• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Miam schreef:
    [Ze heeft de laatste tijd gewoon niet veel zin en inspiratie (:]

Ik denk dat we daar allemaal last van hebben. Eerlijk gezegd ben ik zelf niet erg druk meer. Mijn karakters lopen gewoon zo vast. De een heeft alleen sex en de ander maakt ruzie. Boring. Daarbij ben ik wel veel bezig met Afrika; op het laatste moment altijd een enorme onderneming. Dus sorry maar als ik terug kom zal het niet enorm snel zijn; waarschijnlijk pas na mijn vakantie als deze dan nog niet dood is :')

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mary

Ik leg mijn vrije arm om zijn middel en sluit mijn ogen wanneer hij een kusje op mijn voorhoofd drukt. Liefdevol kus ikh em terug en glimlach wanneer hij even in mijn hand knijpt.
    "Heb je koud?" vraag ik wanneer hij het deken verder over ons heen trekt, en kijk bijna automatisch naar het vuur.
    Ik heb het verre van koud, met hem tegen me aan, zijn lichaam tegen het mijne, en ik kruip zo mogelijk nog dichter naar hem toe.
    Ik druk een klein kusje op zijn lippen en kijk hem verliefd aan.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Irial

"Zullen we dan naar de les gaan?"
    Ik lach zachtjes als hij ons handen tussen ons in doet wiebelen.
    "Ik hou van je."
    Ik sta op en trek Kyle naar me toe. Nu het nog kan laat ik mijn armen om zijn middel glijden en druk mijn lippen zachtjes op de zijne. Een hand laat ik zijn haren glijden. Ik geniet er intens van.
    "Nou, naar de les dan maar," zucht ik.

Arion

"Heb je koud?"
    Ik volg haar blik naar het vuur, het geeft nog genoeg warmte af. Als ik haar dichter tegen me aan voel kruipen, kijk ik haar weer aan. Net op tijd, zo blijkt, want ze drukt haar lippen op de mijne. Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Hoe kan ik het nou koud hebben als jij zo bij me ligt," zeg ik terwijl ik een hand door haar haren haal. Ik geef haar nog een paar kleine kusjes.
    "Wil je naar een film kijken of nog even blijven liggen?" vraag ik zachtjes.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Hoe kan ik het nou koud hebben als jij zo bij me ligt?"
    Ik giechel zachtjes en haal mijn schouders op. Onschuldig kijk ik hem aan.
    "Wil je naar een film kijken of nog even blijven liggen?"
    "Voor mij maakt het niet uit," zeg ik en kijk hem glimlachend in de ogen.
    Ik druk een klein kusje op zijn lippen en ga weer op zoek naar mijn gsm.
    "Vind je het erg als ik me weer aankleed?" vraag ik zacht.

Arion

"Voor mij maakt het niet uit. Vind je het erg als ik me weer aankleed?"
    Ik zet grote ogen op en trek een pruillip terwijl ik knik. Als het aan mij lag liep ze hier de hele tijd naakt rond. Ik trek haar terug helemaal tegen me aan om mijn protest kracht bij te zetten. Ik breng mijn lippen naar haar hals en kus haar zachtjes. Mijn vingertoppen glijden over haar ruggengraat.
    "Niet kleertjes," zeg ik met een kinderlijk stemmetje.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

Ik giechel wanneer hij knikt en een schattig snoetje op zet. Zachtjes grinnikend voel ik hoe hij me dichter tegen zich aan trekt, en mijn hals met kusjes bedrukt. Zijn strelingen over mijn rug doen me rillen.
    "Niet kleertjes."
    Ik giechel weer.
    "Goed dan, geen kleertjes."
    Ik neem zijn gezicht in mijn handen en kijk hem hoofdschuddend aan. Lachend druk ik kleine kusjes op zijn lippen, om hem vervolgens te belonen met een langere, liefdevolle kus.

Arion

"Goed dan, geen kleertjes," giechelt ze.
    Ik glimlach breed terwijl ze mijn gezicht in haar handen neemt en me plaagt met kleine kusjes. Als ze haar lippen op de mijne houdt, kus ik haar liefdevol terug. Eén hand rust op haar onderrug, de andere in haar haren.
    "Geen kleertjes," herhaal ik lachend.
    Ik rol ons om zodat ze op haar rug komt te liggen en kijk haar in de ogen. Nu is het mijn beurt haar te overstelpen met kleine kusjes.
    "Ik weet niet naar welke snoepjes je smaakt, maar ik vind ze wel lekker," grinnik ik.

Mary

"Geen kleertjes."
    Ik grinnik zachtjes en kijk hem lipbijtend aan. Lachend laat ik hem me omdraaien en ik giechel weer wanneer hij overal kusjes plaatst.
    "Ik weet niet naar welke snoepjes je smaakt, maar ik vind ze wel lekker."
    Ik kijk hem geamuseerd aan.
    "Marysnoepjes? Nah, Arionsnoepjes zijn lekkerder."
    Grinnikend plaats ik mijn lippen op de zijne.

Arion

"Marysnoepjes? Nah, Arionsnoepjes zijn lekkerder."
    Ik lach even tegen haar lippen aan en kus haar dan terug. Ik bijt even op haar onderlip en lik er even over. Dan smaak ik een keer met mijn lippen, alsof ik net uitgebreid geproefd heb.
    "Nee, zeker weten, deze zijn heerlijk," zeg ik met een brede grijns.
    Ik zucht tevreden terwijl ik haar aankijk. Van mij mag deze dag eeuwig blijven duren. Ik neem een lokje van haar blonde haren tussen mijn vingers en speel er een beetje mee. Vervolgens grinnik ik even en haal mijn handen zo door haar haren, waardoor ze vrij wild komen te staan.
    "Schat, je ziet echt geweldig uit. Fabulous," zeg ik nogal verwijfd.

Mary

"Nee, zeker weten, deze zijn heerlijk."
    Lachend rol ik mijn ogen en kijk hem aan met een verliefde blik. Ik zucht even wanneer hij mijn haren door elkaar haalt.
    "Schat, je ziet echt geweldig uit. Fabulous."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Oh nee, vast niet. En ehm, is er iets dat je me moet vertellen?"
    Fronsend kijk ik hem aan, maar por hem dan lachend even in zijn zij en druk mijn lippen op de zijne.

Arion

"Oh nee, vast niet. En ehm, is er iets dat je me moet vertellen?"
    Ik frons mijn wenkbrauwen terwijl ze haar lippen op de mijne drukt, maar kus haar wel terug. Als de kus voorbij is, kijk ik haar niet-begrijpend aan.
    "Wat zou ik je moeten vertellen?" vraag ik ietwat verward.
    Ik laat mijn vingers zachtjes door haar haren gaan. Mijn ogen gaan open als het kwartje valt. Ik moet even lachen en schud mijn hoofd.
    "Oh nee," grinnik ik. "Helemaal hetero hoor," lach ik.
    Ik druk mijn lippen op de hare om het te bewijzen.

Mary

"Oh nee. Helemaal hetero hoor."
    Ik grinnik even en kus hem liefdevol terug. Lachend kijk ik hem aan.
    "Het was eigenlijk een domme vraag ook," zeg ik snel.
    Geamuseerd laat ik mijn blik even op zijn ogen hangen.
    "Dat heb je daarstraks wel duidelijk laten zien, dat je hetero was," fluister ik geamuseerd en knipoog even.
    Lipbijtend druk ik een kusje op zijn lippen en kijk hem geamuseerd aan.

[was eten en toen kwam glee, na glee naar huis en zo, maar benm er nu Kyle is on his way! xd]

Ich liebe dich 27.12.23

Kyle

Irial staat op en trekt me naar zich toe. hij doet zijn armen om mijn middel en drukt zijn lippen op de mijne.
    Hmm, het is zo lekker. Hij is lekker.
    "Nou, naar de les dan maar." Zegt hij dan zuchtend.
    Ik kijk hem aan. "Denk maar zo, straks in het pauze en dan kunnen we bij elkaar zijn." zeg ik en pak zijn hand vast, dan trek ik hem mee naar binnen.

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

"Het was eigenlijk een domme vraag ook. Dat heb je daarstraks wel duidelijk laten zien, dat je hetero was," fluistert ze met een plezierige blik op haar gezicht. Ik grinnik even kijk hoe ze me ligt aan te kijken.
    "Als je twijfelt, laat maar weten, ik bewijs het je graag nog een keer," zeg ik met een lachje. Ik ga van haar af zodat ik naast haar kan liggen. Ik druk een kusje op haar wang en leg mijn gezicht tussen haar hals en schouder. Rustig inhaleer ik haar zoete lichaamsgeur. Mocht ik het zo fijn niet hebben met haar, dan viel ik zeker weten in slaap.

Irial

"Denk maar zo, straks in het pauze en dan kunnen we bij elkaar zijn," zegt Kyle terwijl hij mijn hand vastneemt. Ik laat mijn vingers tussen de zijne glijden en loop een beetje onwillig achter hem aan.
    "Hebben we hetzelfde vak nu?" vraag ik een beetje onzeker.
    Ik moet even denken of ik mijn rugzak in mijn kluisje heb zitten of hem in het Glee lokaal achter gelaten heb. Eigenlijk is het niet mooi van me, tegenover meneer C. Hij brengt zulke prachtige gitaren voor ons mee en dan laat ik hem stikken in zijn eigen les. Volgende les bied ik maar mijn excuses aan.