval. Zou je dan een biertje voor me kunnen halen? Ze staan bovenin de koelkast."
    Ik knik even en schud lachend mijn hoofd als ik kijk hoe hij er bij zit. Hij komt nu even over als het stereotype man dat je vaak in cartoons ziet. Grappig. Ik sta op en loop naar de keuken om inderdaad een biertje uit de koelkast te halen. Ik probeer niet te denken aan de laatste keer dat ik hier was. Omdat ik geen flessenopener vind, ga ik er maar gewoon mee terug naar de woonkamer en hou het met de dop tegen het salontafel aan. Na een flinke mep op de kroon komt het stukje metaal los en is het flesje open.
    "Daar, zeg nog eens dat vrouwen niks kunnen," zeg ik triomfantelijk terwijl ik hem het flesje in handen stop.
    Ik neem een kussen en til voorzichtig even zijn been op om het er onder te schuiven. Dan heeft hij minder kans dat zijn hiel straks pijn doet.
    "Kan ik nog iets doen, oh meester?" lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Geamuseerd kijk ik toe hoe creatief ze het flesje open weet te maken.
    "Daar, zeg nog eens dat vrouwen niks kunnen."
    Verdedigend steek ik mijn handen in de lucht.
    "Dat zijn woorden die jij nooit uit mijn mond hebt gehoord," grinnik ik en hoofdschuddend neem ik het flesje over en zet hem even aan mijn mond. Na een paar slokken voel ik het koude goedje door mijn keel glijden. Heerlijk. Grinnikend kijk ik toe hoe ze een kussen onder mijn been schuift en ik neem nog een slok.
    "Kan ik nog iets doen, oh meester?"
    Ik lach hardop en kijk haar lachend aan.
    "Je zou me alleen nog druiven moeten voeren," lach ik denkend aan de oude grieken en romeinen. Verschrikkelijk lijkt het me, een vrouw die je eten voert. Alsof je zelf niets meer kan. Nee, bedankt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Je zou me alleen nog druiven moeten voeren," lacht hij.
    Ik trek een wenkbrauw op en tuit mijn lippen een beetje zodat ik hem aankijk met een blik die hem duidelijk maakt dat hij lekker verder mag dromen.
    "Mooi geprobeerd, maar je eigen handen werken nog prima. Ik wil ze voor je halen maar daar blijft het bij," lach ik.
    Ik neem mijn glas water van het salontafel en ga zitten. Ik zet het glas aan mijn lippen en neem kleine slokjes. Cola, limonade, niet aan mij besteedt. Als ik dorst heb, dan smaakt water me het best. Ik zet het glas weer op tafel en ga comfortabel zitten. Ondertussen valt er me een interessante vraag in.
    "Als je nou in een ander tijdperk geboren was geweest, in welk dan liefst?" vraag ik geamuseerd. Hier ben ik benieuwd naar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.