• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Melody

    Ik knik, 'nou ja, ik denk dat ik maar eens naar de les ga' glimlach ik.
    Ik draai me om, en loop naar het lokaal. Spaans toch.
    De leraar en twee anderen zitten er al, en ik plof vooraan.
    Spaans, mijn favo vak..
    'buenos días' begroet ik ze maar..


    El Diablo.

    Finn

    'Ow..' mompel ik. Ja, dat is natuurlijk logisch. Als Santana en Sebastian het weten, weet waarschijnlijk de hele school het al.

    Kurt

    'Het is niet verplicht, ik denk alleen dat het je kan helpen. En volgens mij kun je wel dansen.' mijn wenkbrauwen schieten even omhoog. 'Maar je moet niets doen wat je niet wilt.' zeg ik waarna ik mijn benen weer over elkaar sla en door het auditorium heen kijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "weet wel over wie je het hebt hé Finny, ik bedoel Santanna de rodeltante en Sebastiaan de rodel om" ik geef hem een kusje als ik iemand anders zie binnen komen. VHoi alexis" zeg iok zacht. Wacht hoe kon dit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    Ik loop snel naar het lokaal toe en zie Rachel, Finn en Alexys zitten. 'wat!' mompel ik tegen mezelf. Ze heeft een cheerio uniform aan, dus besluit ik haar maar even erover te vragen. Als ze het niet erg vind. 'Hé, ben jij misschien familie van Alexys Romano?' vraag ik voorzichtig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dave Karofsky:

    'Het is niet verplicht, ik denk alleen dat het je kan helpen. En volgens mij kun je wel dansen.' zijn wenkbrauwen schieten even omhoog en ik lach zachtjes. 'Maar je moet niets doen wat je niet wilt.' zegt Kurt en ik knik. 'Ik weet het, Kurt. Maar liever niet. Dankje voor je aanbod' zeg ik glimlachend en kijk ook even rond. 'Hoe voel jij je, Kurt. Na dit alles wat er is gebeurd?' vraag ik en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Alexys!' roep ik waarna ik haar niet-begrijpend aan kijk. 'Is het mogelijk dat iemand uit de dood kan herrijzen?' vraag ik aan Rachel waarnaar ik weer naar Alexys kijk. What the fuck??


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Melody

    'Joh' mompel ik.
    Ik tik wat met mijn nagels, en grijns een beetje.
    Zou ik weer dat spelletje spelen?
    'Herken je me niet meer, Jesy?' grijns ik, en draai me naar haar om.


    El Diablo.

    Rachel
    Finn keek ook verbaasd en ik ook. Ik pakte weer zijn hand.
    How the Fck kon dat. "volg jij het nog" vraag ik zacht aan finn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Lol, heb de neiging Alex rond te laten spoken als geest > < ]


    El Diablo.

    [ken ik Melody al? Ik neem aan van wel sinds ze dat vraagt]
    Jesy Brown
    'Alexys?' vraag ik een beetje verbaasd. Ik ben nu serieus in de war. 'Hoe kan dit, jij was, ik zag je gisteren. Speel geen spelletjes met mij,' roep ik gefrustreerd.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 18:41 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mercedes

    Aangezien ik absoluut geen zin had in Spaans, besloot ik maar een uurtje te spijbelen.
    Opgelucht dat ik toch niet gek werd, wandelde ik naar de parking en nam plaats op de trappen terwijl ik uit mijn tas een pakje koekjes nam.


    Quinn

    Aangezien ik nu pas merkte dat ik Spaans had, liet ik me van de piano glijden en wandelde ik haastig naar het lokaal waar ik les had, wat overigens niet zo handig was op stiletto's.
    Toen ik de klas binnenkwam, glimlachte ik verontschuldigend naar de leerkracht en nam ik plaats op de laatste bank.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Nee, dat ze Jesy kende van foto's ofzo >.< Om het spannend te houden xd ]


    El Diablo.

    Kurt

    'Dat is moeilijk uit te leggen.' verzucht ik. 'Ik voel me gewoon gesloopt en het liefste wat ik wil is mezelf in mijn kamer opsluiten met een groot bak ijs en huilen om Blaine.' zucht ik. 'Het klinkt nogal zwak, ik weet het.' geef ik toe waarnaar ik hem weer aankijk.

    Finn

    Ik blijf Alexys maar fronsend aanstaren, om te kijken of ze het wel echt is. 'Nee, ik volg het niet meer. Is dit echt mogelijk?' vraag ik aan haar waarna ik me naar Rachel buig. 'Of zou het een geest zijn?' vraag ik fluisterend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "geen idee Of ligt het aan de zwangerschap gedoe dat we gek worden" ik kijk hem vragend aan. Ik zou het echt niet mee rweten, maar gek worden was zover ik weet geen bijzaken als je zwanger was. Maarja eens moest de eerste keer zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ja, our mind is playing tricks on us.' mompel ik waarna ik toch weer naar Alexys kijk. 'Maar ze zit er toch echt. Worden we gek?' vraag ik aan Rachel. Straks zijn we rijp voor het gekkenhuis.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.