• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Dave Karofsky:

    'Dat is moeilijk uit te leggen.' verzucht Kurt. 'Ik voel me gewoon gesloopt en het liefste wat ik wil is mezelf in mijn kamer opsluiten met een groot bak ijs en huilen om Blaine.' zucht Kurt nu. 'Het klinkt nogal zwak, ik weet het.' geeft hij toe en kijkt me aan. 'Het is niet zwak, Kurt. Waarom doe je dat niet? Jij hebt ook gevoelens die mag je ook af en toe uiten' zeg ik duidelijk en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik bijt op me lip "Geen idee Finn, op internet heb ik nog nooit gehoord dat mensen gek werden tijdens een zwanger schap en dode zagen leven maar eens meot de eerste keer zin" mompel ik half in mezelf terwijl ik haar aanstaatr


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Melody

    Ik grinnik, 'wat? Gister was ik in de bios' lach ik.
    Geammusseerd kijk ik haar aan en grijns.


    El Diablo.

    Kurt

    'Ik weet het niet, ik denk dat ik dan alleen nog depressiever word, als ik mezelf op sluit.' geef ik toe. Ik kan meestal het beste onder de mensen blijven, ook al wil ik dat meestal niet.

    Finn

    'Ik word gek. Kom, we gaan het vragen.' zeg ik waarnaar ik Rachel meetrek naar de tafel van Alexys waar Jesy ook bij staat. 'Alexys, wat doe je hier?' vraag ik terwijl ik haar niet-begrijpend aankijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knijp zacht in zjin hand en kijk nieuwsgierig naar Alexys.
    "Ik heb nogsteeds het gevoel dat ik gek geworden ben" mompel ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dave Karofsky:

    'Ik weet het niet, ik denk dat ik dan alleen nog depressiever word, als ik mezelf op sluit.' geeft Kurt toe en ik knik. 'Das waar, Kurt. Ik wil je alleen maar helpen' glimlach ik zwakjes en kijk weg. Ik vind Kurt echt leuk, alleen hij is verliefd op Blaine. Dat zie ik zo en ik ga zijn liefde niet verpesten, dat zou ik Kurt meer pijn ermee doen.


    One Who Travels A Higher Path.

    [douche]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Melody

    'Naar school gaan' zeg ik schouderophalend.
    Ik grijns, en kijk ze aan.


    El Diablo.

    Kurt

    'Dat weet ik, dank je.' glimlach ik dankbaar naar hem, maar hij kijkt weg van mij. Ik voel een stilte aankomen dus ik kijk even ongemakkelijk weg. Dave is aardig, en ik ben blij dat we een goed gesprek hadden.

    Finn

    'M-maar..' ik ben met stomheid geslagen en staar haar even met open mond aan. 'Maar jij bent dood!' zeg ik verontwaardigd. 'Ik heb gisteren zelf je lijk gezien.'

    [Ik moet zo gaan en ik ben vanavond laat pas terug, maar misschien kan ik zo nog één keer reageren.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Wie wilt er met Quinn praten? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Melody

    Ik rol kort met mijn ogen.
    'Misschien was het mijn zusje, Melody?' zeg ik sarcastisch.


    El Diablo.

    Finn

    'Oh, dus je leeft nog!' zeg ik.
    'Ik wist niet eens dat je eens zusje had.' zeg ik een beetje verward.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Weer zat ik mijn boosheid erop te slaan tegen de boksbal. Ik was gelukkig nu gekalmeerd en kon nu helder denken dan net. Ik had nagedacht om alles en voelde me een stukken beter. Ik had spijt tegenover Kurt. Mijn hart was gebroken, omdat ik met hem had uitgemaakt, terwijl ik dat helemaal niet wou. Ik was gewoon stom bezig en ik schaamde me enorm. Ik gaf nog een klap tegen de boksbal, maar opeens had ik een pijnvlaag in mijn hand en ik kreunde van de pijn. Ik zag dat beide handen nu bloede en dat er niet echt goed uitzagen. Snel ging ik van de trap en liep naar het ziekenhuis, die niet ver weg was. Eenmaal bij de ziekenhuis, werd ik snel geholpen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Melody

    Meent hij dat nou serieus, is die zo dom.
    'Dat was sarcasme dombo! Alexys is dood!' bijt ik hem toe.


    El Diablo.

    Rachel
    Ik kijk verbasd, "heey, noem hem niet zo, ze is gisteren dood en ineens lijkt er iemand verdacht veel op haar die gewoon leeft" zeg ik ietswat bozig tegen haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan