• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik moet lachen als ze zegt een grapje te maken, om vervolgens toch overeind te krabbelen en haar mobiel te nemen. Ik heb net iets te laat door dat ze het ding op mij gericht heeft. Enkele seconden later zie ik mijn eigen kop voor mijn gezicht zweven.
    "Kijk hoe knap mijn vriendje is," giechelt ze.
    Ik trek een verbaasd gezicht en kijk haar vals kwaad aan.
    "Je hebt me helemaal niet gezegd dat je een vriendje hebt!" breng ik gespeeld verontwaardigd uit.
    Ik rits snel haar mobiel uit haar handen en verstop hem achter mij rug.
    "Dan hoort er ook een foto van jou op."
    Ik ga rechtop zitten, druk een kusje op haar lippen en wikkel het deken als een soort primitief jurkje om haar heen. Vervolgens richt ik de camera op haar. Snel schakel ik over naar video modus.
    "Hoe werkt dit ding?" vraag ik zo onschuldig mogelijk. "Misschien moet je lachen.
    Ondertussen heeft ze hopelijk niet door dat ik aan het filmen ben.

    Charlotte

    "Ach. Daar zal Hugh vast wel weer overheen komen. Die man krijgt op een ander moment wel weer jou aandacht. Hij moet maar leren om je te delen."
    Ik zucht even en schud mijn hoofd. Ik vind dit spelletje best wel leuk, dus laat me het nog maar even verder spelen.
    "Je begrijpt het niet, hij is erg jaloers," antwoord ik zo serieus als ik me op dit ogenblik maar kan houden. "Ik zou niet willen dat hij zijn klauwen gaat gebruiken."
    Ik geef Michael een zacht schouderklopje en kijk hem aan alsof ik met hem meeleef, alsof ik weet dat er hem iets verschrikkelijks te wachten staat. Ik snap wel, dat mensen mij raar vinden. Maar het kan me niet schelen. Het leven is te kort om de hele tijd serieus te zijn.

    Irial

    "Je weet dat ik daar geen nee tegen zeg. Maar het is denk ik slim om weer naar de les te gaan."
    Ik blijf nog even liggen zodat ik nog wat van het uitzicht kan genieten, als Kyle zijn kleren samen zoekt en aan trekt.
    "Valt zeker niet op, wat we gedaan hebben," lach ik terwijl ik naar zijn t-shirt wijs.
    Dan kom ik overeind en zoek mijn eigen kleren ook maar eens.
    "Fuck, waar is die boxershort nou?" mompel ik als ik het ding niet vind. Uiteindelijk haal ik mijn schouders op en trek mijn broek dan maar gewoon zo aan. Laat maar een keer los hangen, daar ga ik niet dood van.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Valt zeker niet op, wat we gedaan hebben," Zegt Irial en wijst naar mijn shirt.
    "O..." Zeg ik met een lachje en trek hem weer uit waarna ik hem goed om aan.
    Irial komt overeind en zoekt zijn eigen kleding. "Fuck, waar is die boxershort nou?" Hoor ik hem mompelen. Hij haalt zijn schouders op en trekt zijn broek aan.
    Ik kijk hem aan en glimlach weer even. Ik kruip naar voor en doe het spiegeltje open en ga met mijn hand door mijn haar om het goed te doen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Je hebt me helemaal niet gezegd dat je een vriendje hebt!"
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Laat hem maar gerust. 't Is een kwaaie, hoor."
    "Dan hoort er ook een foto van jou op."
    "Wat? Nee."
    Ik grinnik even wanneer hij het deken om me heen wikkelt en een kus op mijn lippen drukt.
    "Hoe werkt dit ding? Misschien moet je lachen."
    Ik kijk hem even serieus aan.
    "Ja, tuurlijk. Ik zit hier al de hele tijd te huilen."
    Ik begin weer te lachen en haal zuchtend een hand door mijn haren.
    "Arion, weet je nu echt niet hoe je een simpele foto neemt? En ik zie er niet uit, dus je onhandigheid komt goed van pas."
    Lief kijk ik hem aan.
    "Als je me een kusje geeft, toon ik je misschien wel hoe het moet."
    Ik sluit glimlachend mijn ogen en tuit mijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Je begrijpt het niet, hij is erg jaloers. Ik zou niet willen dat hij zijn klauwen gaat gebruiken."
    Gespeeld verdrietig sla ik mijn ogen neer en haal diep adem waarna ik zelfverzekerd weer omhoog kijk.
    "Met zulke mensen mag jij toch niet omgaan?" vraag ik zachtjes. "En anders, ik kan hem wel aan. Met of zonder been."
    Om extra 'kracht' bij mijn woorden te zetten span ik mijn biceps aan en schiet in de lach.
    "Niemand die mij wat maakt!"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Als ik mijn shirt over mijn hoofd getrokken heb, zie ik hoe Kyle zijn haren goed legt met behulp van het spiegeltje voorin de auto. Ik kan het niet laten er mijn handen doorheen te halen zodat ze weer overhoop liggen. Ik druk nog snel een kusje in zijn hals en laat me lachend weer op de achterbank vallen. Snel trek ik mijn sokken en schoenen aan.
    "Sexy hoor," zeg ik ondertussen. "Geweldig, die nieuwe look," grinnik ik.
    Ik steek even mijn tong naar hem uit.

    Arion

    "Arion, weet je nu echt niet hoe je een simpele foto neemt? En ik zie er niet uit, dus je onhandigheid komt goed van pas. Als je me een kusje geeft, toon ik je misschien wel hoe het moet."
    Ik grinnik even. Dit is goud waard. Dit zijn het soort momenten dat je haast alleen in films tegen komt.
    "Ben je gek, je ziet er geweldig uit," zeg ik oprecht. "Je moest een deken aan naar school," lach ik. Ik besluit de onschuld te laten vallen en op te biechten waar ik mee bezig ben. "Hé, volgens mij ben ik aan het filmen."
    Voor ze kan reageren, leun ik naar haar toe en draai de camera een beetje zodat ik kan filmen hoe ik haar een kusje geef. Triomfantelijk kijk ik haar aan.

    Charlotte


    "Met zulke mensen mag jij toch niet omgaan? En anders, ik kan hem wel aan. Met of zonder been. Niemand die mij wat maakt!"
    Ik schiet even in de lach maar zet dan een no-nonsense blik op en vouw mijn armen over mijn borstkas.
    "En waarom mag ik niet met zulke mensen omgaan?" vraag ik fel. Dan laat ik mijn blik veranderen in eentje van twijfeling met een tikkeltje verdriet. "Maar misschien heb je gelijk. Misschien is hij helemaal niet goed voor me. Je had laatst m'n rug moeten zien, door z'n klauwen, toen we- Nou dat ga ik niet aan jouw neus hangen," grinnik ik.
    Laat die film maar zitten, Michael en ik kunnen er gerust zelf eentje maken met ons acteertalent.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Mijn haar zit net goed wanneer ik Irials hand erdoorheen voel gaan. Hij drukt een kusje in mijn hals en laat zich lachend terug vallen op de achterbank.
    "Sexy hoor. Geweldig, die nieuwe look." Grinnikt hij en steekt zijn tong naar me uit.
    Ik kijk via de spiegel quasi-boos aan.
    "Nou ik vind dat anders ook ja!" Zeg ik met een gemaakte boze stem. Heel tegenstrijdig met wat ik zeg, natuurlijk.
    Ik trek speels even een wenkbrauw naar hem op.
    Zal ik het zo laten? Ik schud mijn hoofd en haal snel mijn hand door mijn haar zodat het van allebij wat zit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ga zo slapen]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Ben je gek, je ziet er geweldig uit. Je moest een deken aan naar school. Hé, volgens mij ben ik aan het filmen."
    Vrijwel meteen voel ik zijn lippen op de mijne en ik verlies me even in een heerlijke kus. Wanneer mijn lippen de zijne verlaten, neem ik de gsm weer van hem af en film zijn gezicht.
    "Je bent ongelooflijk," zeg ik lachend.
    Vanachter mijn mobiel kijk ik hem verliefd aan. Ik zet het filmen stop en kruip naar hem toe om een liefdevolle kus op zijn lippen te drukken.
    "En wat was daar de bedoeling van?" vraag ik lachend.
    Ik laat mijn voorhoofd tegen het zijne leunen en leg mijn gsm neer.
    "Heeft je mama je nooit geleerd dat je lief moet zijn voor de meisjes?"
    Alsof ik te klagen heb. Nog nooit ben ik een jongen tegengekomen die zo lief is als Arion.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Nou ik vind dat anders ook ja!"
    Ik barst in lachen uit als hij me dan ook nog eens boos probeert aan te kijken. Ik moet zo hard lachen dat ik op mijn bil klets en mijn hoofd achterover gooi.
    "Onbetaalbaar!" breng ik lachend uit. Ik grijp naar mijn buik omdat die al pijn begint te doen. Als ik vind dat zijn haar wel goed genoeg ligt, trek ik hem nog even op mijn schoot.
    "Best wel vreemd, zonder ondergoed," zeg ik met een ondeugende fonkeling in mijn ogen. Laat hem straks maar een keer zweten in de les, hij maakte het mij net ook moeilijk genoeg. Ik zuig een keer op mijn piercing.

    Arion

    Ik glimlach breed naar de camera als ze deze weer op mij richt. Om het af te maken, trek ik nog een knipoog.
    "Je bent ongelooflijk. En wat was daar de bedoeling van? Heeft je mama je nooit geleerd dat je lief moet zijn voor de meisjes?"
    Ik lach zachtjes en staar in haar ogen als ze met haar voorhoofd tegen het mijne leunt. Ik kan er niet echt een kleur op kleven, er zit van alles wel iets in.
    "Herinneringen vastleggen," antwoord ik op de eerste vraag. "Ben ik niet lief dan?" vraag ik onschuldig.
    Ondertussen laat ik mijn vingers een beetje aan het deken prutsen. Zou toch wel jammer zijn als het los komt, of niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik reageer morgen weer. Good night x.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Herinneringen vastleggen. Ben ik niet lief dan?"
    Ik geef hem een klein kusje.
    "Heel lief. Je hebt geen idee."
    Glimlachend neem ik mijn gsn weer en kijk naar de foto die ik daarnet genomen heb.
    "Over herinneringen gesproken, zo sta je in mijn geheugen gegrift," zeg ik zacht.
    "Knap, nonchalant, lachend, Arion."
    Glimlachend kus ik hem zachtjes en kruip tegen hem aan. Ik merk hoe hij aan het deken prult en moet even lachen. Ik knoop het los en leg het weer om onze middels heen.
    "Hier, trek jij je foto maar," zeg ik grinnikend.
    "Maar wel op het juiste knopje drukken, hé."
    Ik trek het deken iets hoger, zodat ook mijn bovenlichaam bedekt is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Night, Demi (K)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Arion

    Ik glimlach breed als ik merk dat het deken los komt, en besef dan pas dat het door Mary komt. Ik trek haar nog wat dichter tegen me aan.
    "Hier, trek jij je foto maar. Maar wel op het juiste knopje drukken, hé."
    Ik grinnik even. Geen idee waarom ik nou perse een foto moet nemen, maar goed dan. Ik ga haar niet tegenspreken. Ik kan geen foto nemen vanuit deze hoek, merk ik al snel, dus ik hou de camera een eind voor haar uit. Ik probeer het ding zo goed mogelijk op haar te richten.
    "Zeg als het goed is," lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Zeg als het goed is."
    Lachend rol ik mijn ogen en neem de mobiel uit zijn hand. Ik richt de camera op hem, zet een timer op van vijf seconden en druk mijn lippen op zijn wang, zonder mijn hand te bewegen. Ik druk nog een klein kusje op zijn wang voor ik naar de foto kijk. Giechelend laat ik hem het resultaat zien.
    "Oh god, ik zie er vreselijk uit," zucht ik.
    Toch ga ik naar mijn instellingen en zet de foto als mijn achtergrond.
    Ik druk nog een kusje op zijn lippen en kijk hem verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Als Mary haar mobiel uit mijn hand neemt en een kusje op mijn wang drukt, snap ik waarom ze de foto wilde. Ik moet lachen als mijn giechelende liefje me de foto toont. Ze is zo schattig op dit moment, ik staar liever naar haar.
    "Oh god, ik zie er vreselijk uit."
    Ik laat haar nog even haar ding doen met de mobiel, en neem het ding dan uit haar handen. Ik leg hem ergens naast ons neer en laat mijn armen weer om haar heen glijden. Ik laat me achterover vallen en trek haar zo mee.
    "Je ziet er fantastisch uit, Mary," verzeker ik haar nog een keer. "Altijd, in mijn ogen. Naakt, of met kleren aan. Met of zonder make-up."
    Ik druk mijn lippen teder op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.