• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Hé, heb ik jou al eens keer niet eerder gezien hier?"
    Ik giechel zachtjes en knijp even in zijn hand.
    "Probeer je met me te flirten?" vraag ik met een lachje.
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en kijk hem lachend aan.
    "Dat raad ik je dan ten sterkste af. Ik heb namelijk een geweldig vriendje, die ik niet zomaar laat staan."
    Ik veeg lichtjes met mijn lippen over de zijne, maar kus hem net niet.
    "Al moet ik zeggen dat jij me ook best wel leuk lijkt."
    Ik grinnik even en bijt op mijn lip terwijl ik hem geamuseerd aankijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Kyle, ik-" Irial schudt zijn hoofd. "Je spijbelt, omwille van mij. Je hebt ruzie met je vader, omwille van mij. We hebben seks op openbare plaatsen. Je vader heeft een punt."
    Ik kijk Irial aan. "Nee, dat is niet waar." Zeg ik wild hoofdschuddend.
    "Mijn vader heeft geen punt, hij weet nieteens dat we seks hebben en hij weet niets óver jou." Zeg ik en voel tranen prikken.
    "Mijn vader heeft alleen maar vooroordelen!" Zeg ik dan en kijk Irial aan.
    Ik voel wat tranen over mijn wang lopen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik verveel me echt.......]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Probeer je met me te flirten? Dat raad ik je dan ten sterkste af. Ik heb namelijk een geweldig vriendje, die ik niet zomaar laat staan. Al moet ik zeggen dat jij me ook best wel leuk lijkt."
    Ik lach zachtjes om de uitdagende toon waarop ze het spelletje mee speelt. Ik breng mijn lippen naar haar oor en fluister,
    "Je vriendje hoeft het niet te weten."
    Ik neem haar oorlel in mijn mond en bijt er zachtjes even op. Mijn lippen verplaatsen zich, zonder haar huid los te laten, naar haar hals. Ik plaats er vederlichte kusjes en breng mijn lippen dan weer naar de hare.

    Irial

    "Mijn vader heeft geen punt, hij weet nieteens dat we seks hebben en hij weet niets óver jou. Mijn vader heeft alleen maar vooroordelen!"
    Zijn vader heeft wel een punt, zeer zeker, daar blijf ik bij. Maar dit keer spreek ik hem niet luidop tegen. Ik leg mijn handen op zijn wangen en veeg rustig zijn tranen weg met mijn duimen. Kijk hem nou. Ik kan hem toch niet kwetsen?
    "Misschien als ik me een beetje uit de buurt van je vader hou, en we naar alle lessen gaan dat hij bijdraait," zeg ik een beetje tegen beter weten in. "Zonder morren, beloofd," voeg ik er zachtjes aan toe.
    Ik kijk hem bezorgd aan. Ik kan het niet hebben als hij huilt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial legt zijn handen op mijn wangen en veegt tranen weg.
    "Misschien als ik me een beetje uit de buurt van je vader hou, en we naar alle lessen gaan dat hij bijdraait. Zonder morren, beloofd." Zegt hij er zacht achteraan.
    Ik kijk naar beneden en knik dan. "Misschien moet je anders eens onder vier ogen met mijn vader praten?" Ik kijk Irial dan hoopvol aan.
    Ik wil dat het goed komt tussen pap en Irial, ik wil niet dat door hem een ruzie tussen mij en Irial komt.
    Dat wil ik niet.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Je vriendje hoeft het niet te weten."
    Ik kreun even wanneer hij zijn lippen op mijn oorlel en in mijn hals plaatst. Zacht duw ik hem weg.
    "Klinkt aanlokkelijk, maar ik blijf mijn vriendje trouw," zeg ik heel eerlijk.
    Ik grinnik zacht en druk een kusje op zijn lippen.
    "Had je me maar vroeger moeten tegenkomen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Misschien moet je anders eens onder vier ogen met mijn vader praten?"
    Ik zucht even en verberg mijn hoofd mijn handen. Mijn vingers vleien zich tegen drukpunten in mijn nek aan, in een ijdele poging me rustig te doen worden.
    "Kyle, ik denk niet dat je vader daarvoor open staat. En ik heb geen idee wat ik nog kan zeggen opdat hij me wel zou mogen. Mijn kaarten zijn gespeeld, a ghrá."
    Ik schud mijn hoofd zachtjes. Ik weet even niet hoe het verder moet. Ik kan die man niet dwingen me te mogen, of me in de buurt van zijn zoon toe te laten. Ik heb liever dat hij zo bezorgd is om hem, dan dat hij het zich niet aan zou trekken. Ook al is dat lastiger voor mij.

    Arion

    Ik grom even als ze me weg duwt.
    "Klinkt aanlokkelijk, maar ik blijf mijn vriendje trouw. Had je me maar vroeger moeten tegenkomen."
    Mijn vingertoppen glijden ondertussen over haar lichaam. Mijn aanraking is zo licht dat ze het niet zou voelen, mocht ze kleren aan hebben.
    "Hm, hoe kan ik je hem dan doen vergeten?" fluister ik plagerig tegen haar lippen aan. Ik laat er het puntje van mijn tong even over gaan. Vervolgens breng ik mijn lippen zo ver mogelijk bij de hare vandaan.
    "Maar als je geen interesse hebt..." zeg ik gespeeld afgewezen.
    Ik ga op mijn rug liggen, met mijn handen onder mijn hoofd en kijk haar vanuit mijn ooghoeken aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Ik ga zo slapen denk ik)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle

    "Kyle, ik denk niet dat je vader daarvoor open staat. En ik heb geen idee wat ik nog moet zeggen opdat hij me wel zou mogen. Mijn kaarten zijn gespeeld, a ghrá." Zegt Irial.
    Ik kijk hem wanhopig aan en begin dan echt te huilen.
    "Waarom word alles dat ik lief heb geprobeerd af te nemen of afgenomen?" Ik doe mijn armen om Irial heen en verberg mijn gezicht zo ver ik kan in zijn hals.
    "Ik trek het niet meer, Irial," Snik ik. "Echt niet."
    Ik voel me nu net de Kyle van een paar maanden geleden, voor dat ik met Irial kreeg.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:22 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Hm, hoe kan ik je hem dan doen vergeten? Maar als je geen interesse hebt..."
    Ik kijk hem aan, en hoewel ik weet dat hij dit speelt, voel ik me lichtjes gekwetst.
    "Liefje," zeg ik zacht.
    Ik druk mijn lippen enkele keren op zijn bovenarm en kijk hem aan.
    "Ik meen het wel," fluister ik.
    "Ik wil helemaal niemand behalve jou."
    Zuchtend leg ik mijn hand op zijn arm en laat mijn hoofd erop rusten. Ik maak kleine tekeningetjes op zijn huid en druk er kleine kusjes naast.
    Vanbinnen wil ik het zowaar uitschreeuwen dat ik van hem houd, maar ik ben bang voor zijn reactie. Toen ik het daarnet zei, leek hij ook al niet laaiend enthousiast.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Goeiemoggel! :)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Waarom wordt alles dat ik lief heb geprobeerd af te nemen of afgenomen? Ik trek het niet meer, Irial. Echt niet."
    Ik weet heel even niet wat ik moet, als ik zijn armen om mijn lichaam voel, en zijn warme adem in mijn hals. Uiteindelijk trek ik hem wat dichter tegen me aan. Ik druk een kusje op zijn zachte haren. Ik voel me net zo troosteloos als hij waarschijnlijk nu. Maar ik moet me sterk houden voor hem. Het is niet goed, om beiden te zitten huilen en elkaar er in mee te slepen.
    "Het komt wel goed," zeg ik zonder ook maar je reinste beetje hoop in mijn stem. Ik kan dan wel mijn woorden voor me laten liegen, mijn intonatie is heel wat anders. "Ik hou van jee, het moet ons lukken."

    Arion

    "Liefje. Ik meen het wel. Ik wil helemaal niemand behalve jou."
    Ik zucht tevreden als ze kleine kusjes op mijn huid drukt. Ik krijg er zowaar kippenvel van. Ik leg een arm om haar heen en laat mijn vingertoppen haar arm strelen.
    "Dat is zo'n beetje exact beschreven hoe ik me voel," fluister ik.
    Ik laat mijn lippen de hare zoeken om haar vervolgens zacht te kussen. Met een verliefde blik in mijn ogen kijk ik haar aan. Ik aai even over haar wang, alsof ik niet kan geloven dat ze hier echt naast me ligt. Ze is een droom, dat moet wel zo zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Dat is zo'n beetje exact beschreven hoe ik me voel."
    Ik giechel zachtjes en kus hem teder terug.
    Zijn verliefde blik kan ik alleen maar beantwoorden.
    "Als je me een tijd geleden had verteld dat ik zo gelukkig ging zijn, ik had je waarschijnlijk niet geloofd."
    Ik schud mijn hoofd en druk weer een kusje op zijn lippen. Een verliefde zucht ontsnapt mijn lippen. Ik leg mijn hand op de zijne, die zich op mijn wang bevindt, en verstrengel onze vingers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial trekt me tegen zich aan.
    "Het komt wel goed. Ik hou van je, het moet ons lukken." Zegt hij.
    Ik knik even maar weet dat het toch niet zou lukken, of we moeten nu wel zo een goede karma krijgen, dat alles ineens goed is en gaat zoals we willen, maar het lijkt er niet in te zitten.
    "Ik weet wat mijn vader wil, hij wil ons uit elkaar drijven, dat weet ik zeker. Maar dat gaat hem niet lukken." Snik ik zacht.
    Ik doe mijn armen strakker om Irial heen.


    Ich liebe dich 27.12.23